-00 9-3 muutoskatsastus Hirschin paketille
Re: -00 9-3 muutoskatsastus Hirschin paketille
Onko Hirscin kitti muutoskatsastettu saksassa ja merkitty saksalaiseen otteeseen? Jos on, niin vaihda katsastuskonttoria.
Cabbessa on Hirschin 230hp kitti ja ainoatakaan lappua aiheesta en toimittanut. Kitti on muutoskatsastettu saksassa ja tiedot ovat paikallisessa otteessa. Suomessa se vain kirjattiin lappuihin rekisteröintikatsastuksen yhteydessä.
Cabbessa on Hirschin 230hp kitti ja ainoatakaan lappua aiheesta en toimittanut. Kitti on muutoskatsastettu saksassa ja tiedot ovat paikallisessa otteessa. Suomessa se vain kirjattiin lappuihin rekisteröintikatsastuksen yhteydessä.
Saab 9-5 2.3T Aut '07
Saab 9-3 Aero Cab Aut Hirsch '01
Saab 9000 Aero Man '97
"It wasn't very pretty, but god it was good."
Saab 9-3 Aero Cab Aut Hirsch '01
Saab 9000 Aero Man '97
"It wasn't very pretty, but god it was good."
Re: -00 9-3 muutoskatsastus Hirschin paketille
Ei ne konttorilla ehkä ihan huvikseen kyttää noita pykäliä... Tein joku aika sitten empiirisen kokeen tuon softatun femman ja Hirsch-femman välillä. On sillä alustalla ja jarruillakin jotain merkitystä.
Haluatteko arvata kummalla oli parempi ajaa lujaa ja kumpi pysähtyi nopeammin...
Molemmat keräsi kyytiä ihan samaan tahtiin n. tuplaten suurin sallittu nopeus, ei siinä mitään.
Eron huomasi kun tuli tarve pysäyttää.
Haluatteko arvata kummalla oli parempi ajaa lujaa ja kumpi pysähtyi nopeammin...
Molemmat keräsi kyytiä ihan samaan tahtiin n. tuplaten suurin sallittu nopeus, ei siinä mitään.

96 V4 1980 || G31 520d xDrive -18 || Polestar 2 -23 || R 1200 GS Adventure -12
Re: -00 9-3 muutoskatsastus Hirschin paketille
^Onhan se nyt selvä juttu että Hirsch-paketti on parempi ajaa kuin pelkkä softattu, mutta mikä estää tekemästä samat operaatiot myös siihen pelkästään softattuun? Taitaa tulla niin halvemmaksikin..
9-3 Aero Cab MY02
9000 2.3T
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9000 2.3T
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Re: -00 9-3 muutoskatsastus Hirschin paketille
Eipä estä mikään, ja softattuun tullaan asentamaan Hirsch'iä vastaava alusta. Jarrut on jo mallia Aero, joista laskua tuli ihan kiitettävästi mutta ei se silti stoppaa kuin tuo H.TTH kirjoitti:^Onhan se nyt selvä juttu että Hirsch-paketti on parempi ajaa kuin pelkkä softattu, mutta mikä estää tekemästä samat operaatiot myös siihen pelkästään softattuun? Taitaa tulla niin halvemmaksikin..
Kumma juttu. Ehkä tuosta hirvilogosta ei sittenkään ole maksettu turhasta.

96 V4 1980 || G31 520d xDrive -18 || Polestar 2 -23 || R 1200 GS Adventure -12
Re: -00 9-3 muutoskatsastus Hirschin paketille
Onhan niitä muitakin olemassa kuin Hirsch, Eibachin Pro-Kit on aika legendaarinen alusta.. Tai Maptunin jouset ja Bilteinin iskarit.
Jarruiksi vaikkapa Porschen Brembot ja 330mm kiekot, helpot levyt sovittaa kun keskiö pulteilla kiinni. Hyvällä tuurilla Alfa Romeosta voisi löytyä sopivat levyt ilman modaamista... Aeron jarruilla tulee toimeen muttei ne nyt mitkään äärettömän hyvät ole..
Jarruiksi vaikkapa Porschen Brembot ja 330mm kiekot, helpot levyt sovittaa kun keskiö pulteilla kiinni. Hyvällä tuurilla Alfa Romeosta voisi löytyä sopivat levyt ilman modaamista... Aeron jarruilla tulee toimeen muttei ne nyt mitkään äärettömän hyvät ole..
9-3 Aero Cab MY02
9000 2.3T
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9000 2.3T
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Re: -00 9-3 muutoskatsastus Hirschin paketille
Just noin. Ihan samalla tavalla se pysähtyy satasen vauhdista, kuin se softaamatonkin versio. Ikäänkuin noilla muutoskatsastetuilla sais ajaa kovempaakin... Jos näin todellakin olisi, niin sitten ymmärtäisin noiden tehokkaampien jarrujen tarpeellisuuden.nugge kirjoitti:Olisi ehkä kannattanut välttää tota muutoskatsastus hommaa alkuunkin.
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
#3873
-Rane-
Re: -00 9-3 muutoskatsastus Hirschin paketille
Joo unohdetaan tää. En suinpäin konttorille mennyt vaan alustavasti kyselin.
Ajattelin vain että jos näitä on asennettu Suomenkin merkkihuollossa ja ehkä myös muutoskatsastettu niin olisi voinut olla läpihuutojuttu.
Ajattelin vain että jos näitä on asennettu Suomenkin merkkihuollossa ja ehkä myös muutoskatsastettu niin olisi voinut olla läpihuutojuttu.
Saab 9-3 2.0t -03 Biopower
EX: Saab 900S -90
EX: Saab 9-3 2.0t -00 Hirsch Performance 222hv
EX: Saab 9-3 2.0t -99 RE85
EX: Saab 900S -90
EX: Saab 9-3 2.0t -00 Hirsch Performance 222hv
EX: Saab 9-3 2.0t -99 RE85
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: -00 9-3 muutoskatsastus Hirschin paketille
Katsastus suomessa "läpihuutojutto"Pasi_K kirjoitti:Joo unohdetaan tää. En suinpäin konttorille mennyt vaan alustavasti kyselin.
Ajattelin vain että jos näitä on asennettu Suomenkin merkkihuollossa ja ehkä myös muutoskatsastettu niin olisi voinut olla läpihuutojuttu.

9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ