F1 2013
Re: F1 2013
Sen verran paljon muuttuu tekniikka, että tuskin ihan sama meno jatkuu.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Chevrolet Captiva 2012.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Re: F1 2013
Hieman säälittää tuo maailman nopeimman Heikin kohtalo.
Sai ajaa autolla kuutena päivänä, ja vertailu suoritetaan kuskiin joka on kaksi kautta vienyt autoa jo useasti äärirajojen ulkopuolellekkin...
Kuitenkin nuo H:n aika-ajo suoritteet ja vapaitten harjoitteiden suoritteet ei paljoa Kimin kauden luppupuoliskon sijoituksia huonompia... jos ei jopa yhtähyviä...
Toiv H saa uuden näytönpaikan ensikaudella, mutta maailma saattaa olla tyly...
Sai ajaa autolla kuutena päivänä, ja vertailu suoritetaan kuskiin joka on kaksi kautta vienyt autoa jo useasti äärirajojen ulkopuolellekkin...

Kuitenkin nuo H:n aika-ajo suoritteet ja vapaitten harjoitteiden suoritteet ei paljoa Kimin kauden luppupuoliskon sijoituksia huonompia... jos ei jopa yhtähyviä...
Toiv H saa uuden näytönpaikan ensikaudella, mutta maailma saattaa olla tyly...

# 4816
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Re: F1 2013
Tosiaan harmi Heikin kannalta, että startit meni penkin alle. Mutta toisaalta, F1:sen lisäksi löytyy monta sarjaa, jossa varmasti olisi Heikillekin tarjolla töitä ja pääsisi myös ajamaan kilpailukykyisemmällä kalustolla, kuin Caterhamilla.
ex SAAB 9-3SC -06, emännän käyttis stage 1
tuleva ex SAAB 9-5 -03 2,3t, uusi pata ja hieman uusia kujeita
SAAB 9-5 -07 2,3t
tuleva ex SAAB 9-5 -03 2,3t, uusi pata ja hieman uusia kujeita
SAAB 9-5 -07 2,3t
Re: F1 2013
Joo, ja ei pelkästään startit Heikillä, brasiliassa hänen nopein kierroksensa oli todella heikko, melkein kahden huonoimman tallin tasoa. Tuli ihan mieleen Mika Salon reissu unkarissa 14 vuotta sitten (http://www.youtube.com/watch?v=4uhslQxrBAI) tosin Heikillä meni sentään aika-ajot kohtuullisesti.
Hattua nostan Heikin rehellisyydelle hänen omassa analyysissaan. No, ei auta surra, tämä määrä suomalaisia formula1 tasolla on huippusaavutus.
Hattua nostan Heikin rehellisyydelle hänen omassa analyysissaan. No, ei auta surra, tämä määrä suomalaisia formula1 tasolla on huippusaavutus.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)