Ite käyttänyt GM longlife 5-30. Kolmessa sabassa käyttänyt ja aina pelannu moitteetta.
Saab OG900 T16 -91
Saab OG9-5 Vector -04 BiFuel
Saab OG9-3 -00 KA/PR Stage 2 EX
Saab NG900 -95 Stage 6 EX
Saab OG9-5 Aero -01 EX
Saab NG900 -95 ''Viggen/Aero look''Stage X E85 EX
Saab NG900 -96 ''Viggen/Aero look''Stage 2 EX
Porukat kehuu että 2.3T sais enempi irti kun lastuttaa... Mutta joo, mikään ei tule ilmaiseksi. 4-cyl moottoria pitää kierättää ihän sairaasti että saa tehoja ulos, ei tykkää. Itse olen ajellut pari vuotta tätä 6-konetta ja joo! Ette usko miltä tuntuu alhaalta vääntävä kone automaattilaatikolla. Meinaa edelleen hymyilyttää moottoritieliittymissä 0-160 kiihtyvyys
Nää Aero-singerit on sit asia erikseen
Saab 9-5 Griffin '99 V6 3.0t aut. 375tkm. Sitten turbo antoi periksi... Ostaisin 9-5 Griffinin jos olisi hyvä ja halpa!
Jäsen #7038
Tuossa hieman asiaa "kansan kielellä". Ilmeisesti kyseessä tuo ensimmäisen kappaleen tilanne, totuus tekee kipeää. Vai väitätkö, ettei väännöllä ole mitään tekoa tuollaisissa 0-160-kiihdytyksissä?
Jyrchi kirjoitti:Varmaan vähän korkealentoisemmilla fysiikan tunneilla kuin sinä. Suosittelen tutustumaan tehon laskentakaavaan.
Auton kiihdyttäminen vaatii liike-energian kasvattamista, mikä saadaan aikaan työtä tekemällä ja työ aikayksikköä kohti on _teho_ (ei vääntö). Vaikka vääntöä olisi 10000 Nm mutta tehoa ei yhtään, ei auto kiihtyisi lainkaan.
Nykyisessä autossa on vääntöä 560 Nm, Aerossa 350 Nm. Silti Aero kiihtyy äkäisemmin.