Katsastus jännitti!
Mitä tuo tarkoittaa? Erikseen hankittu päästölappu on voimassa sen 3kk(?), ja jos kärry menee sinä aikana katsastuksesta läpi, saa samoilla käryillä ajella seuraavaan katsastukseen. Mitä en käsittänyt?Milli kirjoitti:kyylä: sulla on muuten päästöarvot päivän enää voimassa
minä: ai onko!?en muka tiennyt.![]()
kyylä: sun pitäs käyvä mittaan uudestaan lähipäivinä.
Itse maalasin takavalot punaisiksi, ovat mielestäni edelleenkin hienot verrattuna haalistuneisiin oranssivalkoisiin. Toimiessaan vilkku näytti aivan oikeanväristä valoa, mutta pakkivalaistus oli vaaleanpunaista. Katsastuksessa en viitsinyt jännittää, vaan revin väritetyt kalvot pois.
Demoa kesken operaation:


Se tarkoittaa sitä että menin katsastaan auton 8.12.03 ja se päästölappu oli voimassa 9.12.03 ni se alko siitä valittaan että pitäs käydä mittaan uudestaan lähipäivinä.Sillä kyylällä meni sormi suuhun ku se näki mun putkiston ja racekatin.Se ei ollut vissii ennen nähnyt semmosia värkkejä ni se alko epäilee päästö arvoja.KariM kirjoitti:Mitä tuo tarkoittaa? Erikseen hankittu päästölappu on voimassa sen 3kk(?), ja jos kärry menee sinä aikana katsastuksesta läpi, saa samoilla käryillä ajella seuraavaan katsastukseen. Mitä en käsittänyt?
Saab 9-5 2.0t XWD -11, Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Itellä polttelis kans tummentaa kaikki lasit.Jamppa kirjoitti:No mulla ei ainakan jäänyt musta auto, musta sisusta, sopivasti tummennetut sivulasit-> aika tumman näkönen auto.
Mutta jos laitat tummennukset etusivuihin. Älä laita tosiaan mitään tummia. Itselläni tuossa muistaakseni toiseksi haaleimmat sunguardid ja on sopivat. tummempina olisi pimeällä jo vähä hankalaa, kun nyttenkän ei enää pimeällä autoon näe sisälle. ja peileistä ei pysty oikein peruuttaa pelkillä pakkivaloilla.
Paljon muuten tuli maksaan??
Saab 9-5 2.0t XWD -11, Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Oli tänään ruiskusatkun katastus. Siinä vaiheessa alko jännittämään ku katastusmies otti rengasrauvan essiin. Jännitys kasvo entisestään ku tökkäs ekan kerran kuskin puolelle taakse tunkin kohtaan. läpihän se sujahti.
Ihme kyllä päästi läpi, eikä muita merkintöjä paperiin tullutkaan. Ei muuta kun kovaa ajoa ja viikonloppuna ylimääränen reikä umpeen. 
9-3 sc 1,9 tid -08
Dodge Dart Custom -70
Chevy van -98
Dodge Dart Custom -70
Chevy van -98
Ei tuulilasia ainakan vielä ole tummennettuMilli kirjoitti:
Itellä polttelis kans tummentaa kaikki lasit.Suurinpiirtein samalla millä sulla on.. Et oo kuitenkaa tuulilasia tummentanut?? Eikö muka katsastuksessa sanoneet mitään??
![]()
Paljon muuten tuli maksaan??
Takalasi pitäisi vielä sävyttää, kun tässä saisi itsestä irti että veisi auton laitettavaksi.
Tuon lystin hinta taisi olla jossain parinsada euron paikkeilla
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Oman "Annin" katsastin muuan aika sitten. Meni läpi ku harmaan kiven. Sanoi vain, että pitää siirtää sumuvaloja leveämmälle. Kts. kuva
http://personal.inet.fi/koti/dimebak/Links/Walk2.html
Pitäisi olla valoaukon ulkoreuna auton leveimmästä kohdasta korkeintaan 40 senttiä, eli 99:llä tulis sumareiden valoaukkojen ulkoreunan välimatkaksi 89 cm. Mulla oli 69 cm. Inssi kyllä totesi, että "Katsotaan ensi vuonna". Menin itse vähän
ja inssi sanoi, että "jäi sanomatta sulle tuo etäisyys". Sit muistin, että samalta jannulta olin kysellyt noita sumareiden asennusta. No, sähkökytkentä on oikein ja sumareiden siirto sivummalle ei tuu tuottaa onkelmia, onneksi. Kyllä saabismi on hyvä sairaus 
http://personal.inet.fi/koti/dimebak/Links/Walk2.html
Pitäisi olla valoaukon ulkoreuna auton leveimmästä kohdasta korkeintaan 40 senttiä, eli 99:llä tulis sumareiden valoaukkojen ulkoreunan välimatkaksi 89 cm. Mulla oli 69 cm. Inssi kyllä totesi, että "Katsotaan ensi vuonna". Menin itse vähän
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Nostetaampa tämä topicci ylös.
Elikkäs tänään oli siis autoni katsastus.Paikallaan maptun steg4+muut härpäkkeet ja 3"putkisto racekissalla.Leima lappuun ja kovaa ajoa.
Ei mitään piuhoja irti eikä sun muuta kummallista.Racekissan lämmitys vain. Jarrulevyt olivat vain kuluneet ja vetarin suojakumit mut niitä ei tarvitse edes käydä näyttään uudestaan. Eli ei mitään jännittämistä virimiehet.
Viriä vaan lisää ja menoksi. 
Elikkäs tänään oli siis autoni katsastus.Paikallaan maptun steg4+muut härpäkkeet ja 3"putkisto racekissalla.Leima lappuun ja kovaa ajoa.
Saab 9-5 2.0t XWD -11, Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Jamppa kirjoitti: Takalasi pitäisi vielä sävyttää, kun tässä saisi itsestä irti että veisi auton laitettavaksi.
Tuon lystin hinta taisi olla jossain parinsada euron paikkeilla![]()
mitäs tää homma yleensä suomen maalla maksaa ??
Vai oisko klubilaisissa ammattilaista joka tekis ??
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
9-5 2,3T aero -06