Onkos kukaan käynyt tai menossa dynottamaan sabaansa garret -> mitsu turbo vaihdon jälkeen? Tehojen & vääntöjen lisäksi kiinnostaisi tietää mitä tapahtuu ilma/polttoaine-seoksille
Tuota, mitä eroa on Aeron ja normaalin 2.3 turbon koneilla? Kestääkö tuo normaali 2.3 turbon motti, jos vaihdan Garretin tilalle Mitsun ahtimen ja päivitän siihen aeron ohjelman?
Garretista muuten sanottiin suoraan, että on euron turbo. Kuulemma vaihto mitsuun on kannattavaa. Taitaa vaihtua pian tuo Garrett, vaikka tuskin paskana onkaan.
Korjautin tuollaisen "euron" Garretin. Ahtimella on vuoden takuu. Nuissa Garreteissa on kuulemma joku ns. tyyppivika mikä pitäs olla poistettu tuossa korjatussa versiossa
Paljonkos toi korjautus sitten maksoi? Autoliikkeen takuulla kun vielä mennään, niin voisi olla viisainta siihen samaan piikkiin tilata tollanen Mitsun ahdin. Korjaajakin oli sitä mieltä, että ahdin pitäisi vaihtaa. Eihän tosta nyt kauheasti kalliimpi tulisi, jos ostaisi Mitsun Garretin tilalle? Jos ei muuten, niin maksaa sitten itse ylimenevät. Siis jos autoliike tähän suostuu.
Tänään saapui toi Mitsun turbo. Tarkotus olisi myös ostaa joku ohjelma, josta sitten tulikin probleema. Nyt kun on Aeron turbo, käykö ensimmäisen Aeron ohjelma tuohon? Auto on siis 9-5 2.3t -98.