Etsi napilla löytyy varmasti paljon vastauksia näihin kysymyksiin
jos tehotavoite on yli 350hv, niin aika paljon menee tosiaan osia vaihtoon
- Aeron ahdin ei riitä noille tehoille, joten jotain oikeasti isompaa tilalle, vaihtoehtoja on sitten reilusti, aika moni vaatii sitten muutoksia konehuoneen puolelle. Esimerkkeinä GT(X)3071R, TD05 -sarja, HX35
- Cat-Backin vaihto 3"
- Männät ja veivit joko T5 koneesta tai sitten vakio veivit ja JE:n tai Wössnerin takomännät
- Tasapainoakseli kannattaa jättää paikalleen, kunhan uusii koko jakopään
- Manuaali laatikot kestää oikein käytettynä vääntöä 500-600Nm
- Vakio Aeron kytkin kestää juuri sen 500Nm, parempaa löytyy sitten SREltä tai SPECiltä
- Nokka-akselit, jos halvalla haluaa päästä niin sitten T5 koneesta, riittää hyvin noille tehoille. Toinen vaihtoehto B202 moottorista olevat symmetriset nokat, tosin sitten tarvitset säädettävät nokkapyörät. Kallein on sitten Enemin virinokat (esim. 264/9.6), tarvitsee myöskin säädettävät nokkapyörät
- Jäykemmät venttiilijouset tarvitset, jos ajattelit kierrättää lähemmäs 7krpm tai yli. Tähän vaikuttaa toki ahtimen valinta, pienimmillä ei kannata edes haaveilla tehoa näin ylös. Itsellä nämä jouset paikallaan ja rajoitin 7krpm, eikä ongelmia toistaiseksi
http://shop.klracing.se/sv/artiklar/saa ... entil.html
- Noille teho tavoitteille ei kannelle välttämättä tarvitse tehdä mitään, tosin ei siitä mitään haittaakaan ole, varsinkin jos itsellä taito riittää tuota kantta hipistellä. Imupuolelta löytyy ainakin ne patit sieltä imukanavan alalaidasta, jotka kannattaa siloitella ja ne kannen sisäiset ohjuri reunat kannattaa terävöittää. Lisäksi imusarjan ja pakosarjan sovitus kannattaa tehdä.
Mitkä suuttimet autossa on?
Jos kaikki muutokset ajattelit toteuttaa, niin sitten voi jo teho tavoitettakin nostaa
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)