Moottorin vaihto siis edessä ja vaihtokoneen ostopaikka mietityttää. Onko muilla kokemuksia Neo Brosin käytetyistä koneista: http://www.neobrothers.co.uk/used-b205b ... fh8c636cq7
Vaikuttaisi ainakin sopivan hintaisilta 495puntaa, kone on myös jollain tasolla läpikäyty.
Onko suosituksia muista moottoreiden myyjistä,esim. Ruotsissa?
Onko suurta merkitystä onko vaihtokone lähtöisin saman tehoisesta autosta? Eli onko väliä onko B205 /r tai /e jne?
Vinkkejä moottorin vaihto/ostoasioista otetaan mielellään vastaan!
Moottorin vaihto 0G9-3:een
Re: Moottorin vaihto 0G9-3:een
Tuossa neon tavarakuvauksessa ei kyllä mainita mitään testauksista mutta tuskin kiinnileikannutta ehjänä myyvät 
Vaihtoehtoja on enemmänkin mutta jos pysytään yksinkertaisessa ratkaisussa niin mikä tahansa 2 litrainen T7 moottori käy. Softapäivityksellä myös 2,3 kone käy.
Käytetty T7 kone on aina jonkinkokoinen riski, niille tekisi hyvää yleensä jakopään vaihto ja uudelleenrengastus sekä pakoventtiilien koneistus. Siinä vaiheessa kun nuo on tehty niin hintalappu onkin jo aika erilainen.
Vaihtokoneen oletettu elinikä tietenkin suhteutetaan auton rungon elinikään ja omaan käyttötarkoitukseen.

Vaihtoehtoja on enemmänkin mutta jos pysytään yksinkertaisessa ratkaisussa niin mikä tahansa 2 litrainen T7 moottori käy. Softapäivityksellä myös 2,3 kone käy.
Käytetty T7 kone on aina jonkinkokoinen riski, niille tekisi hyvää yleensä jakopään vaihto ja uudelleenrengastus sekä pakoventtiilien koneistus. Siinä vaiheessa kun nuo on tehty niin hintalappu onkin jo aika erilainen.
Vaihtokoneen oletettu elinikä tietenkin suhteutetaan auton rungon elinikään ja omaan käyttötarkoitukseen.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko