Sytytystulppa
Sytytystulppa
Paikallinen tarvikeliike Huittisissa myi Boshin FR6DCX tulpat eli paljon edullisemmat kun NGK BCP5EV. Hienoa että vaihtoehtoja löytyy vai huijasiko Kiviniitty? Onkohan tuo 1,1 mm kärkiväli sopiva?
9-3 SE -98 vapari
Re: Sytytystulppa
Mihin koneeseen? Turboon ehdottomasti NGK BCPR7ES-11.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Sytytystulppa
ite ajannu bcpr7es-11 0.8-0,9mm kärkivälillä ja kestänny tolla0,8:lla ehdottomasti pisimpään.
9-3.1972
Re: Sytytystulppa
Kone on kaksilitrainen vapari ja tosiaan vois kokeilla muutakin kun platinatulppia.
9-3 SE -98 vapari
Re: Sytytystulppa
NGK kuparitulpat on paljon halvempia kuin platinat.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: Sytytystulppa
http://shop.motonet.fi/fi/varaosat/499/ ... ytyspuolat
Densonit olisit saanut puolet halvemmalla, huijasi Huittisen mies
Densonit olisit saanut puolet halvemmalla, huijasi Huittisen mies

Re: Sytytystulppa
Vapari täälläkin ja kun vaihdoin taannoin edellisen omistajan laittamat Boschit NGK:n platinaan, tippui bensankulutus n. 2 litraa satasella. Boschit olivat kyllä uuden näköiset (just vaihdettu kuulema) eikä kärkivälikään ollut montaa metriä pielessä mutta jotain erilaista täytyi olla. Joka tapauksessa, kun jo yhdellä pitkällä reissulla sai tulppien hinnan takaisin, ei tarvinnut miettiä käyttäisikö muita merkkejä. Mielenkiintoista kyllä kuulla kun kerta vaihdat just toisinpäin, kuinka käy kulutuksen vai käykö kuinkaan.vanguard kirjoitti:Kone on kaksilitrainen vapari ja tosiaan vois kokeilla muutakin kun platinatulppia.