![Kuva](https://dl.dropboxusercontent.com/u/35364862/my95%20cabriolet/tonnari/WP_20130928_010.jpg)
Istutin sitte paikalle Motonetin halvan "vahvistetun" antennin. Pitää siis jostain kaivaa sähkökki sille, eli konttiin möykkäröimään.
![Kuva](https://dl.dropboxusercontent.com/u/35364862/my95%20cabriolet/tonnari/WP_20130928_011.jpg)
![Kuva](https://dl.dropboxusercontent.com/u/35364862/my95%20cabriolet/tonnari/WP_20130928_012.jpg)
Ja randomsialla tiiviiks, jotta on entistä kivempi ensi kerralla purkaa. Taas kuuluu.
Päivä kuitenkin alkoi sovittamalla femman penkkejä. Periaatteessa homma oli hyvin yksinkertainen, koska kiskot oli muuten identtiset, mutta kiinnityspisteet eri paikois. Eli koko kiskohäkkyrä n. 6 cm kapeampi ja taaimmaiset kiinnityspisteet taaempana kuin orkkikses.
Varsinaista ongelmaahan aiheutti takakiinnikkeet, jokka jäi siis "tyhjän päälle".
![Kuva](https://dl.dropboxusercontent.com/u/35364862/my95%20cabriolet/tonnari/WP_20130928_004.jpg)
![Kuva](https://dl.dropboxusercontent.com/u/35364862/my95%20cabriolet/tonnari/WP_20130928_005.jpg)
Edessä ongelma oli helppo hoitaa, eli lattarautaa pätkä, reikien läpi vanhoihin reikiin ja toiset reiät penkille.
![Kuva](https://dl.dropboxusercontent.com/u/35364862/my95%20cabriolet/tonnari/WP_20130928_001.jpg)
Niinku näin. Siirsin reikiä niin, että sain penkin vähä taaemmas kuin normisti.
![Kuva](https://dl.dropboxusercontent.com/u/35364862/my95%20cabriolet/tonnari/WP_20130928_002.jpg)
Takana sitte tein vain lattaraudan jalkatilan yli. Ajattelin myös pieni pätkiä, mutta jos ne roikkuvan tyhjän päällä, niin ne pätkät varmasti vääntää penkin kiinnityspaikan mutkalle.
![Kuva](https://dl.dropboxusercontent.com/u/35364862/my95%20cabriolet/tonnari/WP_20130928_007.jpg)
Takanahan ketään ei oikeen koskaan istu, joten se jalkojen edes oleva rauta ei sinänsä haittaa. Ja toisaalta jos mun monot (47) mahtuu sen ali, niin mahtuu muittenki. Eli just hyvä ranetus. Tein itse ja säästin.
![Kuva](https://dl.dropboxusercontent.com/u/35364862/my95%20cabriolet/tonnari/WP_20130928_006.jpg)
Koko penkkihän on nyt selvästi taaempana kuin aiemmin. Eli mulla jaloille hyvin tilaa.
![Kuva](https://dl.dropboxusercontent.com/u/35364862/my95%20cabriolet/tonnari/WP_20130928_003.jpg)
Lattialla pyöritelles penkit on samankorkuset kuin tonnariski, mut todellisuudes penkki on nyt vähä ylempänä kuin orkkis. Lattaraudat tietty myös edesauttaa asiaa. Lisäksi penkkiä ei ilman voimaa saa eteen ääriasentoonsa, koska lattaraudassa on pultinkannat sitä lattiapalkkia vaste, ja kiristäessä lattarautaa palkkiin, kääntyy se vähä mutkalle. Ratkasuhan olisi joko laittaa prikat alle tai sitten hitsata jenkatappi lattarautaan. Jälkimmäistä en tee, koska ranen pitää kestää kolaritilatees jonkin verran voimaa...
Turvavyöt meni heittämällä (vastakappaleet tonnarista) ja sähkötyöt teen joskus toiste. Tähänkään mennes oo yhdeskää autos lämmittimet pelannu, joten... Ja kuitenki kuus talvea istunu nahoilla, et sinänsä ihan tuttua hommaa.
Apparin penkki meni myös paikalleen, mut takapenkki pitää joskus toiste laittaa. Siinä lienee vähän enemmän työsarkaa.
Hemmetin hyvät penkit noi kaiken kaikkiaan on. Paremmat ku tonnaris ikinä. Mukavan liukkaakki, joten ei oo aina tuulihousut puolitangos, ku koittaa vähä asentoa korjata.
Nyt voiski alkaa haaveileen griffinin ilmastoituja penkkejä avoon
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)