pahvia syylärin eteen?
pahvia syylärin eteen?
Kuuluuko laittaa, vai meneekö imago?
Re: pahvia syylärin eteen?
No kunhan et sitä mäyrän pahvia laita. Tää mikää kennelikerho ole...
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: pahvia syylärin eteen?
Maston 121 korjaa värivirheet - ja tekee pahvista vaikeammin havaittavan.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: pahvia syylärin eteen?
Olen ajanut vuodesta 1990 erilaisilla Saabeilla, enkä milloinkaan ole nähnyt pienintäkään tarvetta moisiin virityksiin.
Re: pahvia syylärin eteen?
Ja meikä vuodesta -69 eikä yhteenkää saabiin ole tarvinnut pahveja eteen taikka taakse, jos siihen tarvetta löytyy niin jossain on vikaa.KN/Lieto kirjoitti:Olen ajanut vuodesta 1990 erilaisilla Saabeilla, enkä milloinkaan ole nähnyt pienintäkään tarvetta moisiin virityksiin.
Mahdollisesti näihin uudempiin tisureihin pahville tai eberille on tarvetta.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: pahvia syylärin eteen?
Ehken iiiivarissa voi laittaa pienen pienen pahvin, mutta turboissa
en suosittelisi, meinaan helposti karkaa lämmöt liian ylös.
Jätä pahvit saunan sytykkeeksi ja vaihda alkuperäinen termostaatti,
kyllä sitten Saabissa tarkenee meinaan
en suosittelisi, meinaan helposti karkaa lämmöt liian ylös.
Jätä pahvit saunan sytykkeeksi ja vaihda alkuperäinen termostaatti,
kyllä sitten Saabissa tarkenee meinaan

Ari #831 - Pidättekö minua ihan hulluna vai idioottina ?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1601
- Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: pahvia syylärin eteen?
itse olen ollut tyytyväinen tonnarin lämmityslaitteeseen ja ilmanvaihtoon,mut itse lämpiäminen on melko hidasta kovemmilla pakkasilla,tiedä sit mihin on tottunut..vanhana kommarina ja useita ladoja omistaneena jäänyt mielikuva kun oven aukaisee talvella niin maasta alkaa voikukat kukkia samantien..
lämpöä tontussa kyllä riittää kun on saavuttanut toiminta lämpötilansa..termarin vaihdoin viime kesänä,tarvikemalli,ei tosin mitenkään huonontunut et en epäile mitään vikaa..ainoastaan perus viisarin roikkuminen..
Ja pienempi moottorisia autoja ollut aikaisemmin et tuntuis et ne lämpiää nopeammin,mut en mitään pahvia kyllä keulalle laita niin kauan kuin lämpöä riittää.

Ja pienempi moottorisia autoja ollut aikaisemmin et tuntuis et ne lämpiää nopeammin,mut en mitään pahvia kyllä keulalle laita niin kauan kuin lämpöä riittää.
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Re: pahvia syylärin eteen?
Kunnossa oleva Saab ei tarvii pahvia, jollei ole diesel.
Oma diesel "sokota" on nyt varustettu omavalmisteisella maskisuojalla, jotta tarkenee edes työmatkan ajella...
Oma diesel "sokota" on nyt varustettu omavalmisteisella maskisuojalla, jotta tarkenee edes työmatkan ajella...

Re: pahvia syylärin eteen?
Samaa mieltä tuosta pahvin käytöstä, ei ole yksikään Saab sitä tarvinnut. Jos termari kunnossa, on lämmöt noussut puoleenväliin vaikka lähemmäs 30 pakkasta. 

Ex Og 9-3 2.3 Aero 2000
Ex 9-3 TiDs SC, Ex 9000 -93 2,3T x2, Ex Og900 x2, Ex Ng900 2.0T
#4911
Ex 9-3 TiDs SC, Ex 9000 -93 2,3T x2, Ex Og900 x2, Ex Ng900 2.0T
#4911