Parkkeeraussuuntagallup
Re: Parkkeeraussuuntagallup
Tilanteen mukaan menee. Pakkilukon en koe vaikuttavan asiaan, koska onhan pakki valmiina silmässä sitten jos lähtee peruuttaen liikkeelle ruudusta. Ahtaissa paikoissa joissa näkee että ruudusta peruutus tulee olemaan hankalaa, silloin mieluummin perä edellä parkkiin ja tietenkin kuormaus ja muut seikat vaikuttaa. Lasten rattaiden ottaminen loosterista ei ole kivaa, jos perä on seinää vasten.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
- eegas
- "Hölösuu"
- Viestit: 1099
- Liittynyt: Pe Heinä 21, 2006 13:10
- Paikkakunta: Kauhava / Lapua / Liperi
Re: Parkkeeraussuuntagallup
Poikkeuksetta tulee peruutettua, onko pakkilukko tai ei, on se vaan mukavaa eteenpäin lähteä ajelemaan, näkeekin paremmin eteenpäin, kun niska tässä iässä on jo aika jäykkä "Mummoparkkia" tulee harrastettua, jos mahdollista valita.
SAABeilla ajoa vuodesta -72 alkaen
rapakaari(at)gmail piste com, 0viisi04917511
Saab 9-5 2.3TA Aero sedan -07, Saab 9000i CS 2.0 man -98
MR-Saab 96L -77, Laikka-avo 99 -76, Dacia Logan Van 1.5 dCi -12
Jäsen #6056
rapakaari(at)gmail piste com, 0viisi04917511
Saab 9-5 2.3TA Aero sedan -07, Saab 9000i CS 2.0 man -98
MR-Saab 96L -77, Laikka-avo 99 -76, Dacia Logan Van 1.5 dCi -12
Jäsen #6056
Re: Parkkeeraussuuntagallup
Sekä työpaikalle, että kotipihaan ajaessa tulee peruutettua ruutuun. Kotipihassa sen vuoksi kun ruudut ovat niin jumalattoman ahtaat ja peruuttaen se menee helpommin. Työpaikalla lähinnä sen takia kun pihassa aika kova liikenne ja eteenpäin on huomattavasti helpompi ja turvallisempi lähteä.
9-3 SS Aero, 93X
Re: Parkkeeraussuuntagallup
Ai noin moni peruuttaa. Kävi jo mielessä, että asuinpaikkakunnalla voi olla merkitystä tässä asiassa. Ja sillä, että pyrkiikö aina oven eteen vai jättääkö väljemmille vesille.
Ajan keula edellä ruutuun, koska siten tähtääminen on helpompaa. Ruudusta poistuminen ei ole niin tarkkaa, joten peruuttaminen käy huoletta.
Pakkilukko on ja synkronoimaton. Nykyään aina kolmosen kautta pakille. Mainio neuvo, johon joskus foorumilla törmäsin.
Ajan keula edellä ruutuun, koska siten tähtääminen on helpompaa. Ruudusta poistuminen ei ole niin tarkkaa, joten peruuttaminen käy huoletta.
Pakkilukko on ja synkronoimaton. Nykyään aina kolmosen kautta pakille. Mainio neuvo, johon joskus foorumilla törmäsin.
1983 SAAB 900 GL 3-door
Re: Parkkeeraussuuntagallup
Auton kanssa on aina helpompi lähteä, kun se on jo valmiiksi käännetty. Ei tarvitse lähtiessä ihmetellä . Ja moniin parkkipaikkoihin on helpompi parkkeerata peruuttamalla.
#2367
Saabisti v. 1981-2007, 03/2011-09/2012
3x99, 90, OG+NG900, 9-3, 2x9-5 Wagon, Chrysler Sebring 09/07-03/08,
Dodge Avenger 03/08-03/11, 9-3 TTiD 03/11-09/12, Dodge Avenger 11/12->?
Saabisti v. 1981-2007, 03/2011-09/2012
3x99, 90, OG+NG900, 9-3, 2x9-5 Wagon, Chrysler Sebring 09/07-03/08,
Dodge Avenger 03/08-03/11, 9-3 TTiD 03/11-09/12, Dodge Avenger 11/12->?