VÄLIJÄÄHDYTTIMEN KIMPPATILAUS

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
jus
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja jus »

Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
jarska
"Aero"

Viesti Kirjoittaja jarska »

Milli kirjoitti:On tainnut alihankkija pitää puotia kiinni koko syksyn... :evil: Vai että vieläkin venyy ja venyy.. Kyllähän tuo pulju saa kohta jo maksaa et yleensä otan koko paskaa. Eivät näytä kiireellä ainakaan pilaavan tätä projektia. Olisin tässä ajassa kerennyt opetella hitsaamaan ja hitsannut jo oman. :twisted: Mut ei kait se auta ku tähän projektiin on lähdetty ni samakait tuo on saako sen tässä kuussa vai juhannuksena. :?
Pitää vain lohduttautua sillä, ettei sillä coolerilla näin tammikuunpakkasilla mitään juuri tekiskään :wink: Pääsepähän sitten kuitenkin esittelemään sitä kun lämpimämmät kelit ja kesä koittaa...toivottavasti :lol: Onhan tuo varmasti ikävä tilanne Repollekkin kun eipä hänkään hyödy tällaisesta rahallisesti eikä tavallaan maineensa puolestakaan...
Turbo Saabs never die, they just run faster...

Omega 3000tic
2,3T sport
"Viggen"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2,3T sport »

Kiitos jus sivutilasta :D

Tuossa ekassa kuvassa näkyy se pelti jonka taivuttamisesta mainitsin. Eli vas kaukovalopolttimon viereinen pelti, vaalealla näkyy kohdat joista pelti osui cooleriin ennen taivutusta.
http://kotisivu.mtv3.fi/jus/9000IC/IMG_2499_1.JPG

Toisessa kuvassa cooleri vielä irtonaisena...

http://kotisivu.mtv3.fi/jus/9000IC/IMG_2502_1.JPG

Ja viimeisenä cooleri asennettuna ja kuten näkyy niin jäähdytin yms. auton "omat" osat ovat alkup.paikoillaan.

http://kotisivu.mtv3.fi/jus/9000IC/IMG_2507_1.JPG

Tuota jarskan kirjoitusta jatkaen: niin Repo olisi kohdannut nämä tavarantoimittaja viiveet mielummin yksittäisen tilaajan kanssa kuin
aktiivisen autokerhon jäsenien kanssa...

Yksi peruste raaka-aineiltaan arvokkaan kennon kauppaamiseen "edullisesti" oli se, että osat suunniteltiin tilattavaksi mahdollisimman valmiina jotta kennoa kohti syntyvä työaika jäisi vähäiseksi.

Totuuden nimissä a9e0r0o0:n auton testikappaleen valmistuminen kyllä kesti luvattoman kauan ja se viive ei johtunut tavarantoimittajista...
Milli
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Milli »

jarska kirjoitti:Pitää vain lohduttautua sillä, ettei sillä coolerilla näin tammikuunpakkasilla mitään juuri tekiskään icon_wink.gif Pääsepähän sitten kuitenkin esittelemään sitä kun lämpimämmät kelit ja kesä koittaa...toivottavasti icon_lol.gif Onhan tuo varmasti ikävä tilanne Repollekkin kun eipä hänkään hyödy tällaisesta rahallisesti eikä tavallaan maineensa puolestakaan...
Niin eihän coolerilla talvella niinkään ole käyttöä. Se vaan tympii kun rahat on jo moneen kertaan ollut säästössä ja aina ne on sit mennyt johonki muuhun.Nyt sitte kuin tuo cooleri tuolta joku kaunis päivä saapuukin niin jälleen on rahan metsästyksen aika. Ja matkahuolto säilyttää vain neljä päivää maksutta. :? Lähinnä alkanut vain tympiin tää odottelu.Ja se että mitähän ne oikein aikailevat siellä promolla loppupeleissä noitten coolereitten teon kanssa..

Mut eiköhän se sieltä joku päivä vielä tule kuvien perusteella. :)
Odotellaan niinkuin olemme tehneet tähänkin asti. :?
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
jarska
"Aero"

Viesti Kirjoittaja jarska »

Saa nähdä meneekö oma entinen ennätys odottamisessa rikki kun odotin 2003 SP:n tilausta 9kuukautta. Tai oikeastaan vuosikin ehti vaihtua jo 2004:ksi koska tilasin 2003 elokuussa ja sain tavaran viime pääsiäisenä :lol:
Että saa nähdä kuinka kauan nyt odotellaan :wink:
Turbo Saabs never die, they just run faster...

Omega 3000tic
TurboJanne
"Aero"

Viesti Kirjoittaja TurboJanne »

Sanokaa vaan sitten heti jos haluatte jo vähitellen ne coolerinne :)
Milli
"Saabisti"

Nyt! :wink:
Hallu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Milli kirjoitti:Nyt! :wink:
Sun piti sanoa "heti" eikä "nyt" :D
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Milli
"Saabisti"

93t sport kirjoitti:Sun piti sanoa "heti" eikä "nyt"
Jep niin piti. :D Uhotin ja sanoin nyt. :D
2,3T sport
"Viggen"
Viesti:

Oon soitellu useamman kerran coolereista viime ja tällä viikolla. Vaikkei se vielä olekkaan myöhässä niin luulen että ei mun tarvii vielä tulevana viikonloppuna sitä kuuleria asennella :evil:

En mä enää jaksa olla kovin ymmärtäväinen. Täytyy jo nyt alkaa "hiillostamaan" ihan työkseen, että saadaan ne kennot ennenkuin ilmat alkavat lämpenemään.
Mä alan soittamaan sinne päivittäin, kyllä se jossain vaiheessa rupeaa sitä alihankkijaakin hoputtamaan tai vaihtaa sen toiseen koneistajaan...

Perjantai iltana kirjoitan tänne tuliko sitä cooleria vai meneekö taas (ainakin) seuraavalle viikolle...
Milli
"Saabisti"

2,3T sport kirjoitti:Oon soitellu useamman kerran coolereista viime ja tällä viikolla. Vaikkei se vielä olekkaan myöhässä niin luulen että ei mun tarvii vielä tulevana viikonloppuna sitä kuuleria asennella.

En mä enää jaksa olla kovin ymmärtäväinen. Täytyy jo nyt alkaa "hiillostamaan" ihan työkseen, että saadaan ne kennot ennenkuin ilmat alkavat lämpenemään.
Mä alan soittamaan sinne päivittäin, kyllä se jossain vaiheessa rupeaa sitä alihankkijaakin hoputtamaan tai vaihtaa sen toiseen koneistajaan...

Perjantai iltana kirjoitan tänne tuliko sitä cooleria vai meneekö taas (ainakin) seuraavalle viikolle...
Ei sunkaan rooli tässä cooleri hankinnassa kovin kadehdittava ole. :? Kun olet oulun suunnalla niin soittele,käydään parilla oluella muistelemassa cooleri projektia.:wink: Luulin todella että tää homma hoituu hyvin helposti.Mut joku tässä projektissa tekee tästä niin vaikiaa niin vaikiaa.. :roll:
On tuo kyllä kummaa toimintaa kyseiseltä putkalta ettei mikään aikataulu tunnu sopivan.. 8O :? Eipähän tartte olla enään missään tekemisissä ton puljun kans kun saan coolerini.:x Luulis että raha kiinostaa.

Meillä ei oikeen osunut kohillee tuo valinta coolerin tekijäksi. :P Toivotaan että ennen kesää saadaan coolerit paikalleen... :roll:
2,3T sport
"Viggen"
Viesti:

OHO 8O
Piti oikein kesken työpäivää kirjoittaa tänne kun sain äsken sellaisen puhelun, jossa luvattiin cooleri huomiseksi ja koska sen kasaukseen tehdään se hitsausjigi niin loputkin pitäisi valmistua sukkelasti...

Toivottavasti en ole taas huomenna kirjoittamassa tänne joitain selityksiä...

Mut äsken se cooleri ihan oikeesti luvattiin huomiseksi... saa nähdä kuin käy...
Milli
"Saabisti"

No helevata sentään.Olin nielasta purkankin... :? Saas nähdä miten käy.. Ihan jänskättää oikeen. :)
Hallu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Ai ai, oli se helppoo ja joutuistaa AMWorksin kanssa... :D
Mutta ei suolaa haavoihin, sorry :wink:

PS. Siellä "se" kurkkii kuvassa :P
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
TurboJanne
"Aero"

Viesti Kirjoittaja TurboJanne »

Laittakaa siis PM:ää niin voin kertoa lisää - ettei tule rikottua listan sääntöjä 8)
Vastaa Viestiin