soitin lukkoliikkeeseen,kävin teettämässä uuden avaimen(tehtiin jollain tietokonehommalla,eli 100%alkuperäisen uuden kopio

tämä ohje siis oli Tampereen Aseman lukkoliikkeestä.
kuluneista avaimista EI kannata kopioita KOSKAAN tehdä missään!
Mulla ei tuo P:n vieressä oleva nappi painu yhtään ja loppupeleissä se antoi periksi.... Eikö tämä parkkilukon vapauttava nappi toimi silloin jos virtalukko saadaan off asentoon, ja avaimet pois asennossa se ei toimi?rami22 kirjoitti: näin ei voi myös käydä automaatissa,ainakin minulle väitettiin:
http://www.youtube.com/watch?v=5LoNsO1y ... e=youtu.be
Menee vähän OT:n puolelle, mutta mun vm02 automaatissa ei tarvitse painaa jarrua avainta kääntäessä.rami22 kirjoitti:tyhmä kysymys sulle,mutta eihän tässä mallissa tarvitse painaa jarrua avainta käännettäessa?tarkoitan jos pesä jo sökö ja lukkoa yrität avata ja unohtaa polinta painaa niin eihän se käänny sitä vähänkään.ainakin vm.02 löytyy moinen toiminto automaatista.
smeq kirjoitti:Menee vähän OT:n puolelle, mutta mun vm02 automaatissa ei tarvitse painaa jarrua avainta kääntäessä.rami22 kirjoitti:tyhmä kysymys sulle,mutta eihän tässä mallissa tarvitse painaa jarrua avainta käännettäessa?tarkoitan jos pesä jo sökö ja lukkoa yrität avata ja unohtaa polinta painaa niin eihän se käänny sitä vähänkään.ainakin vm.02 löytyy moinen toiminto automaatista.
pilkkitikka kirjoitti:Kuinkas on, oireilevatko virtalukot jollain tapaa ennen jumiutumistaan? Ja onnistuuko jumittavan virtalukon huolto ja mahdollinen vaihto lukkosepiltä, vai kannattaako ongelman ilmaantuessa kääntyä merkkihuollon puoleen?