Komppaaja kirjoitti:Nokialla iso merkitys Suomen talouteen, saabilla ei yhtikäs mitään.Vilho123 kirjoitti:Nyt meni Nokia niin toivotaan, että Saab nousee juurilleen
Mitä sitten?
Komppaaja kirjoitti:Nokialla iso merkitys Suomen talouteen, saabilla ei yhtikäs mitään.Vilho123 kirjoitti:Nyt meni Nokia niin toivotaan, että Saab nousee juurilleen
No mitä sitten? Eikö saisi puhua sekä ISOista että PIENIstä asioista ?Komppaaja kirjoitti: puhutaan aika eri kokoluokan asioista.
99 GL kirjoitti:Onko siitä sitten haittaa että edes joku pohjoismaalainen ylpeys nousisi tuhkasta henkiin?
Tätä olen pitänyt kokolailla itsestäänselvänä asiana. Tuotannon aloittaminen tyylillä "tehrään ny ja katotaan sitten saataisko joku näitä myymään ja ostamaan" tuntuisi aika hassulta.AZP kirjoitti:Sitten on tietenkin mahdollista, että NEVSillä on takataskussa kiinalainen sopimus, jossa joku taho (esim. NEVSistä ison osan omistava Qingdaon kaupunki) on sitoutunut ostamaan ison erän autoja fleettinä.
Minusta koko vanhan 9-3:n valmistus ja tekohengitys tuntuu hassulta. Ei, vaikka miten päin ajattelis, niin en löydä siitä järjen hiventä. En oikeasti usko, että mallille on mitään markkinoita missään. Ainoastaan se, että tuotanto ois viety kiinaan ja myyty huimalla hinnanpudotuksella, vois olla toivoa.pjv kirjoitti: Tuotannon aloittaminen tyylillä "tehrään ny ja katotaan sitten saataisko joku näitä myymään ja ostamaan" tuntuisi aika hassulta.
Trollhättanin lehden mukaan "Flera av Nevs variant av Saab 9.0 testkörs just nu ute på gatorna" eli niitä on varmaan jo tehty.peukalokeskellä kirjoitti:Samoin ihmetyttää, että voidaanko autoja noin vain alkaa pukkamaan linjalta. Eikö aluksi pidä tehdä läjä pre-production autoja, joita testaillaan pitkään.
Mutta vieläkin pihdataan niitä tekniikkatietoja. No, ainakin linja pyörii!tsaarela kirjoitti:We are go!
http://www.saabsunited.com/2013/09/prod ... arted.html