En ruppeis ees tekemmään toimistoaikoja Tottunu pitkiin päiviin niin yheäki jäis liikoo vappaa-aikkoo sitte töitte jälestä. Vaikka toisinaan ei ois pahitteeks.
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07
zz^ kirjoitti:Ikävä kyllä niitä osia ei pysty kaikkiin auto- ja moottorimalleihin pitämään hyllyssä, varsinkin jos osan kiertonopeus on vähäinen. Sen täytyy jokaisen ymmärtää. Ruotsista osat tulevat yleensä 1-2 työpäivässä.
No onhan se vähän hullunkurista jos merkkiliikkeellä ei ole muutamaa rullaa hyllyssä mitkä käy melkein kaikkiin koneisiin vuodesta 98-09.
Kuitenkin rullat löytyi normaali varaosaliikkeestä jossa myydään varaosia suurin piirtein kaikkiin automerkkeihin ja malleihin.
Niinkuin aikasemmassa viestissä sanoin niin vitutukseen liittyi vielä ajankohta josta johtuen 1-2 työpäivää tarkottaisi sitä että auto olisi ollut telakalla viikon päivät. Ja olisi siellä vieläkin.
No eilen sain tarvitsemani osat varaosaliikkeen kautta ja auto kunnossa. Ei vituta enää
Sattui olemaan gatesin hihna ja rullat, jos ne kestäisi sen normi huoltovälin.
Itsellä on tällä hetkellä vain tätä aamuvuoroa 7-15, mutta kesällä ja syksyllä oli myös iltaa 15-23 sekä kesällä viikon verran yötä 23-7. Ilta kelpaa kyllä hyvin unen määrän ja rauhallisemman työpäivän puolesta mutta meinaa tuo hyödyllinen vapaa-aika jäädä melko vähäiseksi, tai siltä ainakin herkästi tuntuu. Yössä oli sama vika vielä pahempana (pl. viikonlopun alku perjantaiaamuna) mutta muutoin varmaan iltavirkun energisin työviikko ikinä.
Kyllä mullekin jokin sovellettu systeemi kelpaisi (esim. 8-18 ja perjantai tai maanantai vapaata) mutta taitaa olla toiveajattelua tuolla 7-15:een jumittuneella alalla jolle olisi tarkoitus opiskella...
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Mr_Who kirjoitti:En ruppeis ees tekemmään toimistoaikoja Tottunu pitkiin päiviin niin yheäki jäis liikoo vappaa-aikkoo sitte töitte jälestä. Vaikka toisinaan ei ois pahitteeks.
Joo, ei sopisi 8-16 meikällekään. Viikonlopun aikana tehdään tunneissa mitattuna saman verran kuin oravanpyörässä viitenä päivänä ja viikot rapsutellaan puota kotona.
"And when you ask someone who's got a Saab "why?" you always get the same patronizing smile. Like they know something we don't." - Jeremy Clarkson Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i #5588
s..... p.....ei voi enempää enää ottaa kupoliin kun yrität vääränmerkkisen autonrenkaiden kanssa tehdä kauppaa, niin pelkkää linssiinviilausta on tarjolla. Saabistiverkostossa kun on tottunut siihen että saa sitä mitä tilaa, ja ihmiset on rehellisiä.
Ensin ostin ranskanpatonkiin "hyvät talvirenkaat", ne näyttikin tosi hyvältä, kaveri oli pessyt ne, näytti melkein uusilta enkä edes epäröinyt tai katsonut niitä tarkemmin tai kysellyt.... Vasta asennusvaiheessa huomasin tekstin "pinnoitettu" - kiitos - ei siinä mitään, kuukausi meni ja yksi rengas vuoti tyhjiin - rengaskorjaamolle paikkauttamaan, renkaasta löytyi kaksi rotanhäntää ja koko renkaan runko oli ihan korppua. Voi helv....
ei siinä onhan nuita renkaita lisää, netistä uusi ilmoitus, joo hyvät renkaat, tule hakemaan, no menin hakemaan. kumit kuin uuden näköiset, vanteet rupuiset. kysyn pysyykö niissä ilmat, kaveri ei ymmärrä kysymystäni koska puhuu suomea niin huonosti. ostan renkaat ja kahden päivän päästä 2.2 barin paineista kadonnut järjesteyksessä 1.5,1.7, 1.9, 1.9 , voi v......s......kun ei voi mihinään luottaa, ja kaikella rahalla mitä on jo näihin mennyt, olisi uuden sarjan ostanut kaupasta
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
zz^ kirjoitti:Ikävä kyllä niitä osia ei pysty kaikkiin auto- ja moottorimalleihin pitämään hyllyssä, varsinkin jos osan kiertonopeus on vähäinen. Sen täytyy jokaisen ymmärtää. Ruotsista osat tulevat yleensä 1-2 työpäivässä.
No onhan se vähän hullunkurista jos merkkiliikkeellä ei ole muutamaa rullaa hyllyssä mitkä käy melkein kaikkiin koneisiin vuodesta 98-09.
Kuitenkin rullat löytyi normaali varaosaliikkeestä jossa myydään varaosia suurin piirtein kaikkiin automerkkeihin ja malleihin.
Harvempi liike keskittyy Saabiin ja joskus vaan osat loppuvat. Jopa perusosat, esim vaikka raitisilmasuodattimet. Kaameeta
Mutta joo, toki se ärsyttää, kun tarvitsee sen auton. Se on ihan ymmärrettävää. Monella merkkiliikkeellä on kuitenkin monta merkkiä, jota se edustaa. Joskus se "muutamat rullat" loppuvat.
Kotona 9-3ss 1.8T man. -03.
ja 9000CSE 2.0t at. -96.
Henkilöautoilijat, jotka eivät ymmärrä mitä tarkottaa se pitkänvalon merkki kun palaa mittaristossa. Noh, helppo lääke löytyy jos perässä semmonen ajelee. Eiku vuan pysäkille ja ite seuraamaan pitkät päällä perästä. Oppi meni perille ainakin tälle yhelle autoilijalle. Tosiaa siis saabillani ajellessa.
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07
Saabin pakoputki vuotaa. Askettäin vaihdetun etuputken liitos ei pidä. Pitäs pitempi liitos muhvi vaihtaa kun, tuli leikattua putken toinen pää hieman lyhyeksi. Pelkän tunkin kanssa melkosta urheilua. Motonetistä ostetuista ajo rampeista kaan ei ole hyötyä kun ne ottaa etupuskuriin kiinni.
Kotiteatterin kasaus... uusi vahvari, uusi tv, hieno HDMI piuha, ei signaalia vahvarista telkkarille . BR-soitin kyllä toimii saman piuhan kautta, mutta kun yhdistää vahvarin telkkariin, niin mikään ei liiku mihinkään suuntaan. TV:n kautta pitäsi päästä säätämään vahvarin asetuksiakin, mutta kun ei niin ei. Kokeiltu kaikki tv:n HDMI reiät läpi ja vahvarissa vain yksi ja ainoa ulostulo. Toista piuhaa ei ole kokeiltu, koska BR-soitin pelaa kyselemättä, kun se kytkee tuolla piuhalla telkkariin. Ehkä olisi pitänyt tyytä perushifiin hieman kalliimman laitteen sijaan.
Kapitalistiset juhlapuheet! Kuullun tuloksena huimausta pahoinvointia ja ihmisten vahingoittamiseen soveltuvien esineiden hankintaan liittyviä ajatuksia.
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
G-mies, törkkää vahvarista perinteisempi videopiuha telkkarille ja käy vahvarin asetukset läpi - josko sieltä olisi vaan HDMI-ulostulo oletuksena pois päältä tms ikävää.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
kalle kirjoitti:Saabin pakoputki vuotaa. Askettäin vaihdetun etuputken liitos ei pidä. Pitäs pitempi liitos muhvi vaihtaa kun, tuli leikattua putken toinen pää hieman lyhyeksi. Pelkän tunkin kanssa melkosta urheilua. Motonetistä ostetuista ajo rampeista kaan ei ole hyötyä kun ne ottaa etupuskuriin kiinni.
Juu piti suosiolla ottaa korjaamolle aika. Pikku homma mutta, ei viittiny auton alle jäähä. Se ketuttaa myös kun tuli tuo aeron lippa laitettua ja nyt ottaa tuo lippa helposti maahan. Nimimerkkillä ostetaan +30 korotusjouset tai G-mersu mikä ei ole luksus fiiatti/opel