Autoon vaihdettiin koko vetoakseli (varmasti samanlainen kuin edellinen), ei vaikutusta hervottomaan klappiin, lisäksi tuli uusi ongelma eteen! Kun vetari työnnetään vaihdelaatikkoon sokan kanssa, niin se ei mene perille, vetoakseli lähtee irti vetämällä, se on todella löysästi kiinni. Aikaisemmin vetari on pysynyt paikallaan. Kaikki ongelmat tämän auton kanssa juontaa laatikkoon, koska vetari klappaa liikaa, verrattuna muihin saabeihin. Summa summarum! Nyt vaihdetaan vaihdelaatikko ja koko vetoakseli! Elämä on laiffii!
Meneekö tämä uusi vetari pohjaan asti? Stefan kosketuspinnasta näkee kohdan. Yleensä joutuu käyttämään hieman kuminuijaa vetarin päähän jotta vetari menee pohjaan asti. Kokeilitko ilman c jousta/lukkorengasta? Ethän ole venyttänyt sitä liikaa irroitellessa?
Jos sinulla on 2 vetaria joista toinen menee ja toinen ei, niin jotain mitattavaa eroa niissä on...
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Vasemman puolen ongelma oli, että holkki oli tullut ulospäin 5mm, joten vetarin päässä oleva sokka ei päässyt tarpeeksi pitkälle.
Holkki koputeltiin sisään, uudet tiivisteet ja uusi (150 tkm ) ajettu vetari paikalle. Maljaan jäi edelleen pieni klappi, mutta niinhän siinä kuuluu ollakin, lisäksi öljyt on laatikon sisäpuolella!