Pienenä vinkkinä muistutan vieläkin, että nyt ollaan SUOMEN Saab-clubin foorumilla.core2 kirjoitti:mutta SE on päin persettä koskien saabia siellä missä näitä valmistetaan myös BP:reina.
Saab ja RE85 kysymys Tuulilasissa
Re: Saab ja RE85 kysymys Tuulilasissa
No kerro nyt core2 meille tyhmemmille, että mikä SE toimittaja Ketosen jutussa on päin persettä.
Re: Saab ja RE85 kysymys Tuulilasissa
Oletko huomannut jotta tyyppi puhuu saabista yleensä. Ja jos hän olisi tarkoittanut suomea olisi osaava reportteri kirjoittanut "BioPowerit ovat harvinaisia suomessa." mitens on huomaatko eron?CDTA kirjoitti:No kerro nyt core2 meille tyhmemmille, että mikä SE toimittaja Ketosen jutussa on päin persettä.Pienenä vinkkinä muistutan vieläkin, että nyt ollaan SUOMEN Saab-clubin foorumilla.core2 kirjoitti:mutta SE on päin persettä koskien saabia siellä missä näitä valmistetaan myös BP:reina.
No tämä ainakin on päin persettä:
Eikä tämäkään täysin pidä paikkaansa:Saab ja RE85 tuulilasi kirjoitti:Biopower-Saabit ovat hyvin harvinaisia.
Tuohon pieneen vinkkiisi: ja täällä on ja kirjoitellaan usein erimaiden autoista useasti ruotsin ja saksan importeista jne, jne, mutta niitähän et lue vaan ainoastaan ne viestit jotka satun mä skrivaamaan, niitä kritisoit enimmäkseen, joten vastaukseni on lue jos mahdollista kaikki viestit jotka käsittelevät näitä asioita.Saab ja RE85 tuulilasi kirjoitti:ja moottorin suorituskykyä säädellään nakutustunnistimen avulla.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Saab ja RE85 kysymys Tuulilasissa
Kun Suomalaisen autolehden toimittaja kertoo autoista, niin totta kai se silloin kertoo Suomen tilanteesta, jos puhe on muista maista niin silloin se mainitaan erikseen, ihan niin kuin täällä foorumillakin.
Eli BioPowerit ovat harvinaisia.
Eli BioPowerit ovat harvinaisia.
Mutta osittain se pitää paikkansa, ja on ihan riittävä ilmaisu kun noin lyhyesti asiaa käsitellään.core2 kirjoitti:Eikä tämäkään täysin pidä paikkaansa:Saab ja RE85 tuulilasi kirjoitti:ja moottorin suorituskykyä säädellään nakutustunnistimen avulla.
Re: Saab ja RE85 kysymys Tuulilasissa
Se ainoa mesta missä tämä voi osittain pitää paikkaansa on sinun käsityksessäsi.CDTA kirjoitti:Mutta osittain se pitää paikkansa, ja on ihan riittävä ilmaisu kun noin lyhyesti asiaa käsitellään.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Saab ja RE85 kysymys Tuulilasissa
Olenko ihan väärässä jos väitän että Ruotsi on ainoa maa jossa alkuperäiset Biopowerit eivät ole harvinaisia. Jos puhutaan Suomesta, Euroopasta, globaalisti, mistä tahansa muusta (maasta, maanosasta, maapallosta) kuin pelkästään Ruotsista, niin on ihan oikein sanoa että Biopowerit ovat harvinaisia.
Eli ainoa maa jossa väittämä ei pidä paikkaansa on Ruotsi?
Eli ainoa maa jossa väittämä ei pidä paikkaansa on Ruotsi?
#2748, Saabiton, Utan Saab, Between Saabs
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
Re: Saab ja RE85 kysymys Tuulilasissa
Jees luulisin jotta siihen aikaan kun hän artikkelin kirjoitti niin ei tainnut löytyä montaakaan Flexifuel, tai BioPower pirssiä suomesta, mutta tosiaan jos reportteri kirjoittaa noin yleisesti kuten hänkin teki olisi ollut suotuisaa skrivata ne ovat harvinaisia suomessa varsinkin siinä yhteydessä, että teksti löytyy helposti netiltä.3J kirjoitti:Olenko ihan väärässä jos väitän että Ruotsi on ainoa maa jossa alkuperäiset Biopowerit eivät ole harvinaisia. Jos puhutaan Suomesta, Euroopasta, globaalisti, mistä tahansa muusta (maasta, maanosasta, maapallosta) kuin pelkästään Ruotsista, niin on ihan oikein sanoa että Biopowerit ovat harvinaisia.
Eli ainoa maa jossa väittämä ei pidä paikkaansa on Ruotsi?
"Eli ainoa maa jossa väittämä ei pidä paikkaansa on Ruotsi?" Näinkin sen voi nähdä mutta sekin ontuu hiukan, mutta tosiasia on tämä, että ruotsissa tuli saabit ekaa kertaa BP:nä jo 2004, eräistä muissa maissa niitä on ollut kuinka kauan hyvänsä, mutta ei sillä nimellä.
En ole sanonut, että hän on tehnyt väärin jos joku niin luulee!
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Saab ja RE85 kysymys Tuulilasissa
Eikö ekat yleisölle myytävät BP-Saabit olleet MY2006 9-5:ia? Ja tulivat myyntiin vuonna 2005? Näin olen ruotsalaisilta autosivuilta ymmärtänyt.
Re: Saab ja RE85 kysymys Tuulilasissa
Kyllä täällä swedussa sai BP:ia jo 2004, pojalleni hommasin silloin kun sain työsuhde alennukset. Me voimme ostaa kolme autoa vuodessa alennuksilla.AZP kirjoitti:Eikö ekat yleisölle myytävät BP-Saabit olleet MY2006 9-5:ia? Ja tulivat myyntiin vuonna 2005? Näin olen ruotsalaisilta autosivuilta ymmärtänyt.
EDIT: Siitä en ole aivan varma joko sitä voi ostaa yleisesti jo silloin, mutta ainakin 2005 löytyi liikkeistä.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Saab ja RE85 kysymys Tuulilasissa
Mutta aiemmin kuitenkin kirjoitit näin.core2 kirjoitti:Se ainoa mesta missä tämä voi osittain pitää paikkaansa on sinun käsityksessäsi.
Niin että mitä mieltä sinä oikeastaan olitkaan?core2 kirjoitti:Eikä tämäkään täysin pidä paikkaansa
-
- "Aero"
- Viestit: 340
- Liittynyt: Ke Joulu 04, 2013 13:19
- Paikkakunta: Pori
Re: Saab ja RE85 kysymys Tuulilasissa
Mistä tietää onko oma auto aito biopower vai ei?
SEAT Alhambra 2,0 TSI DSG -11
900i Combi Sedan 2.1 A -92
Ex: 9-5 linear Wagon 2.0t A -05
# 6286
900i Combi Sedan 2.1 A -92
Ex: 9-5 linear Wagon 2.0t A -05
# 6286
-
- "Viggen"
- Viestit: 587
- Liittynyt: Ma Marras 16, 2009 21:29
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Saab ja RE85 kysymys Tuulilasissa
Biopower lätkästä perässä ja rosterisisista polttoainelinjoista.Repolainen kirjoitti:Mistä tietää onko oma auto aito biopower vai ei?
-
- "Aero"
- Viestit: 340
- Liittynyt: Ke Joulu 04, 2013 13:19
- Paikkakunta: Pori
Re: Saab ja RE85 kysymys Tuulilasissa
Asia selevä!
SEAT Alhambra 2,0 TSI DSG -11
900i Combi Sedan 2.1 A -92
Ex: 9-5 linear Wagon 2.0t A -05
# 6286
900i Combi Sedan 2.1 A -92
Ex: 9-5 linear Wagon 2.0t A -05
# 6286
-
- "Viggen"
- Viestit: 587
- Liittynyt: Ma Marras 16, 2009 21:29
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Saab ja RE85 kysymys Tuulilasissa
Markkanenn kirjoitti:Tässä kans "asiantuntevaa" kirjoitusta:
http://www.tuulilasi.fi/kysymykset/volv ... kea-vai-ei
- Eiköhän se yleensä asiakkaalle kerrota jos ohjelma ei ole tieliikennehyväksytty tms.,"Käytännössä tuo katsastaminen tuppaa monelta unohtumaan, eikä lastuvirityksen toteamiseen vuosikatsastuksessa yleensä ole mitään keinoja. Mutta jos se "tunnettu keskisuomalainen virittäjä" hoitaa autoon mukaan katsastuksessa tarvittavat paperit, niin silloin homma on ok. Jos häneltä ei niitä papereita saa, silloin oikeastaan olisi rikosilmoituksen paikka. Tässä tapauksessa yritystoiminta perustuu tahalliseen ajoneuvomääräysten rikkomiseen, ja siitä palkinnot jaetaan oikeussalissa."
ei ole sitten pajan ongelma, mitä asiakas autollensa tekee..
Autot kulkee bensalla ja raktorit diisselillä.
Re: Saab ja RE85 kysymys Tuulilasissa
Kyllähän mailakauppiaasta pitää rikosilmoitus tehdä, jos joku takoo naapurin sairaalaan pesäpallomailallaan
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K