Läppärungot + mega
Läppärungot + mega
Ihan rakentamisen riemusta kyselen, mitä mieltä tollasesta yhdistelmästä og900 t8 moottorissa ootte?
Olisi ylimääräisenä Toyotan 44mm rungot. Megaruuta on vielä ostoslistalla. Vaihtoehtoisesti voisin laittaa saabin oman ruiskuimusarjan suutintukilla, sellasenhan mertmi on tehnyt ja hienosti toimikin.
Tarkoitus saada koneesta se 300hv ulos. Kone ei ole 300tkm ajettu, vaan rakennettu uusiksi. Ahdin riittää 400heposeen.
Megasquirt on vielä suht tuntematon käsite, mutta toimintaperiaate on tiedossa. Vai olisiko viisaampaa asentaa trionic tai vastaava?
Olisi ylimääräisenä Toyotan 44mm rungot. Megaruuta on vielä ostoslistalla. Vaihtoehtoisesti voisin laittaa saabin oman ruiskuimusarjan suutintukilla, sellasenhan mertmi on tehnyt ja hienosti toimikin.
Tarkoitus saada koneesta se 300hv ulos. Kone ei ole 300tkm ajettu, vaan rakennettu uusiksi. Ahdin riittää 400heposeen.
Megasquirt on vielä suht tuntematon käsite, mutta toimintaperiaate on tiedossa. Vai olisiko viisaampaa asentaa trionic tai vastaava?
og93 aero KA, og900 t8 PR, 99 b204 PR
#4400
#4400
Re: Läppärungot + mega
Eipä noista läppärungoista taida saada irti mitään hyötyä noilla tehotavoitteilla.
jeeeeeee!
Re: Läppärungot + mega
Laita vaan suosiolla ihan vakio imusarjalla se ja siihen väkästelet sopivan adapterin normaaleille ruiskusuuttimille.
Menee kuitenkin sen verran paljon aikaa jo pelkästään megasquirtin kanssa, että menee aika hukkaan.
+ mukavassa tapauksessa läppärungoilla et saa kunnollista alipainetta aikaseksi, joten konetta ei saa oikein mitenkään ilman maffia säätöihin... Vaparissa voisi käyttää edes kaasun asentoa kierrosluvun lisäksi referenssinä.
Jos taas olet oikeasti tekijämies ja tykkäät rakentaa, et olisi tänne laittanut kysymystä alunalkaenkaan
Menee kuitenkin sen verran paljon aikaa jo pelkästään megasquirtin kanssa, että menee aika hukkaan.
+ mukavassa tapauksessa läppärungoilla et saa kunnollista alipainetta aikaseksi, joten konetta ei saa oikein mitenkään ilman maffia säätöihin... Vaparissa voisi käyttää edes kaasun asentoa kierrosluvun lisäksi referenssinä.
Jos taas olet oikeasti tekijämies ja tykkäät rakentaa, et olisi tänne laittanut kysymystä alunalkaenkaan
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Re: Läppärungot + mega
Verrattuna mihin?mvuorinen kirjoitti:http://www.vems.fi/ VEMS hieman edistyneempi laitos...
Re: Läppärungot + mega
Aikaisempiin Megasquirt-laitteisiin... mm. helpommin ohjelmoitava mikrokontrolleri AVR vs. Motorola.JouniCSE kirjoitti:Verrattuna mihin?mvuorinen kirjoitti:http://www.vems.fi/ VEMS hieman edistyneempi laitos...
9-3 SC 2008
Re: Läppärungot + mega
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.