93ss 95 jälkeen

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Rommitommi
"Hölösuu"
Viestit: 2735
Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
Paikkakunta: Espoo

Re: 93ss 95 jälkeen

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

Pakari kirjoitti:
Väitätkö ettet saanut ainuttakaan takaisinkutsua? En usko. Ihan, koska kuka tahansa osaa tehdä niin halutessaan yhtä tylsän, harmaan, epämukavan, tehottoman/luonteettoman ja mukatoimivan auton kuin "TurhaOnYrittääOhittaaTälläAutolla". Ehkä olisi sitten kannattanyt pysyä tojossa kun se oli kerta niin Jumalasta seuraava - ylöspäin?

Sitten takaisin topicciin.

Kyllä ng93 on ketterämpi ja urheilullisempi auto ajaa kuin femma. Myös femmalla ajelen aika-ajoittain ja itse pidän kolkista enemmän kuin femmasta mitä ajettavuuteen tulee.
Mikäs niissä takaisinkutsuissa tökkii? Sehän on mahtavaa, että autonvalmistaja ottaa vastuuta tuotteistaan ja hoitaa hommat kuntoon, vaikka autolla olisi ikääkin.

Naikkosen nAuris on mielestäni ihan kiva ajaa ja ei sinä muuta vikaa ole kuin aika kova rengasmelu ja jopa 9-3:sen jälkeen todella takkuiselta tuntuva vaihteisto. Ja ei noikaan vielä mitään, mutta se on "perusjapski", jossa tuntuu ovet höyhenen kevyiltä ja muutenkin jotenkin koko auto tuntuu "ohuelta". Kyllä itse pysyn euroissa, jotenkin ne vaan tuntuu niin jämäkiltä. Kun Volkkarissakin laittaa oven kiinni, niin se tömähtää laadukkaan tuntuisesti.

Toyotassa on kuitenkin hinta kohdillaan ja ja kaikki toimii, mitäs sitä peruskäyttäjä autoltaan voisi muuta toivoa, joka ei osaa siis edes pitkiä valoja laittaa päälle :D
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
773E
"Ruisku"
Viestit: 121
Liittynyt: To Joulu 06, 2012 03:01

Re: 93ss 95 jälkeen

Viesti Kirjoittaja 773E »

Itelläki ollu pari toijotaa. Olivat molemmat kyllä erittäin luotettavia! Huolettomuutta haluavalle täsmälleen oikea valinta. Melkein jopa uskoisin joskus palaavani tähän leiriin...

Sen sijaan jos ei pidä harmaudesta, värittömyydestä ja hajuttomuudesta, niin kannattaa kohdistaa mielenkiinto muihin merkkeihin, kuin tojota (noh, onhan siellä kyllä Supra toisaalta...). Mutta Saabin ehdottomia plussia taas on mm. suorituskyky ja SS 9-3:n muotoilu, turvallisuutta nyt unohtamatta.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.
PA3
"Turbo"
Viestit: 225
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2013 23:08
Paikkakunta: Pinjainen

Re: 93ss 95 jälkeen

Viesti Kirjoittaja PA3 »

Pakari kirjoitti:
PA3 kirjoitti:neljä vuotta oli Corolla Verso ja ei tarvinnut MITÄÄN laittaa kun normit öljyt,jarrut,nesteet... kolkkiin on laitettu puoleen vuoteen enemmän rahaa kiinni ku toitsuun.. tosin on toi saabi parempi ajaa vaikka ei suoraan menekkään :D
Väitätkö ettet saanut ainuttakaan takaisinkutsua? En usko. Ihan, koska kuka tahansa osaa tehdä niin halutessaan yhtä tylsän, harmaan, epämukavan, tehottoman/luonteettoman ja mukatoimivan auton kuin "TurhaOnYrittääOhittaaTälläAutolla". Ehkä olisi sitten kannattanyt pysyä tojossa kun se oli kerta niin Jumalasta seuraava - ylöspäin?

Sitten takaisin topicciin.

Kyllä ng93 on ketterämpi ja urheilullisempi auto ajaa kuin femma. Myös femmalla ajelen aika-ajoittain ja itse pidän kolkista enemmän kuin femmasta mitä ajettavuuteen tulee.

Ei noihin vanhoihin (2002) mitään kutsuja tuu ja vaihdoin saabiin kun se nyt on hienon näköinen auto.. muotoilu farkussa on hyvä ja varusteet riittävät.
Enkä ole merkkiuskollinen. seuraava auto on se toinen ruotsalainen..
Volvo S60 T3 R-Design -11
9-3 1.8t SC -06
9000 2.0t Sport -98
Pontiac Firebird Trans Am TA6.6 1979
Suzuki gsx1250fa
janorant
"Kaasari"
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Heinä 24, 2012 09:55
Paikkakunta: salo

Re: 93ss 95 jälkeen

Viesti Kirjoittaja janorant »

Nyt on kilometrejä takana ja uusia hankaluuksia ei ole ollut. Joten ei voi sanoa muuta kuin että tyytyväinen olen hankintaan loppujen lopuksi. :saab:
9-5 2,3T A 220hp -06 viirusilmä
Vastaa Viestiin