Mistähän mahtaa johtua, että parin vuoden välein saa olla akkua vaihtamassa?
Tällä hetkellä viides akku menossa 2003 vuoden 9-3 SS 2.0t Vectorissa, ja nykyinen 1,5v vanha Trane on taas vaihtokunnossa.
En käynnistyksessä enkä toiminnassa ole huomannut mitään erikoista vielä, mutta PCS:llä välihuollossa oli testanneet akun.
Minulla auto ei muutamaa kuukautta pidempään ole ollut, joten edellisen omistajan käyttötavoista ei ole niin tietoa.
Mutta autossa on Defan WarmUp järjestelmä jossa on joka lataa akun samalla kun auto on tolpassa, jos se voisi aiheuttaa akun nopean kulumisen.
Akkujen suurkuluttaja
Re: Akkujen suurkuluttaja
Terve,
maavuoto voisi olla yksi. Yleismittarilla virran mittaus akun napojen yli tai joku 0,5-5w polttimo akun plusnavan ja kengän väliin.
Jos hehkuu -> virrankulutusta esiintyy.
Yksi kerrallaan sulakkeita/jälkiasenteisia laitteita irti kunnes löytyy vika, eli hehkuminen loppuu. Jos ei löydy niin laturista ja edelleen startista johdot irti, jospa siellä olisi vuotoa.
Onko autossa mitään jälkiasenteisia LCD-näyttöjä tms.?
maavuoto voisi olla yksi. Yleismittarilla virran mittaus akun napojen yli tai joku 0,5-5w polttimo akun plusnavan ja kengän väliin.
Jos hehkuu -> virrankulutusta esiintyy.
Yksi kerrallaan sulakkeita/jälkiasenteisia laitteita irti kunnes löytyy vika, eli hehkuminen loppuu. Jos ei löydy niin laturista ja edelleen startista johdot irti, jospa siellä olisi vuotoa.
Onko autossa mitään jälkiasenteisia LCD-näyttöjä tms.?
EX: 9³SS BioPower