Käykös kaikkien 9-3 mallien vanteet keskenään toistenssa kanssa ja käykö 9-5:sen vanteet 9-3:seen. Tästä nyt vähän ristiriitaista tietoa itse kullakin tuntuu olevan

Kiitti vastauksista.
Toiset sanoo että vetelee enemmän, mutta toiset taas ettei noin pieni ero vielä tunnu. Omaa kokemusta tästä ei ole.Naxu kirjoitti:En lähtisi levittämään og kolkin raideleveyttä.
Sama ET-muutos täällä ja vetelyn lisääntymisen kyllä huomaa. Häiritsee lähinnä keväällä kun talvikumit vaihtuu kesärenkaisiin. Tässä vaiheessa vuotta siihen on jo tottunut, eikä sitä koe häiritseväksi.ippe kirjoitti:ET45 vetelee enemmän kuin ET49, ainakin mun kolkissa...
Taitaapa myös renkaiden ominaisuudet vaikuttaa näissä tapauksissa vetelyyn eikä pelkästään vanteen ET. Vai onko jompikumpi kokeillut juurikin samat renkaat pyöräyttää pienemmän ET:n vanteille ja verrannut sitten? En väitä etteikö ET-lukemalla merkitystä olisi, mutta ei se ole ainoa vetelyyn ja uraherkkyyteen vaikuttava tekijä.AZP kirjoitti:Sama ET-muutos täällä ja vetelyn lisääntymisen kyllä huomaa. Häiritsee lähinnä keväällä kun talvikumit vaihtuu kesärenkaisiin. Tässä vaiheessa vuotta siihen on jo tottunut, eikä sitä koe häiritseväksi.ippe kirjoitti:ET45 vetelee enemmän kuin ET49, ainakin mun kolkissa...