Purin tuossa ässän kytkintä, kun työsylinteri alkoi vuotaa. Homma sujui hyvin täältä ja muualta netistä saatujen ohjeiden perusteella. Sellainen asia jäi kuitenkin hämmästyttämään kummastuttamaan, että työsylinteri olisi tullut pois kolosestaan ihan vaan painamalla männän sisään sormivoimin. Kytkinasetelmaa ei olisi siis tarvinnut painaa kasaan, tilaa oli millitolkulla muutenkin. Painoin asetelman varuiksi kuitenkin kasaan.
Onkos tämä ihan normaalia? Kytkin on kuitenkin toiminut tällaisenaan koko sen 20 tkm, jonka auto on minulla ollut. Pääsylinterissä ei ollut kumikurttua, joka tässä vuosimallissa kaiketi pitäisi olla, vaan pidätinrenkaalla kiinni oleva muovinen rengas, tuollainen:

Painelaakeri oli myös aivan entinen, vuotava neste oli pessyt rasvat pois ja välystä oli niin, että hirvitti.