Huomaan että mun pinna alkaa olla aivan loppu tuon vehkeen kanssa, joo, pikkuvikoja (paitsi kansiremppa) mut saatana kun tulee yhteen sumppuun kaikki heti sen jälkeen kun ostit auton. Tunnet olosi aika kusetetuksi vaikkakin vuosia ja kilsoja riittää. Silti, vituttaa vaan kokoajan.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Cona kirjoitti:Ei nyt suoranaisesti ketuta, mutta harmittaa ja kummastuttaa. Ei tunnu hyvä käyttöauto kelpaavan kellekään.
Täytynee purkaa ja myydä osina jos siten sais paremmin kaupaksi. Tai sitten tehdä kolkista jäärata-/pelto-/rata-auto itselle.
Jos helposti myytävän auton itselleen haluaa, niin sitten pitää joku corolla tai golf ostaa. Saabin tilanne valitettavasti vain on suuren yleisön silmissä sellainen ettei ihmiset uskalla ostaa ja myyminen on vaikeaa. Sen huomasin minäkin jo pari vuotta sitten diesel kolkkia kaupitellessa.
Ja jostai syystä ihmiset menee heti hämilleen kun kuulee sanana "pakkilukko" jotta avain ei lähde pois kun vain pakki päällä niin tuntuu jo heti olevan vaikeeta. liekkö seki siinä ja kun virtalukko onkin käsärin vieressä yllättäin
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07
Mulla on ajoista jolloin saabi oli vielä käyttis jäänyt päähän se, että aina pakki päälle, kun parkkeeraan auton Monet kuittailut olen saanut tuosta, kun seatissa syttyy aina pakkivalo.....
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
Mr_Who kirjoitti:Ja jostai syystä ihmiset menee heti hämilleen kun kuulee sanana "pakkilukko" jotta avain ei lähde pois kun vain pakki päällä niin tuntuu jo heti olevan vaikeeta. liekkö seki siinä ja kun virtalukko onkin käsärin vieressä yllättäin
Cona kirjoitti:Ei nyt suoranaisesti ketuta, mutta harmittaa ja kummastuttaa. Ei tunnu hyvä käyttöauto kelpaavan kellekään.
Täytynee purkaa ja myydä osina jos siten sais paremmin kaupaksi. Tai sitten tehdä kolkista jäärata-/pelto-/rata-auto itselle.
Jos helposti myytävän auton itselleen haluaa, niin sitten pitää joku corolla tai golf ostaa. Saabin tilanne valitettavasti vain on suuren yleisön silmissä sellainen ettei ihmiset uskalla ostaa ja myyminen on vaikeaa. Sen huomasin minäkin jo pari vuotta sitten diesel kolkkia kaupitellessa.
Joo, näinhän se on, joku Seat Leon 1.8t eksoottisella Stella-varustuksella menisi paljon paremmin kaupaksi ja hintakin olisi eri luokkaa. Corollasta kiivaalla 1.6:sella ja Linea Terra-varustuksella voisi pyytää jopa tuplat. Kumpaakaan en itse ottaisi, en edes samaan hintaan.
dj_pirtu kirjoitti:Anna mulle toimiva käyttöauto ja ota tuo tonnari?
Annanhan minä, jos tonnarin hanskalokerossa on sopiva määrä euroja.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Cona kirjoitti:Ei nyt suoranaisesti ketuta, mutta harmittaa ja kummastuttaa. Ei tunnu hyvä käyttöauto kelpaavan kellekään.
Täytynee purkaa ja myydä osina jos siten sais paremmin kaupaksi. Tai sitten tehdä kolkista jäärata-/pelto-/rata-auto itselle.
Jos helposti myytävän auton itselleen haluaa, niin sitten pitää joku corolla tai golf ostaa. Saabin tilanne valitettavasti vain on suuren yleisön silmissä sellainen ettei ihmiset uskalla ostaa ja myyminen on vaikeaa. Sen huomasin minäkin jo pari vuotta sitten diesel kolkkia kaupitellessa.
Joo, näinhän se on, joku Seat Leon 1.8t eksoottisella Stella-varustuksella menisi paljon paremmin kaupaksi ja hintakin olisi eri luokkaa. Corollasta kiivaalla 1.6:sella ja Linea Terra-varustuksella voisi pyytää jopa tuplat. Kumpaakaan en itse ottaisi, en edes samaan hintaan.
dj_pirtu kirjoitti:Anna mulle toimiva käyttöauto ja ota tuo tonnari?
Annanhan minä, jos tonnarin hanskalokerossa on sopiva määrä euroja.
nissan primera 1.6 -00 300tkm juuri leimattu ( toisella yrittämällä meni läpi) ostettiin emännän pojalta noin viikossa, kysyjiä pilvin pimein ja hinta tasan tonni. Oli keulakin kolaroitu ja jotenkuten korjailtu, pikkulommoja pelleissä ja puskureissa.
Itse kuulun siihen vanhoilliseen siipeen että mulla saabin raja mallistoissa jää juuri tonnariin, uudempia en enää edes harkitse.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Mr_Who kirjoitti:Ja jostai syystä ihmiset menee heti hämilleen kun kuulee sanana "pakkilukko" jotta avain ei lähde pois kun vain pakki päällä niin tuntuu jo heti olevan vaikeeta. liekkö seki siinä ja kun virtalukko onkin käsärin vieressä yllättäin
Nimimerkki Marvi oli löytänyt Saabbi ja Anoppi jutun tuolla Saabeja telkkarissa ja elokuvissa osastolla ennen minua, mutta tuon sinun juttusi luettuani tuli heti mieleen se Missä se on? Kas kun eivät polkimien väliin ole laittaneet kohtaus
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
Tuli sitten kylmähiki otsalle, kun yks mondeo meinas tulla auton kylkeen, kun ei huomannut katsoa sivulle, että siinähän on toinen auto ja ei se vilkkukaan tullut yhtään liian ajoissa.