että lohkon saa irti , täytyy vauhtipyörä saada veks , mutta kun ei pyöri ? Eli miten saan kytkinhilut veks kun kone ei pyöri ?

No niin nyt on kone irti , ja pyöriikin jo , ja mitään ei tarvinnut hajottaa , eikä väkivaltaa käyttää !kimmoa kirjoitti:Ääni täältä myös Juhemille. Jos kytkintä ei oo painettu kasaan niin vaihteisto ja moottori irtoaa toisistaan ainoastaan viiden kilon lekalla ja puolentoista metrin sorkkaraudalla, vaikka vauhtipyörän takana ei olisikaan ruuveja. Jos on niin silloin täysin tekemätön paikka. Työsylinteri menee yrityksessä takuulla paskaksi ja todennäköisesti myös kytkinlevy.
Ilmeisesti vaan oli ollut "vettä pesässä" niin pitkään , että männänrenkaat oli hieman "leikanneet" ? No katotaan meniskö hoonaamalla , vai täytyykö ylikoko mäntiä ruveta hommaamaan ?JuHem kirjoitti:Hyvä että joiltakin onnistuuMikä aiheutti koneen jumittamisen?
Ei muuta kuin painelaakeri irti pulteistaan (3) , ja painelaakerin putki irti paikoiltaan ,kimmoa kirjoitti:Miten sait ne irti toisistaan painamatta kytkintä? Laita ihmeessä vinkkiä. Mulla on tuossa 3 pakettia, jotka pitäis saada purettua.