rungon muokkaamiskysymys
rungon muokkaamiskysymys
tuohon mun rojekti-96seen on tulossa 9-3 Aeron etuapurunko alkuperäisen eturungon tilalle. Mitä pitää ottaa huomioon eturungon vaihtamisessa?
Saabisti jo vuodesta 1994, Saab-klubin jäsen numero 918 vuodesta 1998. harrasteena 96 -78, käyttiksenä -97 Volvo S40
Re: rungon muokkaamiskysymys
Koita ainakin saada suoraan se
og93 aero KA, og900 t8 PR, 99 b204 PR
#4400
#4400
Re: rungon muokkaamiskysymys
Tuntuu ihan tältä, että jätä koko paska väliin, liian raskas läpivietäväksi.mazeos kirjoitti:tuohon mun rojekti-96seen on tulossa 9-3 Aeron etuapurunko alkuperäisen eturungon tilalle. Mitä pitää ottaa huomioon eturungon vaihtamisessa?
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: rungon muokkaamiskysymys
Miksi?
Oletko siis OG9-3 sen apurunkoa sovittamassa kuupaan?
En tiedä kuupista paljoakaan mutta epäilen kovasti että ei ole pultinreijät kolkin apurungos sinnepäinkään. Varmaan menis helpommal rakentaa ite vahvistettu?
Oletko siis OG9-3 sen apurunkoa sovittamassa kuupaan?
En tiedä kuupista paljoakaan mutta epäilen kovasti että ei ole pultinreijät kolkin apurungos sinnepäinkään. Varmaan menis helpommal rakentaa ite vahvistettu?
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Re: rungon muokkaamiskysymys
Pultinreiät ei satu kohilleen? No sh*t Sh.. Kuupassa ei ole pulttiapurunkoa, eikä oikeestaan apurunkoa ollenkaan. Kandee kattoa sinne kuupan kone huoneeseen vielä toisen kerran kun tätä projektia alkaa viemään pidemmälle
Re: rungon muokkaamiskysymys
Näin äkkiseltään mietityttää, että mitä kolkin apurungon laittaminen hyödyttää kerta koneeksi on tarkoitus og satkun b202 laittaa? Koneen kiinnittämiseen ei siitä saa apuja. Voimansiirto ja ne projektiaiheessasi mainitsemat tonnarin navat ei taida nekään suoraan istua...
Kaiken saa toki sopimaan, kunhan on valmis töitä sen eteen tekemään, mutta tuollaisessa operaatiossa miettisin jo tarkkaan siitä saatavaa hyötyä. Ja jos toteat, että kaikki vaivan näkö kannattaa, niin ei muuta kuin apurunko ja kuuppa vierekkäin ja mittailemaan. Täältä foorumilta tuskin valmista patenttiratkaisua löytyy. Tuskin kukaan on vastaava operaatiota tehnyt.
Kaiken saa toki sopimaan, kunhan on valmis töitä sen eteen tekemään, mutta tuollaisessa operaatiossa miettisin jo tarkkaan siitä saatavaa hyötyä. Ja jos toteat, että kaikki vaivan näkö kannattaa, niin ei muuta kuin apurunko ja kuuppa vierekkäin ja mittailemaan. Täältä foorumilta tuskin valmista patenttiratkaisua löytyy. Tuskin kukaan on vastaava operaatiota tehnyt.
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24074
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: rungon muokkaamiskysymys
hyss hyss euroilla saa ja hevosella pääsee. tiedä mitä kivaa tästä tulossa.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4071
- Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
- Viesti:
Re: rungon muokkaamiskysymys
Ruotsissa on istutettu ysikuuppan ties millaista konepakettia.
Jopa NG900 V6 moottori 2-t lyhytnokan keulalle.
Kannattaa tutustua Ruotsin poikien keksintöihin esim Garaget.org kautta.
Kysyy suoraan sellaiselta joka on jo T5 koneen asentanut kuuppaan.
Kysymällä ei eksy....
Jopa NG900 V6 moottori 2-t lyhytnokan keulalle.
Kannattaa tutustua Ruotsin poikien keksintöihin esim Garaget.org kautta.
Kysyy suoraan sellaiselta joka on jo T5 koneen asentanut kuuppaan.
Kysymällä ei eksy....
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Re: rungon muokkaamiskysymys
jep ehkä ensiksi olisi hyvä nostaa se kone ja laatikko pois konehuoneesta ,pestä se ja sitten alkaa mittaileen
jos kyseessä ei ole oma talli jossa projektia viedään eteenpäin, voi tulla muuttujia matkaan.
vuokratilat voidaan vuokrata yllättäen eteenpäin tai sitten raha ei riitä harrastamiseen jos vuokrakin pitää maksaa.
oliko kuinka pitkä vuokrasopimus?
paljonko oli alan elastiikan hommia jo takana,
oliko millaiset referenssit?
käykö päivät töissä tai opiskelee, onko illat tosiaan vapaana kaikki että annetaan edes mahdollisuus projektin läpivientiin?
Millainen oli budjetti?
oliko tallissa muutakin kuin paljaat seinät
hitskone,käsityökalut,nosturit,kääntöpukki yms vermeet pitäisi olla omasta takaa
helpottaisi kummasti asiaa
jos kyseessä ei ole oma talli jossa projektia viedään eteenpäin, voi tulla muuttujia matkaan.
vuokratilat voidaan vuokrata yllättäen eteenpäin tai sitten raha ei riitä harrastamiseen jos vuokrakin pitää maksaa.
oliko kuinka pitkä vuokrasopimus?
paljonko oli alan elastiikan hommia jo takana,
oliko millaiset referenssit?
käykö päivät töissä tai opiskelee, onko illat tosiaan vapaana kaikki että annetaan edes mahdollisuus projektin läpivientiin?
Millainen oli budjetti?
oliko tallissa muutakin kuin paljaat seinät
hitskone,käsityökalut,nosturit,kääntöpukki yms vermeet pitäisi olla omasta takaa
helpottaisi kummasti asiaa
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,