Kysymys T7 koneen kaasuläppäkotelosta

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Tenkks
Matalapaineturbo
Viestit: 179
Liittynyt: Ke Heinä 03, 2013 22:17
Paikkakunta: Kokkola

Kysymys T7 koneen kaasuläppäkotelosta

Viesti Kirjoittaja Tenkks »

Mikä osa se mahtaa olla tossa kaasuläppäkotelossa, kuvassa ympyröity osa. Ja mikä sen tehtävä on ?
Kiitän avusta :)
Kuva
Saab 9-5 Vector -03
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4621
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Kysymys T7 koneen kaasuläppäkotelosta

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

limp-home solenoidin ohjaus
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Tenkks
Matalapaineturbo
Viestit: 179
Liittynyt: Ke Heinä 03, 2013 22:17
Paikkakunta: Kokkola

Re: Kysymys T7 koneen kaasuläppäkotelosta

Viesti Kirjoittaja Tenkks »

Kyllä...Taitaa sitte olla omasta 9-3 ne 2 johtoa mitkä menee sinne limp home solenoidille niin poikki jostain. Niitä johtoja kun heiluttaa niin kone rupeaa käymään kovilla kierroksilla tai sammuu :D Sähköviat ei ole mukavia ...:(
Saab 9-5 Vector -03
nugge
"Hölösuu"
Viestit: 2026
Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
Viesti:

Re: Kysymys T7 koneen kaasuläppäkotelosta

Viesti Kirjoittaja nugge »

Jos nostat sen kumin joka on sen liittimen ympärillä niin todenäköisesti on just siinä juuressa liittimen kohdalla hapertuneet...
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Vastaa Viestiin