tsaarela kirjoitti: tokihan voi ajoittaa vaihdon sen puoli sekkaa aikaisemmaksi.

tsaarela kirjoitti: tokihan voi ajoittaa vaihdon sen puoli sekkaa aikaisemmaksi.
Virheiden oikaisemisesta rangaistaan täällä valehtelijoiden foorumilla.2.0t Wagon kirjoitti:Tämän "tiedän, mutta en kerro" -jaarittelun sijaan kerro oikea tieto ja oikaise mahdolliset virheet!m.k.a. kirjoitti:Suosittelen tarkastelemaan myös muita moottori- ja varustevaihtoehtoja ennenkuin kuvittelee Aeron olevan ainoa vaihtoehto 9-5sta.
Toisaalta tämä valehteluhan on nykynormin mukaista täällä foorumilla.
Olen samaa mieltä arton kanssa. Jos ei kerran tiedä, miten asia oikeasti on, ei pidä esittää arvauksia neuvoina. Itse tosin olisin jättänyt käyttämättä alatyyliä.arto kirjoitti:Täytyy osallistuu tähä rakentavaan keskusteluun...
NYT v**tu SE PÄÄ KIINNI JO !!! EI TÄMMÖSTÄ PASKAA JAKSA KUKAAN LUKEA !!!
Siis kysyjä kysyi kysymyksen liittyen hänen Aeroonsa. Vastaus annettiin Aero mallia koskevasti. Siinä ei turhaan toisteta että kysymys oli Aerosta, koska se selviää lukemalla kysymyksen. Vastaus vastaa kysymykseen. Missään vaiheessa ei ole annettu arvauksia neuvoina, vai onko? Piikittely sillä että muitakin varustetasoja on olemassa, on täysin turha, koska niistä ei ollut tässä kyse. Kyse oli Aerosta.Risto kirjoitti:Jos ei kerran tiedä, miten asia oikeasti on, ei pidä esittää arvauksia neuvoina. Itse tosin olisin jättänyt käyttämättä alatyyliä.
näin se menee täällä....samaa shittiä toi yks jakelee moneen kertaanarto kirjoitti:Täytyy osallistuu tähä rakentavaan keskusteluun...
NYT v**tu SE PÄÄ KIINNI JO !!! EI TÄMMÖSTÄ PASKAA JAKSA KUKAAN LUKEA !!!