Projekti nytkähti taas eteenpäin.
Vanha imusarja vaihtui
uuteen. Itse asiassa "vanha" oli jo kertaalleen vaihdettu, vuosimallistanssaus oli -06. Ei se itse asiassa edes niin paha ollut, hieman klappia mutta läpät kyllä toimivat kuten pitää. Kokeilin eroa myös läpät täysin auki jumitettuna, eikä ajossa huomaa eroa eli sinänsä ne voisi kyllä halutessaan myös poistaa. Tehonpuutteen syy löytyikin ihan muualta ja suhinatkaan ei tuolta läppien läpivienneistä tulleet, mutta tulipahan nyt vaihdettua uusi. Jos joku haluaa kohtuukuntoisen imusarjan ja siihen kuuluvan läppämoottorin niin edullisesti voin luopua. Samalla vaihtui termostaatti, nyt lämmöt pysyy tismalleen vaakatasossa kuten pitääkin, eikä hieman alapuolella.
Kiinnostavimpana asiana tuli säädettyä penkissä ja tien päällä loggailemalla softaa paremmaksi, nyt uudet lukemat vakiokuntoisesta 150hv TiDS:stä ovat
192hv/432Nm, ja tietenkin ilman tarpeetonta savutusta. Vakioraudan rajat taisivat löytyä, enempää ei huipputehoa saanut puristettua ainakaan ilman kohtuutonta savutusta, lämpökuormitusta ja ahtimen ylikierroksia. Lisävääntöä olisi saatavilla ja vakiokytkimen pitäisi kestää jopa 500Nm, mutta käyrän muodosta tulisi epämiellyttävä. Seuraavana etappina hengityksen mekaanista parantelua.