Mitä kehtaisi pyytää hintaa "virheettömästä" tonnarista?
Olisi emännän sukulaispoika saamassa ensikesänä ajokortin ja on kiinnostunut ostamaan vanhan tonnarini pois. Itse minulla ei ole käytännössä autolle käyttöä, ainut mitä teen on veneen/peräkärryn vedossa kesäisin. No mitä välillä käyn fiilistelyajoilla tehonpuutteeseen
Ei raskisi luopua rakkaastaan
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Teet palveluksen, ku et myy tehokasta autoa vastakortinsaaneelle ja viä isomman palveluksen, ku et myy 20-vuotiasta Saabbia tutulle, varsinkaan sukulaiselle
Mut mun näkemys hinnasta niin kaikki nelinumeroiset (tietämättä mitää varusteista yms) on ylihintaa, ellei ole todistetusti jo pitkää tyyppivikalistaa hiljattain korjattuna mm. pyöränlaakeria, pa-pumppua, lämppärinkennoa, di-kasettia, iskarien yläpäänlaakeria, kytkinpolkimen sylinteriä, polttoainetankin pantaa... Ja tietenki kun 2010-luvulla eletään, on toimiva kylmästöinti ehdoton, muutenhan hinta on paalauksen kilohinta. Ei ensiautonkaan ihan Afrikan vientimalli tarvi olla, varsinkaan ku n. tonnilla saa jo "hienon" auton, josa on "kattavat" varusteet. Esim just hyvä tonnari.
Johan noi edellämainitut viat on jopa pariinkin kertaan korjattu 11vuoden aikana mitä minulla on ollut. Ja bensatankin pannatkin rosteria Se raha mitä siitä saa ei hetkauta. Ainut mikä harmittaa on se ettei autolla tule enää ajettua sen mitä tarvitsisi, että pysyisi hyvässä kunnossa.
Syksyllä laitoin auton seisomaan ja tarkoitus pitää itellä mut, jos joku kiinnostaa niin voin sopivaan hintaan myydä. Nyt olisi innokas ostaja tiedossa, mut tosiaan ei tietoa mikä olisi tonnarille nykyään järkevä hinta.. Alkaa vaan noita Saabeja nurkissa olemaan
Viimeksi muokannut patu, Su Joulu 22, 2013 22:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Toki jos vastakortinsaanut ei ymmärrä tekniikasta hölkäsen pöläystä, niin pianko sen stagenki pudottaa peruspaineille irrottamalla yks johto. Periaattees mua ottaa päähän, ku aina hössötetään ensiautoista ja niiden tehojen vakavuudesta, mut jälkikäteen ajateltuna oli ihan hyvä itekki ekat vuodet ajella 2.3i:llä... Ja kulki seki lujaa tarvittaes, mut kaikkea tyhmää sillon kävi mieles (ja tuli tehtyäki) mitä nykyää ei edes uskaltais koittaa. Kolmosella ohitus on sitä tän päivän kaahausta. Muuten rauhallisesti.
Toki löytyyhän vakioboxikin nurkista, joten saa koko auton vakiotehoille (125kw) En tiedä tietääkö tämä kaveri tekniikasta mitään, mutta selvän ottaa jos ei asiasta tiedä
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Kaveri halus halvalla tontun, joten myin sen sille halvalla(1000€), mutta takaisinosto oikeuksilla. Kaveri ei saa myydä autoa muille, kuin minulle takaisin. Kyseessä on -91 2.3TA piristetty 3" putkistolla ja helvetin hyvällä korilla. Syynä myyntiin oli autojen määrä.
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
ysitonnari93 kirjoitti:Ei mielellään stage saappia vasta autokoulusta päässeelle. Mielummin kuuppa tai kuussatanen fiiatti
kusiainen on kyllä vaarallisen laiska. Mopoautot tykkää kiihdytellä sen kanssa kilpaa. Lisäksi tankki on melkein sylissä. 96 kyllä on loistovehje nuorellekin kuskille.
Saab 9000 CDE 2,3 T -95 (Speedparts stage 4), Saab 96 -71 (stage 1), Saab 96 -63, Audi A4 1,9 Tdi Quattro -03 stage 1, Taunus 17 m umpikylki -61 (MR), Rover 75 estate 2,5 V6 -03, Taunus 17 M sedan -61.
Viime keväänä myin -96 mallisen 2.0t 235 tkm. kolmella tonnilla, eikä autossa ollut ilmastointia, vakionopeussäädin kyllä. Nyt syksyllä -93 mallinen 2.0t 240 tkm. puolellatoista tonnilla, tosin auto ei ollut ihan ruosteeton, joten jossain nuo tuossa pyörii.
#1598
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Eikö 20-vuotiaalle Saabille oo lyhtypylväs kunniallisin mahdollinen päätös? Varsinki jos se teki tehtävänsä kunnialla eli palasteli sen pylvään kuskin sijasta...