
Tonnari ostettu, ja myyty
Re: Tonnaria mahdollisesti ostamassa, OSTETTU
Kuivain se täytyy panna vaihtoon, eli pajalle. Kyllä taas vituttaa kun päivän kerkes olla ajossa ja heti rahanmenoa. Hieman kusetettu fiilis varsinkin kun oli ollut varoventtiiliräkiminen tiedossa myyjän puolelta, mulle se tieto ei tullut ja painelin ilmastoinnintäyttöön (80eur) onnellisena. 

Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Tonnaria mahdollisesti ostamassa, OSTETTU
Käytetyssä autossa tuppaa aina tulemaan piilevät viat kaupan päälle, eihän myyjän tarvitse kertoa välttämättä mitään vioista, niiden etsiminen on ostajan homma.
Remontteihin on vaan varauduttava vanhassa autossa, varsinkiin jos mittarissa 450 tkm.
Remontteihin on vaan varauduttava vanhassa autossa, varsinkiin jos mittarissa 450 tkm.
#1598
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Re: Tonnaria mahdollisesti ostamassa, OSTETTU
Vanhaan saa aina varata sen ns "toiminta tonnin" hinnan päälle... 

Re: Tonnaria mahdollisesti ostamassa, OSTETTU
Akuutisti vaan kiukutti se 80eur mikä meni ilmastoinnin täyttämiseen ja sit vaan todeta että ne aineet on pitkin konehuonetta. Mutta myyjä tuli asiassa vastaan mikä oli hienosti tehty, arvostan.
Kyllä se tästä vielä iloksi muuttuu.
Kyllä se tästä vielä iloksi muuttuu.

Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Tonnaria mahdollisesti ostamassa, OSTETTU
...ja nyt meni kansipahvi!

Eipä siinä, hienosti kulki viinalla sen vähänaikaa ja muutenkin vaikuttaa hyvältä peliltä. Tietysti laitetaan kuntoon ja otetaan se 600tkm tähtäimeen. Sallittakoon pahvin porsiminen mittarin näyttäessä 451tkm.


Eipä siinä, hienosti kulki viinalla sen vähänaikaa ja muutenkin vaikuttaa hyvältä peliltä. Tietysti laitetaan kuntoon ja otetaan se 600tkm tähtäimeen. Sallittakoon pahvin porsiminen mittarin näyttäessä 451tkm.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
-
- "Viggen"
- Viestit: 588
- Liittynyt: Ke Marras 11, 2009 19:20
Re: Tonnaria mahdollisesti ostamassa, OSTETTU
Pirtulla jatkuu tuo ahtaan vaellus.
Ei muuta ku leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
Nim.merk. femma tarinasi lukeneena.
Sent from my XT910 using Tapatalk 4
Ei muuta ku leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä

Nim.merk. femma tarinasi lukeneena.
Sent from my XT910 using Tapatalk 4
# 6427
Saab 9000 2.0t - 5v my96.
On your feet you feel the beat, it goes straight to your spine
Shake your head, you must be dead if it don't make you fly.
Lemmy 1945-2015.
Saab 9000 2.0t - 5v my96.
On your feet you feel the beat, it goes straight to your spine
Shake your head, you must be dead if it don't make you fly.
Lemmy 1945-2015.
Re: Tonnaria mahdollisesti ostamassa, OSTETTU
Pitäis kyllä femma saada muutettua kohta rahaksi että saan paalua tuon tonnarin ehjäämiseen 

Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Tonnaria mahdollisesti ostamassa, OSTETTU
Femma myyty ja tonnari saa tänään kunnostetun vaihtokannen. Sitten se 600tkm tähtäimeen. 

Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Tonnaria mahdollisesti ostamassa, OSTETTU
^muista päivittää allekirjoitus 

9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Chevrolet Captiva 2012.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Re: Tonnaria mahdollisesti ostamassa, OSTETTU
No heti!Mawerick kirjoitti:^muista päivittää allekirjoitus

Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Tonnaria mahdollisesti ostamassa, OSTETTU
Heti meni allekirjoitus pieleen, yksi rivi liikaa.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Re: Tonnaria mahdollisesti ostamassa, OSTETTU
Noniin, vähän tiivistystä
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Tonnaria mahdollisesti ostamassa, OSTETTU
Tänään hakemaan tonttua remontista, ihanan kallista mutta toivottavasti kannatti. Aika näyttää.
Edit: ja kotiin päästiin. Jännitystä matkalla aiheutti kovaäänisesti tikittävät nostimet jotka saivat ilmeisesti etanolihuuhdeltua shaissea koneesta itseensä. Tikittely loppui kuitenkin yhtä huomaamatta kuin alkoikin. Hienosti kulkee. Seuraavaksi odotetaan yli 200tkm vanhan bensapumpun porsimista.
Edit: ja kotiin päästiin. Jännitystä matkalla aiheutti kovaäänisesti tikittävät nostimet jotka saivat ilmeisesti etanolihuuhdeltua shaissea koneesta itseensä. Tikittely loppui kuitenkin yhtä huomaamatta kuin alkoikin. Hienosti kulkee. Seuraavaksi odotetaan yli 200tkm vanhan bensapumpun porsimista.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Tonnaria mahdollisesti ostamassa, OSTETTU
Jeps, nostimethan ne siellä raksutteli vasta hetken liottelun jälkeen. Oli hieman harmitus ettei jakopääremppaa oltu tehty kokonaisena ja kansipahvia vaihdettu samalla. Olihan vanhan kannen pakoventtiilit jo hieman kippuralla reunoista mutta etanolipolton sylinteripaineet oli sitten viimeinen tikki ilmeisesti monesti jälkikiristetylle ja vuotavalle alkuperäiselle kansipahville.

Paikalleen päätyi täysrempattu kansi ja tiivisteet, tuolla kelpaa nyt viunalla ajella pitkään


Paikalleen päätyi täysrempattu kansi ja tiivisteet, tuolla kelpaa nyt viunalla ajella pitkään

9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Tonnaria mahdollisesti ostamassa, OSTETTU
In viina we trust!
Tänään auto sai stereoiden huoltoa. Kaikki piuhat ulos mankan takaa ja uusiksi siististi sokeripalaan, kytkentä niin että mankan saa päälle ilman avaimia. Stögis ja mankka myös vaihtoivat paikkaa, oli niin julmetun alhaalla se soitin. Stögiksen kupin otin poies ja tilalle tupla tupakansytytin virranotot jatkuvalla sähköllä. Tuo Saabin omahan on niin löysä ettei siinä kännylaturikaan pysy. Vahvarikin pääsi apurin penkin alle ja pikku lisäbasso konttiin.
Sitten pitäisi ihmetellä miksei ropelli lähde pyörimään ilmastoinnin kera, eikä painekytkinkään ilmeisesti pelaa kun räkäsee kylmäaineet ulos jos paikallaan käyttää. Ajossa toimii.
Tänään auto sai stereoiden huoltoa. Kaikki piuhat ulos mankan takaa ja uusiksi siististi sokeripalaan, kytkentä niin että mankan saa päälle ilman avaimia. Stögis ja mankka myös vaihtoivat paikkaa, oli niin julmetun alhaalla se soitin. Stögiksen kupin otin poies ja tilalle tupla tupakansytytin virranotot jatkuvalla sähköllä. Tuo Saabin omahan on niin löysä ettei siinä kännylaturikaan pysy. Vahvarikin pääsi apurin penkin alle ja pikku lisäbasso konttiin.
Sitten pitäisi ihmetellä miksei ropelli lähde pyörimään ilmastoinnin kera, eikä painekytkinkään ilmeisesti pelaa kun räkäsee kylmäaineet ulos jos paikallaan käyttää. Ajossa toimii.
Viimeksi muokannut dj_pirtu, La Elo 24, 2013 17:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT