Kylmä

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
finncat
Matalapaineturbo
Viestit: 194
Liittynyt: Su Elo 16, 2009 18:31
Paikkakunta: Mäntyharju

Kylmä

Viesti Kirjoittaja finncat »

Moro Ajelin pitkästä aikaa Saballa kun auto on ollut rouvan käytössä.
Pakkasta reilut 26 astetta ei noussut lämmöt,termari vaihdettu syksyllä.En muista oliko kesä vai talvi termari ,onko laatu huono vai missä vika.Lämmöt oli hyvin alakantissa.Onhan 900 aikaisemmin pitänyt lämmöt.Pitääkö kaivaa uusi termari ja minkä asteinen.
Käsin tsekkaamassa etsi toiminnolla Wahlerista puhutaan kun muut ei välttämättä toimi kunnolla.Mistä sais kunnollisen termarin joka toimii pitempään kuin pari kuukautta.
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11625
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kylmä

Viesti Kirjoittaja jus »

Ehjä 89-asteinen riittää kesät talvet. Orkkistermostaateissakin voi olla huonoja yksilöitä. Kannatan silti orkkistermarin valintaa, koska niissä takuu toimii yleensä mutkattomasti.
antti.hakamaa
"Hölösuu"
Viestit: 2078
Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
Paikkakunta: urjala

Re: Kylmä

Viesti Kirjoittaja antti.hakamaa »

tuleeko lämmitys laitteesta kuitenkin jotain lämmintä ja nousiko viisari minkä verran?
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900i 16-valve 4d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
finncat
Matalapaineturbo
Viestit: 194
Liittynyt: Su Elo 16, 2009 18:31
Paikkakunta: Mäntyharju

Re: Kylmä

Viesti Kirjoittaja finncat »

Mittari nousee kun ajelee reippaamammin.
Kävin etsimässä tallin hyllyltä mikä termari autossa on tulee säilyttettyä laatikot missä on vanha termari.Nyt tällä hetkellä näyttäis olevan Wahler 4022.88 d
Ostin Saabin osat lopetetusta varaosaliikkeestä jo aikoja sitten joten takuu jutut ei toimi.Vanha termari on myös aikaisemmin Wahleri 88 asteinen laipassa venttiili.
Vastaa Viestiin