Harrastaa saa ja pitääkin harrastaa, aika ronskisti tuossa on vaan hommaa jos molemmista purkaa tarvittavat pois ja konekin tuossa T5-vehkeessä on käytetty. En tiedä mihinkä rahaan tuo NG900 on oikein lähtenyt, mutta luultavasti samaan rahaan olisi saanut tehtyä konerempan T5-männillä ja siihen softan oman maun mukaan. Tai jos on vähän parempi NG900 ollut niin siihen rahaan olis saanu jo sen uuden koneen tilattua..
Ja ainakin omasta mielestä T7 on kaikkine vikoineen parempi moottorinohjaus, varsinkin käyttiksessä. Flexi-valmius, SID-info jne..
mut oma tieto näistä väyläjutuista erittäin heikkoa.
Olen täysin samoilla linjoilla TTH:n kanssa siitä että paljon helpommalla selviää tekemällä T5/T7 hybridin, eli pyörivät osat swappaa T5:sta sinne T7:aan.
tosin T5 tod näk. monelle helpompi säätää kun mennään pikku stageista etiäpäin kuin T7.
900 2.3T -95RE85, BMW 335da -07 NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Melkoista säätämistä. Osat pöydälle ja vertailemaan. Paras itse selvittää. Moottorivaurioisen auton laitto tulee aina enempi tai vähempi kalliiksi. Viisainta olisi ihan ensimmäisenä piikkusen analysoida mitä siitä vanhasta pannusta on mennyt rikki ja mitä käyttökelpoista siinä on? Tylyimmillään tilanne on se, että on fiksumpaa hommata samanlainen toimiva auto tilalle ja pistää se moottorivaurioinen auto osiksi, hyödyntää osia tuoreeseen ajokkiin ja laitta ylimääräiset osat myyntiin. Saattaa vähimmällä murheella päästä näin tehtynä...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01