Mitä teherä? Paaliin vai maaliin.
Re: Mitä teherä? Paaliin vai maaliin.
Ettei dumppi tai bypassi vuoda?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 175
- Liittynyt: Su Joulu 04, 2011 20:00
- Paikkakunta: Jalasjärvi
Re: Mitä teherä? Paaliin vai maaliin.
Siä on uus 50mm dumppi. Ja siinä on hyvin jäykkä jousi. Se tuskin valskaa.
Jäsen 5478
Saab ng900 2.0t -96
Opel vectra c 1,9cdti -06
Menossa mukana:
JMO Racing
Saab ng900 2.0t -96
Opel vectra c 1,9cdti -06
Menossa mukana:
JMO Racing
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 175
- Liittynyt: Su Joulu 04, 2011 20:00
- Paikkakunta: Jalasjärvi
Re: Mitä teherä? Paaliin vai maaliin.
Voi ny ristus iivari v**tu pil*u sammakko. Ei muuta kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
Saabbia taas säädettiin. Nyt kun voiman määrä kasvoi niin ei enää kytkin pitänyt. 580Nm kytkin vielä pitää muttei enempää, 740nm olis pitäny kestää. No pitää tutkia mitä se on syöny sitten ku laatikko hajoaa. Eipä menny tavote vieläkää rikki. Kaippa tuolla reilulla 500hp pärjää hetken...tai sitten pitää lähtee vähä aikaisemmin että ehtii.

Saabbia taas säädettiin. Nyt kun voiman määrä kasvoi niin ei enää kytkin pitänyt. 580Nm kytkin vielä pitää muttei enempää, 740nm olis pitäny kestää. No pitää tutkia mitä se on syöny sitten ku laatikko hajoaa. Eipä menny tavote vieläkää rikki. Kaippa tuolla reilulla 500hp pärjää hetken...tai sitten pitää lähtee vähä aikaisemmin että ehtii.
Jäsen 5478
Saab ng900 2.0t -96
Opel vectra c 1,9cdti -06
Menossa mukana:
JMO Racing
Saab ng900 2.0t -96
Opel vectra c 1,9cdti -06
Menossa mukana:
JMO Racing
Re: Mitä teherä? Paaliin vai maaliin.
Ähkyyn se lehemäkin kualoo.
Painetta kuriin keskialueella ja lisää kierroksia ? 7 tonnissa alkaa oleen jo hyvät lukemat tuolla väännöllä
Painetta kuriin keskialueella ja lisää kierroksia ? 7 tonnissa alkaa oleen jo hyvät lukemat tuolla väännöllä
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko