Jahas pikku tappelu alkaa sitten

se että nuo katit tulevat minulle änkyttämällä ei ole minusta kiinni,vaan maahantuonnista. Heidän lupauksensa oli kuitenkin toimittaa 2-3 viikon aikana loput.oli heidän päätöksensä kuitenkin ottaa niitä omiin varastoihinsa vain 16 kpl jolloin heidän ei kuulemma kannattanut tuottaa niitä lentorahtina,jolloin katit olisivat täällä jo olleet aikoja sitten.
Ilmoitin heille mielipiteeni joka oli aika haiseva.se ei kuitenkaan paljon auta jos laiva oli jo ilmeisesti lähdössä joten ilmaisin asian seuraavasti että,mikäli heidän lupaus ei pidä tarkoittaa se sitä ettei myös minun lupaus pidä jonka annoin pelkästään heidän lupauksensa perusteella,sillä ei minulla muutakaan vaihtoehtoa ollut vai oliko?
pakkohan niitä on odottaa sillä ne on kuitenkin jo maksettu,mutta on eri asia otanko heiltä jatkossa niitä vai en.Siihen on kuitenkin vaihtoehto eli ruotsi.sieltä ne ovat tulleet nopeasti kyllä,mutta ei kovin hyvälaatuisia ole olleet.ovat samoja joita myy biltemakin.
ei mitään merkintöjä ja merkinnäthän juuri niissä pitää olla. eikö. silloin on otettava nämä magnaflowt jotka ovat muutenkin parempia vai haluaako joku kompromissoida ja ottaa siksi huonompilaatuisia? oma suositukseni on ottaa niitä parempia kuitenkin.
Eikä catbackien rahankeruu ala ennenkuin dp:t on toimitettu muutenkaan.En kai minäkään niin tyhmä ole.
Nyt vähän kärsivällisyyttä.teen kaikkeni ja sille en voi mitään että maahantuoja ei tee kaikkeansa edes pienellä uhkailulla. toimituksissa en voi alkaa sen enempää arpomaan mitään järjestyksiä sillä se on jollekkin kuitenkin taas se väärä.vai onko tuohonkin eriävää mielipidettä...luulen että on.mutta se ei saa siltikään minua muuttumaan riittäväksi määräksi katteja.mielelläni soittaisin sille laivalle ja käskisin pikkuhiljaa lyömään isompaa pölliä sinne höyrykattilaa,mutta kun ei ole numeroa.