Jep, joka kuukauden toinen torstai...ellei toisin mainita, mennään tällä nyt ainakin muutama kerta eteenpäinwesku kirjoitti:Onko seuraava nyt sitten kuitenkin 13.1.05 eli määritelmä kuuluisi "joka kuukauden toinen torstai" ? Tuo "toisen viikon torstai" on hiukan epämääräinen ?
Turun seudun saabistien renkaanpotkintaa ABC:llä
Re: Turun seudun saabistien renkaanpotkintaa ABC:llä
Viimeksi muokannut Turbo16, To Tammi 06, 2005 20:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
-
- "Aero"
Re: Turun seudun saabistien renkaanpotkintaa ABC:llä
Täytyneepä koittaa ensi kertaa paikalle.
T5 ja T7 ohjelmointivehkeet sekä Tech 2 Turussa, #1629, 0504821897 wa
-
- "Hirsch"
- Viesti:
Menee hieman off topiciksi, mutta meitsi sai "korjattua" tonnarin orkkismankan eilen, eli enää ei kuulu pihaustakaan. Kyseessä on vanha Grundig kasettisoittimella ja boksin ohjauksella (Ei suksiboksi
). Eli kysymys kuuluu: "oisko jollain jäänyt vanhaa soitinta tarpeettomaksi niin mulle voisi kelvata, edes pelkkä ratio väliaikaisesti ennen kuin saan uuden vehkeen hankintaluvan Hovista? Pullakavit tarjoan vanahan soittimen luovuttajalle huomenna potkijaisissa."

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Aero"
Mulla olis orkkis Clarion -95 CDE:stä jouten. Lieneekö apua?peinu kirjoitti:Menee hieman off topiciksi, mutta meitsi sai "korjattua" tonnarin orkkismankan eilen, eli enää ei kuulu pihaustakaan. Kyseessä on vanha Grundig kasettisoittimella ja boksin ohjauksella (Ei suksiboksi). Eli kysymys kuuluu: "oisko jollain jäänyt vanhaa soitinta tarpeettomaksi niin mulle voisi kelvata, edes pelkkä ratio väliaikaisesti ennen kuin saan uuden vehkeen hankintaluvan Hovista? Pullakavit tarjoan vanahan soittimen luovuttajalle huomenna potkijaisissa."
T5 ja T7 ohjelmointivehkeet sekä Tech 2 Turussa, #1629, 0504821897 wa
Mimmi lupasi jo mulle yhden Grundigin vm. -95, mutta ota se Clarionin mukaan niin tutkaillaan jos se on huippuhyvä ja jos hennot luopua siitä!dieselmies kirjoitti:Mulla olis orkkis Clarion -95 CDE:stä jouten. Lieneekö apua?peinu kirjoitti:Menee hieman off topiciksi, mutta meitsi sai "korjattua" tonnarin orkkismankan eilen, eli enää ei kuulu pihaustakaan. Kyseessä on vanha Grundig kasettisoittimella ja boksin ohjauksella (Ei suksiboksi). Eli kysymys kuuluu: "oisko jollain jäänyt vanhaa soitinta tarpeettomaksi niin mulle voisi kelvata, edes pelkkä ratio väliaikaisesti ennen kuin saan uuden vehkeen hankintaluvan Hovista? Pullakavit tarjoan vanahan soittimen luovuttajalle huomenna potkijaisissa."

#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Hirsch"
Koitan keretä ekaa kertaa koskaan potkijaisiin, en kyl tunne ketään teistä, mut tuon omat kaverit mukaan, ku ne suunnitelee tonnareiden hankintaan. En tiiä kyl kerkeenkö olla siel kauan, mut koitan tulla kuitenki.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
http://www.garaget.org/?car=21212
Voisihan sitä potkii jonakin toisenakin päivänä kun kysyntää tuntuis oleen.
Mutta onko parempi sitten vaan pitää toinen kerta kuussa lisää kuin ruveta vaihtaan tota nykyistä?
Paikkaa on varmaan turha vaihtaa.
Pitäisköhän tuosta tehä gallup?
Esim. Tulisitko potkiin
1.joka kuukauden toisena torstaina 18:00
2.joka kuukauden viimeisenä sunnuntaina 17:00(oma heitto)
3.molempina
Mutta onko parempi sitten vaan pitää toinen kerta kuussa lisää kuin ruveta vaihtaan tota nykyistä?
Paikkaa on varmaan turha vaihtaa.
Pitäisköhän tuosta tehä gallup?
Esim. Tulisitko potkiin
1.joka kuukauden toisena torstaina 18:00
2.joka kuukauden viimeisenä sunnuntaina 17:00(oma heitto)
3.molempina
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Tein pyynnöistä gallupin. Vastauksia vaan tulemaan, niin tulee ehkä kaikille hyvä mielitetammi kirjoitti: Pitäisköhän tuosta tehä gallup?

Kaikki potkijaisajan pohdinnat tuonne gallupketjuun jos tarvetta moiselle on, ettei ihan tukita tätä

http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=15847
Jos tuntuu, että on pitkä matka, voitte tulla vaikka mun TONNARIn kyydissä Salosta Turkuun ja takas jos kiinnostaa. Tarjoon kyydit.jsuomi kirjoitti:Koitan keretä ekaa kertaa koskaan potkijaisiin, en kyl tunne ketään teistä, mut tuon omat kaverit mukaan, ku ne suunnitelee tonnareiden hankintaan. En tiiä kyl kerkeenkö olla siel kauan, mut koitan tulla kuitenki.
#1767, MB CLS 350CDI -11