9-5 -08 audio / navi päivitys?

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Poy
"Hölösuu"

Re: 9-5 -08 audio / navi päivitys?

Viesti Kirjoittaja Poy »

Pee kirjoitti:Sitten tullaan siihen MUTTA kohtaan.
Ilmeisesti kyseessä Denson valmistama navi?
Täysin erilaiset liittimet löytyy soittimen takaa vrs. normi konsernimankka.
Konsernimankassa 2-liitintä, navi versiossa 3-liitintä.
Taitaa olla niin että miltään valmistajalta ei löydy niihin sopivaa johtosarjaa/adapteria tjms.
Joudut luultavasti kytkemään virrat yms. suoraan autonjohtoihin sekä
luultavasti et saa kommunikoimaan yhtäkään rattiadapteria autosi kanssa.
No jos välttämättä haluaa, niin stereon liitinadapterin voi tehdä itse kun löytää oikean naaras ja uros liittimen molemmista tai sitten ostaa valmiin jostain erikoisliikkeestä.
Rattinappiadapterin voi ostaa vaikka tee-se-itse saabistilta:
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=13&t=118222
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
Pee
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Pee »

Laitatko tarkempaa tietoa mistä löytyy valmiit adapterit/liittimet/johtosarjan denson naviin?

Perussoittimeen kyllä löytyy johtosarja/rattiadapteri setit ja siitä olenkin aikaisemmin kirjoittanut toiseen ketjuun.

Yksi toinen klubilainen ei vain ole saanut toimimaan jälkiasennusoittimen kanssa rattinappeja. Autossa alunperin denson navi.
Jälkiasennus soitin kenwood ja maahantuojakin on yrittänyt auttaa parhaimpansa mukaan.
Kokeillut useamman valmistajan ohjainboksit tuloksetta. Pitää vinkata tee-se-itse-saabistista.
9-5 1,9TiD -08, 9-5 2,0t -06, 9-5 3.0 V6t -99
ex 9-5 3.0 V6t -99, 9000 CS 2,0t -96
Poy
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Poy »

Pee kirjoitti:Laitatko tarkempaa tietoa mistä löytyy valmiit adapterit/liittimet/johtosarjan denson naviin?
Oulussa autoviihde.com liikkeessä myytiin ainakin monenlaista adapteria. Itse ostin antenni adapterin (tarvitsin fm-modulaattoriin), mutta johtosarja adapteri ei tarvinnut ostaa, koska en ole navia vaihtamassa. Naviin tuleva antenniadapteri (jotain mallia GM) ei löytynyt biltemasta/motonetista/puuilosta/...
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
Vastaa Viestiin