saabisteja näytti olleen liikenteessä ihan kiitettävästi!
kenes ne punanen ja musta og kolkki oli mitkä ajo melkein peräjälkee?
itse olin vaan katsomossa ku loppu aika kesken ni ei kerenny käydä aeroa piiskaamassa :/
9-5 aero -00 MapTun stage3E85
ex 9-3 SS -05 MapTun stage1
Aika kova nopeus tuolla toiseksi viimeisellä tonnarilla..281km/h varmaan tuohon varttimailille asti mahtuu vielä pito-ongelmiakin..
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projektisäädöissäporsimusits back againIts dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
jannevillepetteri kirjoitti:Aika kova nopeus tuolla toiseksi viimeisellä tonnarilla..281km/h varmaan tuohon varttimailille asti mahtuu vielä pito-ongelmiakin..
Varttimailiaikaa kun katsoo niin 400m lie menty aikalailla rengasfirmaa ajatellen Mutta kovettu on loppunopeus.
"TEG-764 12:28:51 17.300 250 SAAB 900 TBO"
Jos OG-satku, hattua nostan. Vartti menty kans vissiin aikalailla sutien kun aika noin korkea..
2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD(KA) 2005 9³CV Aero 2.0T (HA) 1990 9000CC 2.0T A (MR) 1988B 9000CC 2.0T Red Box (PR) 1975 99L 2.0 A (HA)
Juu..aika kovia saabeja..en kyllä muita listalta katsonutkaan.. Onhan se aika selvää jos 1 ja 2 vaihteilla jauhattaa ja kolmosella aletaan etsiä pitoa niin ei siinä varttimailiajoilla paljon kehuta..alkaahan se kyyti maistua sit puolentoista sadan jälkeen varmasti..
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projektisäädöissäporsimusits back againIts dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Pito ongelmiakin löytyy varmasti mutta harva sitä yrittää tuota varttimailia tosissaan, kun ei tuo alun kiihytys tuohon mailin loppunopeuteen juuri vaikuta.
9000 2.3T -95 Tonttu
93 ss Aero -03 faceliftkolkki
Jontse kirjoitti:Pito ongelmiakin löytyy varmasti mutta harva sitä yrittää tuota varttimailia tosissaan, kun ei tuo alun kiihytys tuohon mailin loppunopeuteen juuri vaikuta.
Totta kyllä, enkä sitä väitäkään, että kaikki talla pohjassa vetää alusta asti. Pidon rajoilla tietenkin viisainta ja vaihdot järkevissä kohtaa niin lopussa nopeus suurin.
2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD(KA) 2005 9³CV Aero 2.0T (HA) 1990 9000CC 2.0T A (MR) 1988B 9000CC 2.0T Red Box (PR) 1975 99L 2.0 A (HA)
timpetti kirjoitti:Varttimailiaikaa kun katsoo niin 400m lie menty aikalailla rengasfirmaa ajatellen Mutta kovettu on loppunopeus.
"TEG-764 12:28:51 17.300 250 SAAB 900 TBO"
Jos OG-satku, hattua nostan. Vartti menty kans vissiin aikalailla sutien kun aika noin korkea..
Minä kävin ajamassa. Ykkönen perus näpäytys hieman yli 3krpm siitä kakkoselle ja heti kun alkoi sutimaan laitoin kolmosen. Virhe tai ei vartti kärsi, tuskin olisi vauhtia montaa desimaalia tullut lisää jos olisin kepittänyt huolella. http://www.youtube.com/watch?v=ZbUXD17mOoc 3 peli pätkässä
Saab 900 Turbo -94 RE85 Holset Rip
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
#5653