Millä logiikalla automaattinen penkinlämmitin menee ykköselle ja millä logiikalla kakkoselle? Entä osaako automatiiikka sammua automaattisesti? Onko väliä onko lämmitin 1:llä, 2:lla vai 0:lla, kun pitää nappia pitkää pohjassa? Tunnistaako lämmöstä tai onko siinä joku ajastin?
Onko takapenkillä samanlaista automatiikkaa, jos sinne asentaa?
Sen olen huomannut, että jos kukaan ei istu apukuskin paikalla autoa käynnistäessä, niin apukuskin lämmitin ei mene päälle ja jos jälkeenpäin joku istuu niin ei mene sittenkään. Jos joku istuu niin silloin menee automaattisesti päälle. Välillä kun autoa pitänyt jonkun aikaa päällä, sammuttaa auton, ja käynnistää melkein heti uudestaan, niin automatiikka ei mene päälle.
Taas viime talvena lämmitin meni kakkoselle ja nyt syksyllä mennyt aina ykköselle.
Viirun penkinlämmittimistä
Viirun penkinlämmittimistä
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
Re: Viirun penkinlämmittimistä
9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
# 2333
Re: Viirun penkinlämmittimistä
Minä en edes tiennyt, että jakkaroissa on myös automaagitoiminto.
Pitäisi kait vissiin ajatuksella lukea tuo manuska. Ehkäpä kuitenkin pidän jakkarat manuaalisesti lämpiävinä.
Joutuuko muuten hommaamaan kokonaan uuden takaistuimen, jos senkin haluaisi lämpiäväksi? Onko siellä mitään johdotuksia valmiina?

Joutuuko muuten hommaamaan kokonaan uuden takaistuimen, jos senkin haluaisi lämpiäväksi? Onko siellä mitään johdotuksia valmiina?
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Viirun penkinlämmittimistä
Mielestäni ominaisuus on hyvä, kuten automaattinen takalasinlämmityskin(/peilien) tai yleensäkkin automaattinen ilmastointi. Ei tarvise ajamaan lähtiessä näpytellä kaikki nappeja erikseen päälle.tsaarela kirjoitti:Ehkäpä kuitenkin pidän jakkarat manuaalisesti lämpiävinä.
Sen verran tiedän, että ei tarvitse asentaa uutta takaistuinta (lisätietoa varmaan löytyy ugsaabisti foorumilta). Minulla on tarkoitus asennuttaa jossainvaiheessa jollain osaavalla henkilöllä, harmi kun täällä pohjoisessa ei kukaan niitä tee.tsaarela kirjoitti: Joutuuko muuten hommaamaan kokonaan uuden takaistuimen, jos senkin haluaisi lämpiäväksi? Onko siellä mitään johdotuksia valmiina?
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
Re: Viirun penkinlämmittimistä
Ite oon kyllä tykännyt noista automaattisesti lämpiävistä penkeistä.
Ei tartte laittaa päälle eikä sammuttaa, sammuu itekseen.
Tuossa wissistä kopioituna pätkä.
2 tasolla 40°C
Takapenkin automatiikasta tuommosta.
Jos veljen poikia kyydissä -> turvaistuimet, ei mitään käyttöä ja juoppokuskina ei enää tällä iällä tartte olla
Ei tartte laittaa päälle eikä sammuttaa, sammuu itekseen.
Tuossa wissistä kopioituna pätkä.
1 tasolla lämpötila 31°C jaAutomaattinen ohjaus
ACC-ohjausyksikkö päättää, tarvitseeko istuimia lämmittää. Ulkolämpötilan ollessa <15°C ja
istuinosan lämpötilan <20°C istuimen sähkölämmitys aktivoidaan. ACC:n valitsemasta
lämpötilasta riippumatta vain yksi LED-valo syttyy. Kun ACC-yksikkö ei enää havaitse
istuimen lämmitystarvetta, lämmitys lopetetaan ja LED-valo sammuu.
Jos matkustajan istuin on tyhjä, istuimen LED-valo ei pala, mutta istuimen sähkölämmitys on
aktivoitu, kunnes istuimessa on säädetty lämpötila.
2 tasolla 40°C
Takapenkin automatiikasta tuommosta.
Edellisessä 9-5:ssa oli tuo lämmitettävä takapenkki ja liekkö tuolle ollut todellista tarvetta kertaakaan. Aika turha varuste omiin tarpeisiin.Aika, jonka sähkölämmitys on aktivoituna, riippuu ulkolämpötilasta. TWICE saa tiedon
ulkolämpötilasta SID:ltä väylän kautta.
Kun ulkolämpötila ylittää -5°C, lämmitys on kytkettynä 5 minuuttia. Jos ulkolämpötila on alle
-5°C, aktivointiaika pitenee. Lämpötilassa -14°C aktivointiaika on saavuttanut maksiminsa.
Tämä aika on ohjelmoitavissa 3-18 minuutiksi, mutta se on normaalisti asetettu 10 minuutiksi.
Jos veljen poikia kyydissä -> turvaistuimet, ei mitään käyttöä ja juoppokuskina ei enää tällä iällä tartte olla

9-5 1,9TiD -08, 9-5 2,0t -06, 9-5 3.0 V6t -99
ex 9-5 3.0 V6t -99, 9000 CS 2,0t -96
#3726
ex 9-5 3.0 V6t -99, 9000 CS 2,0t -96
#3726