Ostin 9-3:sen, nyt muutamia kysymyksiä..
Re: Ostin 9-3:sen, nyt muutamia kysymyksiä..
Kaksi kertaa luisti heti ohjelman laiton jälkeen ja molemmat kerrat vitos vaihteella 120 vauhdista kiihdytettäessä. nyt on kestänyt mutta en ole ajanut 85:lla
1.8t ja 135tkm ajettu
1.8t ja 135tkm ajettu
Volvo S60 T3 R-Design -11
9-3 1.8t SC -06
9000 2.0t Sport -98
Pontiac Firebird Trans Am TA6.6 1979
Suzuki gsx1250fa
9-3 1.8t SC -06
9000 2.0t Sport -98
Pontiac Firebird Trans Am TA6.6 1979
Suzuki gsx1250fa
Eli tuolla re85 aineella saadaan enemmän tehoa kuin tavallisella bensalla joka taas puolestaan rasittaa enemmän kytkintä.
Tavallista bensaviritystä ajattelin ilman re85 ohjelmaa, siltikin tuntuu olevan vähän arpapeliä tuo.
Täytyy varmaankin 5kk vielä odotella kun myyjäliikkeen vastuu vielä sen aikaa voimassa. Jos jotain häikkää tulee niin vetoavat kuitenkin tuohon ohjelmointiin...
Tavallista bensaviritystä ajattelin ilman re85 ohjelmaa, siltikin tuntuu olevan vähän arpapeliä tuo.

Täytyy varmaankin 5kk vielä odotella kun myyjäliikkeen vastuu vielä sen aikaa voimassa. Jos jotain häikkää tulee niin vetoavat kuitenkin tuohon ohjelmointiin...
9-3 SS 1.8t -08 Stage 1
Jos laittaa BioPower-ohjelman, niin voi ajella myös bensalla halutessaan esim. sillä aikaa kun miettii kytkimen vaihtoa parempaan
Ja myyjälliikkeelle ei toki tarttee sanoa ohjelmoinnista mitään.

Täytyy vielä varmistaa sellainen asia, että olihan tuo kone jakoketjulla eikä hihnalla?
Ainakaan ohjekirja ei puhunut hihnanvaihdosta mitään. Ketjulle ei varmaan kauheesti mitään tarvi tehdä?
Ja missä / kuka noita kytkimiä vaihtaa? Oma osaaminen riittää fillareiden ja akun vaihtoon
Ainakaan ohjekirja ei puhunut hihnanvaihdosta mitään. Ketjulle ei varmaan kauheesti mitään tarvi tehdä?
Ja missä / kuka noita kytkimiä vaihtaa? Oma osaaminen riittää fillareiden ja akun vaihtoon

9-3 SS 1.8t -08 Stage 1
Koneessa on jakoketju.
Pistä ensin virisofta ja kato miten kytkin kestää
Tarvittaessa esim. Vesa67 Kangasalan suunnalta voinee auttaa kytkimen vaihdossa.
Pistä ensin virisofta ja kato miten kytkin kestää

Viikonloppuna tuli itsekin hankkitua 9-3 2.0t vm 2004. Virisoftan haluaisin laittaa, mutta aihe aika vieras niin saiskos vähän neuvoja mitä pitäs tehdä?
Itse suosittelen tota stage 1, muuttuu meno paljon paremmaksi, kulutus tippuu ja auton kaikki ilo tulee esille.
Itse olen nyt Stage 1 ajellut 3000km eikä ole alkanut kytkin luistaa, ei ole siis RE85 softaa vaan ihan tavallinen stage 1.
Itse olen nyt Stage 1 ajellut 3000km eikä ole alkanut kytkin luistaa, ei ole siis RE85 softaa vaan ihan tavallinen stage 1.
9-3SS 1.8t Linear -03 Stage 1
Kahta ei vaihdeta, kalsarit ja Saab.
Kahta ei vaihdeta, kalsarit ja Saab.
Kulutus tippuu, JOS ajaisi samalla tavalla kuin ennen. Oma kokemukseni on, että tehoja on mukava irrotella, joten kulutus ei tippunut softauksen jälkeen. Tosin ei oikeastaan noussutkaan.
9-3 SC 1.8t Vector MY06 "jc edition" & V6 Aero look-a-like
Jos haluat vain lisää tehoa bensakäyttöön, niin ajele jonkun softaajan luo. Autoon ei tarvitse tehdä muuta, kuin pistää läppärillä OBD-portin kautta uusi ohjelma sisään.paul1 kirjoitti:Viikonloppuna tuli itsekin hankkitua 9-3 2.0t vm 2004. Virisoftan haluaisin laittaa, mutta aihe aika vieras niin saiskos vähän neuvoja mitä pitäs tehdä?