Mimmonen rakenne siinä siis on?
Tuo siis. En muista heiluko tuo pulttiki, mutta ainaki tuo prikka kumi vulkanointi yhdistelmä.

Pitää koittaa myös tuota kumia apurungon alle...

toki tämä tietää lisää remonttia
 toki tämä tietää lisää remonttia   
  Tekee myös liikkelle lähtiessä helposti TRRRR äänen jos on kytkimen kans varomaton. Tämäkään ei siis loppunut tällä patentilla. Epäilen nyt sitä ylintä moottorin tukea.
 Tekee myös liikkelle lähtiessä helposti TRRRR äänen jos on kytkimen kans varomaton. Tämäkään ei siis loppunut tällä patentilla. Epäilen nyt sitä ylintä moottorin tukea. ehkä ei pitäisi kiinnittää huomiota kaiken maailman ääniin vaan ajaa vaan.. kyllähän se vika joskus ulos tulee
 ehkä ei pitäisi kiinnittää huomiota kaiken maailman ääniin vaan ajaa vaan.. kyllähän se vika joskus ulos tulee  

ompahan seki ranetus kuitenki pois.
 ompahan seki ranetus kuitenki pois. Silti reilussa kiihytyksessä vaihtaessa tuntuu tömäys mitään ei tosin kuulu
 Silti reilussa kiihytyksessä vaihtaessa tuntuu tömäys mitään ei tosin kuulu  nastarenkailla ei viiti ihan kunnon vetoja pikku vaihteilla otella. Tuo tömäys tuntuu jo saabille normaalilta pehmeältä moottorin tuennalta
 nastarenkailla ei viiti ihan kunnon vetoja pikku vaihteilla otella. Tuo tömäys tuntuu jo saabille normaalilta pehmeältä moottorin tuennalta  Vai onko mulla vielä jotain löysää??
 Vai onko mulla vielä jotain löysää??

Powerflex myy koko pakettina 6 kpl ja hilloa pitäs olla n. 180 eur
 Powerflex myy koko pakettina 6 kpl ja hilloa pitäs olla n. 180 eur
 (EDIT: Niin joo ne vaatii myös sen vanhan puslan kehän irrotuksen eli aika hankalaa tuolla auton alla.)
 (EDIT: Niin joo ne vaatii myös sen vanhan puslan kehän irrotuksen eli aika hankalaa tuolla auton alla.)
 offiautoissa käytetty kans moneen. Eiköhän kestä tässäkin ja värinöitä ei tullu lisää.
 offiautoissa käytetty kans moneen. Eiköhän kestä tässäkin ja värinöitä ei tullu lisää.Kyse lienee "pusla" nmro 15 http://aijaa.com/ES6Q4sNiklas9000 kirjoitti:kiitoksia kuvista ja selvennyksestä. miksi se vanhan puslan kehä tarvitsee irroittaa? etkö itsekin jättänyt sen tuonne? itse yritin katsella sitä sulakerasian alla olevaa puslaa ja omasta mielestä sen näki ilman boksin irroitusta?
Powerflexin ohjeet sanoopi niinNiklas9000 kirjoitti:kiitoksia kuvista ja selvennyksestä. miksi se vanhan puslan kehä tarvitsee irroittaa? etkö itsekin jättänyt sen tuonne? itse yritin katsella sitä sulakerasian alla olevaa puslaa ja omasta mielestä sen näki ilman boksin irroitusta?
 elikkä ne on pikkasen paksumpia ku noi minun tekemät.   Rikki ne varmaan menis kun holkki paikallaan survoo. Tuon holkin teräväreuna on yläpuolella mistä ne powerflexit pitää puristaa paikalleen. Tokihan niitä voi sorvata ja katkoa, vaan valmiin osan helppous vähän katoaa. Oishan niissä toki mukana rosteri holkki ja iso prikka pohjaa vasten mitä ei löydy rautakaupasta. Piti näihin omiin laittaa pikkasen puslaa pienempi halkaisijainen prikka.
 elikkä ne on pikkasen paksumpia ku noi minun tekemät.   Rikki ne varmaan menis kun holkki paikallaan survoo. Tuon holkin teräväreuna on yläpuolella mistä ne powerflexit pitää puristaa paikalleen. Tokihan niitä voi sorvata ja katkoa, vaan valmiin osan helppous vähän katoaa. Oishan niissä toki mukana rosteri holkki ja iso prikka pohjaa vasten mitä ei löydy rautakaupasta. Piti näihin omiin laittaa pikkasen puslaa pienempi halkaisijainen prikka. Vaikee sanoo kuuluuko tien kolot enemmän vai ei näiden kans, aeron alusta jymähtää muutenki sopivissa paikoissa. Värinöitäkin löytyi jo ennen puslien vaihtoa kun tasapainoakselien ketju on tallin seinällä. Vielä tyytyväinen näihin siis
 Vaikee sanoo kuuluuko tien kolot enemmän vai ei näiden kans, aeron alusta jymähtää muutenki sopivissa paikoissa. Värinöitäkin löytyi jo ennen puslien vaihtoa kun tasapainoakselien ketju on tallin seinällä. Vielä tyytyväinen näihin siis  ihan ku tuuli/uraherkkyys ois vähentyny taas, eniten väheni takapään puslien vaihossa. Myös laittomissa nopeuksissa menee nyt ku juna.
 ihan ku tuuli/uraherkkyys ois vähentyny taas, eniten väheni takapään puslien vaihossa. Myös laittomissa nopeuksissa menee nyt ku juna.