Tämä on seurausta siitä että terveydenhuollon määrärahoja koko ajan leikataan, laitoshoitopaikkoja ei ole ja mielenterveyspotilaat juoksentelevat vapaana kaduilla.
dj_pirtu kirjoitti:Vääntää alhaalta ja poistuukin kun kierroksia antaa.
Kuulostaa ihan B212:lla varustetulta satkulta. Ja hanskalokerossakin on valo, mittarivaloja en kyllä uskalla mennä säätämään ettei reostaatti räjähdä silmille.
Juu on tietty VTEC.
En olis ikinä uskonut sanovani tätäkään mutta lämmittäähän se kun ei tarvi tankata kuin kahden viikon välein, baassia piti tankkaa viikon välein.
"Kone ja turbo on vaihdettu viime kesänä 170tkm kohdalla ammattilaisen toimesta"
Laatuauto näyttäs olevan Eihän tollanen järjetön "osien" kuluttaminen ole ollenkaan "viherpiiperöintiä" t:hippi
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
dj_pirtu kirjoitti:En olis ikinä uskonut sanovani tätäkään mutta lämmittäähän se kun ei tarvi tankata kuin kahden viikon välein, baassia piti tankkaa viikon välein.
Osta Mosse, niin ei tarvitse tankata kuin kerran vuodessa, koska sillä ei halua ajaa senkään vertaa kuin tuolla Hondalla.
En olis ikinä uskonut sanovani tätäkään mutta lämmittäähän se kun ei tarvi tankata kuin kahden viikon välein, baassia piti tankkaa viikon välein.[/quote]
En olis ikinä uskonut sanovani tätäkään mutta lämmittäähän se kun ei tarvi tankata kuin kahden viikon välein, baassia piti tankkaa viikon välein.[/quote]
Eihän tuo vielä mitään, kun ex-audia sai tankata lähes joka kerta, kun sillä ajoi.
dj_pirtu kirjoitti:Osaahan se honda vaparikoneita tehdä, ei ole vielä ketuttanut (paljoa) kun merkkiä vaihdoin. Vääntää alhaalta ja poistuukin kun kierroksia antaa.
Premiumia on ikävä, hanskalokeron valo puuttuu(!), mittariston valojen kirkkaussäätö(!)
Pitääkö toi ep2 jotain erikoista sisällään?
Eipä oo velipojan vuotta vanhemmalla ajellessa 1.6 vtecin kans ajellessa tullu moisii tuntemuksii. Toki kiertää ihan hyvin, aika nopeasti vaan rupee ärsyttään ku kiertää maantienopeuksissakin nii paljo.
Vaihteensiirto kyl toimii hienosti jos jotain plussaa pitää tuosta hakee.
dj_pirtu kirjoitti:Osaahan se honda vaparikoneita tehdä, ei ole vielä ketuttanut (paljoa) kun merkkiä vaihdoin. Vääntää alhaalta ja poistuukin kun kierroksia antaa.
Premiumia on ikävä, hanskalokeron valo puuttuu(!), mittariston valojen kirkkaussäätö(!)
Pitääkö toi ep2 jotain erikoista sisällään?
Eipä oo velipojan vuotta vanhemmalla ajellessa 1.6 vtecin kans ajellessa tullu moisii tuntemuksii. Toki kiertää ihan hyvin, aika nopeasti vaan rupee ärsyttään ku kiertää maantienopeuksissakin nii paljo.
Vaihteensiirto kyl toimii hienosti jos jotain plussaa pitää tuosta hakee.
No kyllähän Hondan koneissa on jotain alkukantaisen sporttista luonnetta varsinkin kierroksilla, toisin kuin jossain nykyajan 1.6-2.0 TDI-laitteissa, jotka on miellyttyviä, mutteivät missään kohtaa mitenkään tunteita herättäviä voimanlähteitä.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Tarkoittanee siis että, GPS kun autosta löytyy,josta voit nopeuden tarkistaa, kumoaa se kamerapöntön todistuksen. Aah, tätä ihanuutta, tuntee ittensä ihan politiikoksi, kun voi aina sanoa että, omasta mielestäni noudatin lakia Olisinpa älynnyt ton kk takaperin tai edes omistaisen tapaisen laitteen.. ps. Kiistä niim'maam perkeleesti!
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
Ihmettelen kun piti yhteen tietokoneeseen asentaa näytönohjan, no virtalähde meni samalla vaihtoon, mutta uudessa powerissa ei sitten ollut tarpeeksi virransyöttöjä emolevyä varten ja jouduin vielä kipaisemaan Partcosta yhden sovitepiuhan, olisin luullut että uusissa powereissa olisi myös emolle 4-pinninen virtaliitin niin että sen voi tökätä johonkin muualle kuin siihen ison ATX-virtaliittimen viereen...