Ei kuulu vanhasta mankasta kun iskelmäradio, ja sekin säristen, joten tarttis tehrä jotain Kellään kokemusta/näkemystä hyvästä kokonaisuudesta Kuuppaan? 12" subbari mulla olis joutavana ja sehän tuonne pitää tumpata jo ihan periaatteesta mutta itse kaiutinpuoli aiheuttaa päänvaivaa.. Noin pienessä (ja äänekkäässä) korissa varmaan joku perushyvä erkkasarja edessä antaisi riittävän hyvän äänen subbarin kanssa mutta kaiuttimien asennus eteen on tilan puolesta vähintäänkin hankalaa.. Taakse hattuhyllylle sopii tietysti vaika mitä mutta.. mitä?
9-3 Cabriolet TiD Vector "Griffin" -07, 96 -79
ex 9-5 TiD4 Vector A -11, 9-5 TiD4 Vector A -10, 9-3 SC TTiD Vector A -08, 9-3 SC TiDS Linear -08, 9-3 2.0t Turbojubilee -03, 99 GL Special -83, 96 -76
mulla on kutvosessa spl-dynamics 6,5" erillissarja edessä ja takana hattuhyllyllä vastaavat coaxiaalit.
Mulle tehtiin kokonaan uudet ovipahvit, joihin nyt sopii vaikka mitä, mutta onhan sielä ovien alareunassa muutenkin tilaa asennella vaikka sun mitä.
mökää tulee tommosista ainakin ihan mukavasti jo.
moottoriääntä siitä ei saa peittoon illään, mutta mulla onkin 2x2" rosteriputket...
hehehe
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
Joo, pintaahan niissä ovissa kyllä on. En ole vielä irroitellut joten tiedä sitten paljonko siellä on syvyyttä asentaa.. Mietin jos hankkis alkuun jonkin erillissarjan pelkästään taakse.. taitaa vaan perusideana äänentoiston suunnittelun kannalta olla suht kuollut ajatus että musa kuuluu vaan takaa Sais vaan nopeasti jotain parannusta tilanteeseen ja alkaa niitä ovipahveja muokaamaan "sitten joskus", ajan kanssa..
9-3 Cabriolet TiD Vector "Griffin" -07, 96 -79
ex 9-5 TiD4 Vector A -11, 9-5 TiD4 Vector A -10, 9-3 SC TTiD Vector A -08, 9-3 SC TiDS Linear -08, 9-3 2.0t Turbojubilee -03, 99 GL Special -83, 96 -76
se on ihan että mistä tykkää.
etuoven etu ala kulmassa on vraa mennä oveen sisälle, ja ainakin tulla oven sisäpuolelle irtokotelolla.
Se ovi, kun kaareutuu ulospäin aika voimakkaasti alareunastaan.
tommosilla 6,5" kajareilla irtoaa ääntä ihan mukavasti... kuulostaa tosi hölmölle, jos edessä ei ole kajareita, eikä tuo hommana mikään mahdoton kyllä ole.
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
itsellä oli aina ne jalkatilan "roskakorit" aina tyhjänä, joten uhrasin ne kaijuttimille. En raaskinut alkuperäisiä ovipahveja tuhota, enkä uusia ruveta värkkäilemään.
Noita roskiksia, kun löytyy 4 varastosta, niin ei reijätkään harmita, jos ne haluaa pois.
Ihan hyvin ne sieltä kuuluu
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10