eli eli, kolkista tuhahti kansipahvi. pahvin vaihto meni ihan ok, mutta...
pahvi vaihdettu, suuttimet vaihdettu,tulpat vaihdettu, kokeiltu kolmea eri sytkäkassua(käytettyjä), softa vedetty tarpeeks monta kertaa uusiks...
pahvi oli spragannu nelos mukista.
kylmänä käy ihan ok tyhjää mut sitku lämpee ni rupee käymään huonommin ja vaikuttais et yks muki ei aina sytyttäis. nelos muki antaa nakuja kun ahdattelee mut ei muuten.
toimii paremmin kartoilla kun lambda ohjauksella. menee laihalle kun ahdattaa puolella kaasulla. täyskaasulla ei.
lambda ohjaus päällä kylmä polttaa melkosesti putkessa moottorijarrulla, ilman lambdaa taas ei.
käy tyhjää paksulla n. 12afr ja kun pätkii ni softa yrittää vaan rikastaa mut ei laihentaa.
ajossa n. 14 afr eli ihan ok. eikä pätki ajossa.
ahdoilla ei tunnu olevan vetoja.
ei syö nestettä eikä tee painetta jäähdytys järjestelmään.
polttoaineena RE85.
ideoita mistä ettiä vikaa?
käyntiongelma 9-3 -00 2.0 T5
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
käyntiongelma 9-3 -00 2.0 T5
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Re: käyntiongelma 9-3 -00 2.0 T5
Ei imuvuotoja missään? Imusarjan päädyssä molemmat maadoitukset kiinni?
Joskus itellä meni imuillman lämpöantura rikki niin aika ronskisti työnti soossia koneeseen..
Tämmösiä tuli tällein 300km päästä kristallipallosta hierottuna, vaikea sanoa
Joskus itellä meni imuillman lämpöantura rikki niin aika ronskisti työnti soossia koneeseen..
Tämmösiä tuli tällein 300km päästä kristallipallosta hierottuna, vaikea sanoa

9-3 Aero Cab MY02
9000 2.3T
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9000 2.3T
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: käyntiongelma 9-3 -00 2.0 T5
vaikuttaisko pelkästään nelos mukiin?
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Re: käyntiongelma 9-3 -00 2.0 T5
Imuvuoto vois vaikuttaa. Mutta nuo seokset on niin ronskisti viturallaan että siellä siellä on pakko olla jonkun anturin kanssa häikkää. Nuo maadoitukset tekee milloin mitä mielenkiintoisempia häiriöitä.
Tai sitten niissä vaihdetuissa suuttimissa on jotain häiriötä, nelosen siit*n tukossa tms.. Sehän selviäis kun vaihtais tuon nelosen suuttimen johonkin toiseen sylinteriin, jos nakut vaihtuu toiseen pyttyyn niin sitten on aika selvä missä mättää..
Tai sitten niissä vaihdetuissa suuttimissa on jotain häiriötä, nelosen siit*n tukossa tms.. Sehän selviäis kun vaihtais tuon nelosen suuttimen johonkin toiseen sylinteriin, jos nakut vaihtuu toiseen pyttyyn niin sitten on aika selvä missä mättää..
Viimeksi muokannut TTH, Ma Tammi 06, 2014 13:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3 Aero Cab MY02
9000 2.3T
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9000 2.3T
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Re: käyntiongelma 9-3 -00 2.0 T5
- mitkä suuttimet tai muuta viripäivitystä joista et maininnut ?
- plaanattiinko kansi, venttiilityöt ?
- ootko katsonu mihin trimmilevelit asettuu kun lambdakontrolli on riittävän pitkään päällä ?
- lambda vanha ?
- näkyykö tulpissa värieroja pyttyjen välillä, eritoten se nelonen
- suutinten johdot ja tk-mootorin johto varmaan oikein ?
- plaanattiinko kansi, venttiilityöt ?
- ootko katsonu mihin trimmilevelit asettuu kun lambdakontrolli on riittävän pitkään päällä ?
- lambda vanha ?
- näkyykö tulpissa värieroja pyttyjen välillä, eritoten se nelonen
- suutinten johdot ja tk-mootorin johto varmaan oikein ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: käyntiongelma 9-3 -00 2.0 T5
Ite mittaisin puristukset ekana.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: käyntiongelma 9-3 -00 2.0 T5
Puristukset 14 bar kautta linjan, siirrettiin pakonokka hampaan myöhäisemmäks ja tulpattiin evap kun piti erittäin epäilyttävää meteliä kun paineisti imusarjan.
Nyt käy normaalisti.
Nyt käy normaalisti.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ