Noi on kaikki samannäkösiä 2000-luvun puolelle saakka. Ei niitä lasketa. Jos taas sekottaa og-saabin johki uudempaan, pitää olla melkonen puussilmäJulle kirjoitti: Nohnoh, minne merssedekset muka kadonneet? http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/ ... 8&yto=1990
Ihmettelyketju
Re: Ihmettelyketju
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Ihmettelyketju
Juu http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/cl/6002387
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/260/6002010
http://www.nettiauto.com/saab/900/6005005
http://www.nettiauto.com/saab/9-3/6004251
Saappihan on selvästi eniten muuttunut
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/260/6002010
http://www.nettiauto.com/saab/900/6005005
http://www.nettiauto.com/saab/9-3/6004251
Saappihan on selvästi eniten muuttunut
9-5 Aero - 00
Re: Ihmettelyketju
Oon pistänyt saman asian merkille. OG 900, 240, 740, W124 ja vähenevässä määrin 123, siinäpä ne. Jotkut kolmos- ja neloskoppaiset Escortit ja AE80-Corollat tuntuu jo aika pitkälti kadonneen.99 GL kirjoitti:OG-satkun ohella ehkä ainoa oikeasti vanha auto jota vielä näkee normaalissa arki liikenteessä
Tässä lähistöllä on jollain vanhalla äijällä vastaantulotiheydestä päätellen ihan ympärivuotisena käyttiksenä sitä ensimmäistä mallia oleva pyöreälamppuinen 242. Hohtavan valkoinen ja muutenkin päälle päin sen näköinen, että olisi liikkeestä haettu uutena viime viikolla. Aina jaksaa ilahduttaa kun se tulee vastaan.
"And when you ask someone who's got a Saab "why?" you always get the same patronizing smile. Like they know something we don't." - Jeremy Clarkson
Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i
#5588
Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i
#5588
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Ihmettelyketju
Käytin taas sen verran aikaa tämän todistamiseen että ehti tulla kaksi viestiä väliinkin. Noh, lopputulos on kuitenkin tässä, toisin kuin Jullella jokaisessa parissa on suhteessa saman kokoluokan ja sukupolven autot noin vuosilta 1992 (kun kaikki kolme olivat vielä voimissaan) ja 2002 (kun Mersu oli edelleen etulyhtyjä lukuunottamatta voimissaanJP_Vette kirjoitti:Noi on kaikki samannäkösiä 2000-luvun puolelle saakka. Ei niitä lasketa. Jos taas sekottaa og-saabin johki uudempaan, pitää olla melkonen puussilmäJulle kirjoitti: Nohnoh, minne merssedekset muka kadonneet? http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/ ... 8&yto=1990



edit: S60 korjattu samansuuntaiseksi
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Ihmettelyketju
Katoavaa kalustoa ovat myös aikanaan niin yleiset ranska/italia-akselin perheautot; mm. Rellut 9/19/21, Pösöt 205/309, Sitikan BX:t ja Fiatin Uno/Tipo/Tempra.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Ihmettelyketju
Ja taas Rattivaihde löysi Nocturne Bluen esimerkiksi.
Mut ihmettelyä lisää. Tänään Kaarinan Honkkaris

Pisteet siitä, et Saabbi päässy kuviin. Mut miks ihmees joku on (edes myyntikuviin) halunnu "tarraturbottaa" jo valmiiks turbollisen. Saati raiskata sen jollain v8-look-a-likellä
Mut ihmettelyä lisää. Tänään Kaarinan Honkkaris

Pisteet siitä, et Saabbi päässy kuviin. Mut miks ihmees joku on (edes myyntikuviin) halunnu "tarraturbottaa" jo valmiiks turbollisen. Saati raiskata sen jollain v8-look-a-likellä
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
-
Premium Override
- "Hölösuu"
- Viestit: 2238
- Liittynyt: Ma Helmi 11, 2008 16:19
- Paikkakunta: Tre
Re: Ihmettelyketju
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013102 ... 0_uu.shtml
jos tienaisin 35ton/kk ja sakot tulis työttömän 6€/p, vois tossa kohtaa räkiä vielä kyttien päälle ja ottaa pari päiväsakkoa lisää.
"Mies kertoo käyneensä sakotustilanteessa niin kuumana, että poistui poliisiautosta hetkeksi ulos.
- Kävin vetämässä henkeä ja päästelemässä vähän höyryjä pihalle, sillä olisin voinut sanoa tosi pahasti. Olisin saanut ehkä vielä isommat sakot, hän sanoo."
Vähemmästäkin liikehdinnästä on syytetty yrityksestä lähteä karkuun ja pistää kaasut silmille! taas taisi rahalla saada erikoiskohtelua, eikä kelvannu!
t: alle 7000€ vuodessa, elämä on valintoja
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
Re: Ihmettelyketju
No jos vaikka joku takana ajelija ei hoksaa että se pikku-t tarkoittaa turboa siinä perässä.JP_Vette kirjoitti:Pisteet siitä, et Saabbi päässy kuviin. Mut miks ihmees joku on (edes myyntikuviin) halunnu "tarraturbottaa" jo valmiiks turbollisen. Saati raiskata sen jollain v8-look-a-likellä
Ja sehän on tietysti rivinelonen, eli Semi-V8, semi ei vaan mahdu tuohon.
#2748, Saabiton, Utan Saab, Between Saabs
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24809
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Ihmettelyketju
biltemaan ku tuli kromikirjaimet ni 2 oksaa tyhjeni nopeasti M ja 3
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Ihmettelyketju

Tää näyttää olevan jotenkin vakieaselkoinen liikennemerkki? Ainakaan mua ei ole ennen ohitettu Kristiinankaupunki - Rauma välillä näin paljoa mitä tänään. Baijerilaisen mittarinopeuskin huiteli siinä 88-92 välillä. Todellinenkin hyvin pitkälti samoissa. Kesärajoitusten aikaan tosin yhtä paljon on perä edellä vastaantulijoita kuin nyt ohittavia, kun mittarinopeus heittelee siinä 108-112 välillä.
Eli ajeleeko ihmiset tuolla vain ihan ulkomuistinsa perusteella "Tässä on ollut se 100 ja kun luntakaan vielä oo maassa niin ei ne vielä oo rajoituksia mihinkään pudottanut." Vai onko nämä niitä tasanopeuskuskeja jotka pukkaa sitä 95km/h oli rajoitus mikä vain?
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Ihmettelyketju
Täytyy myöntää että ihmettelin tunti sitten suuresti miksi kaasarilla ajaessa tulee porukka perä edellä vastaan moottoritiellä, ennen kuin valkeni että ne on varmaan vaihtaneet rajoituksia sen jälkeen kun viimeksi täällä ajoin...
Mitä noihin kromikirjaimiin tulee niin ne käyvät järkeen tällaisena aikana kun vain ulkonäöllä on merkitystä massan mukana kulkevan näkökulmasta. Selittää myös sen että Nettiautossa on tälläkin hetkellä myynnissä monta kappaletta 2000-luvun vaihteen Mitsubishi Lancereita 1.3-litraisella koneella ja Evon korisarjalla. Mutta täällä Järvenpäässä pyörii kyllä eräs esimerkki noiden luovasta käytöstä, nimittäin 90-luvun alun Ford jonka takaluukussa on alkuperäinen tummunut teksti ESCOR ja perässä kiiltävillä kirjaimilla VETTE.
Mitä noihin kromikirjaimiin tulee niin ne käyvät järkeen tällaisena aikana kun vain ulkonäöllä on merkitystä massan mukana kulkevan näkökulmasta. Selittää myös sen että Nettiautossa on tälläkin hetkellä myynnissä monta kappaletta 2000-luvun vaihteen Mitsubishi Lancereita 1.3-litraisella koneella ja Evon korisarjalla. Mutta täällä Järvenpäässä pyörii kyllä eräs esimerkki noiden luovasta käytöstä, nimittäin 90-luvun alun Ford jonka takaluukussa on alkuperäinen tummunut teksti ESCOR ja perässä kiiltävillä kirjaimilla VETTE.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Ihmettelyketju
Todella hankala se oli myös Eura-Laitila -tiellä tänään. Vaikka itsellä vauhtia gepsin mukaan aika tarkkaan 90 ja siinä cruise päällä, ohi tultiin oikealta ja vasemmalta.haffu kirjoitti:Tää näyttää olevan jotenkin vaikeaselkoinen liikennemerkki?
Kunnes multa paloi hiat, mutta se onkin toinen tarina...
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Chevrolet Captiva 2012.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
-
Premium Override
- "Hölösuu"
- Viestit: 2238
- Liittynyt: Ma Helmi 11, 2008 16:19
- Paikkakunta: Tre
Re: Ihmettelyketju
Ei pysty samaistuun poikien ohitus ahdistukseen, kun kukaan ei juuri koskaan mene ohi
Painakaa kaasua 
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005