 
 Tuli myös imuroitua auto.
Muutamat huonot kuvatodisteet. Täytyy joku päivä ottaa oikeasti kunnon kuvat autosta.
 
 http://aijaa.com/fnPNdh
http://aijaa.com/IpI6sq
http://aijaa.com/evte5V
http://aijaa.com/YaAFea
http://aijaa.com/k8QXqv
 
  
  Itselläni on viimeisen vuosikerran noppa alle 100tkm ajettuna, joten jonkin verran helpommalla olen projektissani päässyt. Pari viikkoa sitten tosin tästäkin sai korjata kuskin penkin lämmityksen. Keulallekin löytyi käyttämättömät(!) oikean aikakauden Hellan Rallye 1000:t, eli sillä kirkkaalla metallikehyksellä olevat.
  Itselläni on viimeisen vuosikerran noppa alle 100tkm ajettuna, joten jonkin verran helpommalla olen projektissani päässyt. Pari viikkoa sitten tosin tästäkin sai korjata kuskin penkin lämmityksen. Keulallekin löytyi käyttämättömät(!) oikean aikakauden Hellan Rallye 1000:t, eli sillä kirkkaalla metallikehyksellä olevat.

Juu, kyllä muistan, nyt kun tuli puheeksi.c900T kirjoitti:Kyllä tuo on tarkoitus pitää itsellä, kun noppa on ollut ensiautonakin tasan 20 vuotta sitten (ja saman verran klubivuosiakin siis takana). Ajoin sillä aikoinaan tuplasti sen, mitä tässä on mittarissa. Vesa varmaan muistatkin sen valkean ja hieman piristetyn 90i:n?

Kyllä nuo alkukirjaimet allekirjoittaneeseen viittaaaero kirjoitti:^OT, muttta se, jonka kuvan alla Saabistissa oli kuvateksti V... P...:n harvinaisuus - ja kireä?
 , näyttää olevan klubilehdet tarkkaan luettu.
 , näyttää olevan klubilehdet tarkkaan luettu.  

 Mahtavan näköinen auto.
 Mahtavan näköinen auto. Kuvissa oven alalaita ei ole ruosteessa, pesussa jäi jotain sitkeämpää likaa jonka myöhemmin hinkkasin pois.
 Kuvissa oven alalaita ei ole ruosteessa, pesussa jäi jotain sitkeämpää likaa jonka myöhemmin hinkkasin pois. Näitä "arviointivirheitä" selittää osaltaan myös se, että kun tein kytkinrempan viime kesänä, sisässä olikin jo toinen lasittunut kytkinlevy. Ja autolla on oikeasti ajettu alle 100 tkm... Auto on siis ollut kahdella vanhemmalla herrasmiehellä, joiden ajotapana on ollut perinteisesti:
  Näitä "arviointivirheitä" selittää osaltaan myös se, että kun tein kytkinrempan viime kesänä, sisässä olikin jo toinen lasittunut kytkinlevy. Ja autolla on oikeasti ajettu alle 100 tkm... Auto on siis ollut kahdella vanhemmalla herrasmiehellä, joiden ajotapana on ollut perinteisesti:
 
  
 
 Lauantaina tuli viimein vedettyä nimi 90:n luovariin ja pelastettua yks vanha saab romutukselta. Tästä on kyllä hyvä ottaa mallia miltä sen pitää näyttää entisöinnin jälkeen.
 Lauantaina tuli viimein vedettyä nimi 90:n luovariin ja pelastettua yks vanha saab romutukselta. Tästä on kyllä hyvä ottaa mallia miltä sen pitää näyttää entisöinnin jälkeen.  