Turbotimer sammuttaa auton ja öljy ei kierrä
Re: Turbotimer sammuttaa auton ja öljy ei kierrä
Itse pakkilukkohan on ihan mekaaninen systeemi, joka on yhteydessä virtalukkoon.
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Re: Turbotimer sammuttaa auton ja öljy ei kierrä
Pakkilukko tekee vain sen että avainta ei saa pois ellei ole pakki pesässä. Kyllä virrat pitää saa täysin pois ja auton sammutettua ilman että pakki on päällä (ja tässä kohtaa turbotaimen jättäisi moottorin käyntiin). Toki avain kääntyy vielä vähän enemmän kun vaihde on pakilla (tällöin jos turbotaimen on käytössä niin sitten kannattaa polkaista kytkin pohjaan ja pitää se siellä jos avaimen haluat pois virtalukosta).
(omat kokemukset pakkilukon toiminnasta og:sta, toki jos ng:ssä toimi eri tavalla niin juttu on eri)
Mutta on tuo varusteena tosiaan aika turhake, etenkin pakkilukollisessa autossa.
Tässä tapauksessa ongelmat johtuu joko siitä että taimeri on paskana tai väärin kytketty, epäilen jälkimmäistä.
(omat kokemukset pakkilukon toiminnasta og:sta, toki jos ng:ssä toimi eri tavalla niin juttu on eri)
Mutta on tuo varusteena tosiaan aika turhake, etenkin pakkilukollisessa autossa.
Tässä tapauksessa ongelmat johtuu joko siitä että taimeri on paskana tai väärin kytketty, epäilen jälkimmäistä.
Re: Turbotimer sammuttaa auton ja öljy ei kierrä
No ei siinä, asennetaan kaverin autoon ja katotaan mitä käy =)
Saappi NG900 2.0 Turbomaatti
Re: Turbotimer sammuttaa auton ja öljy ei kierrä
Tai asennetaan solenoidi, joka pitää kytkinpolkimen pohjassa niin kauan kun Timer käyttää moottoria 

Re: Turbotimer sammuttaa auton ja öljy ei kierrä
Tonnarissa muistaakseni ei riittänyt että "syötti" vaan yhtä johtoa virtalukolta että auto olisi pysynyt käynnissä. Lisäksi ei saanut käyttää tiettyä johtoa tuoksi heräteeksi koska se taisi olla se toinen johto mikä piti kanssa kytkeä syötöksi.
Eli onkohan sinulla nyt sama homma että pitäisi olla herätteenä esim. mittarinvalot jotka häviää kun kytkee offille virtalukon ja sitten syöttää yhtä tai kahta johtoa jotka ovat koneet virtoja (esim. saattaa olla toinen samassa kun ne puhaltimet sun muut).
Eli onkohan sinulla nyt sama homma että pitäisi olla herätteenä esim. mittarinvalot jotka häviää kun kytkee offille virtalukon ja sitten syöttää yhtä tai kahta johtoa jotka ovat koneet virtoja (esim. saattaa olla toinen samassa kun ne puhaltimet sun muut).