![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Eli: tyhjäkäynnillä valoissa kierrokset notkahtaa alaspäin, CE syttyy ja palaa kunnes auton taas sammuttaa. Silloin pysyy sammuksissa hetken, mutta syttyy taas samalla efektillä. Valon sitten palaessa tyhjäkäynti tasoittuu normaaliksi ja käy todella nätisti. Tehotkin tuntuvat olevan täysin tallella.
Kaikki tämä tapahtui lämpimällä koneella äsken, kylmäkäynnistyksessä muutaman päivän seisonnan jälkeen ei poltellut valoa.
Ohjeet vikakoodien lukuun löytyi, mutta sitä varten pitää rakennella kaapeli, eli löytyisiköhän jo noilla oireilla jonkinlaisia valistuneita arvauksia syypäästä? Itse en usko että se on ainakaan ilmamassamittari, mitään limp home-tilaan viittaavaa kun en huomannut. Muut vaihtoehdot lienevät ainakin lämpöanturi, kaasuläpän asento-anturi ja lambda-anturi.. Jotenkin veikkailisin lambdaa..
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Autona siis APC:n ja coolerin kera täyspaineistettu t16 ässä, lucas-ruiskulla ja vuosimalli '91.