Saabsairaus iskemässä.
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 64
- Liittynyt: Su Tammi 26, 2014 22:45
Saabsairaus iskemässä.
Tervehdys arvon Saaabistit.
Alkaa olemaan aika siirtyä Saab talliin ja olen silmäni lyönyt 9-5 Aero farkkuun.
Kyselisin yleisellä tasolla autosta kun kokemukset saabista jää noin 3 kilometrin ajoon 9 satkulla. Miten toi jakoketjun kestävyys turbojen yms? kaikki kokemukset on tervetulleita.
http://www.nettiauto.com/saab/9-5/6177916
http://www.nettiauto.com/saab/9-5/6164598
http://www.nettiauto.com/saab/9-5/6135498
Noihin Aero versioihin lähinnä kiintynyt mutta onko niissä muuta eroa Vectoriin kuin tehot?
Tarjota saa myös noin 4000€ hintaluokassa ja vaihturina jos moista tarvii on 95vm C mersu 2.2 bensa.
Alkaa olemaan aika siirtyä Saab talliin ja olen silmäni lyönyt 9-5 Aero farkkuun.
Kyselisin yleisellä tasolla autosta kun kokemukset saabista jää noin 3 kilometrin ajoon 9 satkulla. Miten toi jakoketjun kestävyys turbojen yms? kaikki kokemukset on tervetulleita.
http://www.nettiauto.com/saab/9-5/6177916
http://www.nettiauto.com/saab/9-5/6164598
http://www.nettiauto.com/saab/9-5/6135498
Noihin Aero versioihin lähinnä kiintynyt mutta onko niissä muuta eroa Vectoriin kuin tehot?
Tarjota saa myös noin 4000€ hintaluokassa ja vaihturina jos moista tarvii on 95vm C mersu 2.2 bensa.
Re: Saabsairaus iskemässä.
Aerossa on lisäksi hieman matalampi ja kovempi "urheilu"alusta. Siinä missä normi 9-5:ssä on pehmeä ja mukavuuspainoitteinen alusta, Aeron alusta muistuttaa enemmän keskiverron Saksalaisen auton alustaa.
Turbo on eri valmistajan kuin vakio 9-5:n. Aeron ahdin on kokemusperäisesti havaittu kestävämmäksi, joskaan ei ikuiseksi. Manuaalissa on kestävämpi kytkin.
Pahin tyyppivika on puutteellinen huohotinjärjestelmä joka voi tuhota moottorin. Muistelisin sen olleen vm. 04 ja uudemmissa täysin korjattu. Moniin vanhempiin autoihin on tehty jälkikäteen päivitys, jonka osat maksavat noin 80 euroa. Pääsääntöisesti ei kannata huolestua, mutta kannattaa varmistaa, että autoon on vaihdettu säännöllisesti ja tiuhaan öljyt. Ei ole järkevää ajaa täyttä 20 tkm -04 vanhemmilla autoilla, joissa ei ole päivitystä.
Moottoririkkoa voi myös ehkäistä öljypohjan puhdistuksella, joka on suositeltavaa -03 tai vanhemmille autoille, joiden huoltohistoria on epäselvä tai joilla on ajettu huolto-ohjelman maksimi 20 tkm tai jopa ylitetty huoltovälejä. Tuossa onkin yksi peruste tinkiä hinnasta, jos menopeli on vanhempaa mallia.
Takalokarin etuosasta löytyy todella usein alkavaa ruostetta. Pyöränkotelon muovisuojus ei yletä suojaamaan tuota alanurkkaa, josta muovinen korisarja alkaa. Taisin käydä neljää-viittä ysifemmaa katsomassa ennen ostopäätöstä ja jokaisessa oli jonkinasteista ruostetta, tai vanha korjaus. Nykyinen kulkine odottaa aurinkoisia ja lämpimiä kesäpäiviä, jolloin em. kohdat korjataan.
Kaikesta huolimatta helppo suositella saappia, saat paljon autoa kulutettua euroa kohden. Budjettisi on kuitenkin sen verran tiukka, että suosittelisin ennemmin valitsemaan yleiskunnoltaan parhaan löytämäsi 9-5:n, kuin valikoimaan vain Aero-malleista. Ikävä kyllä luulen, että on todella hankalaa löytää hyväkuntoinen Aero tuolla rahalla.
Turbo on eri valmistajan kuin vakio 9-5:n. Aeron ahdin on kokemusperäisesti havaittu kestävämmäksi, joskaan ei ikuiseksi. Manuaalissa on kestävämpi kytkin.
Pahin tyyppivika on puutteellinen huohotinjärjestelmä joka voi tuhota moottorin. Muistelisin sen olleen vm. 04 ja uudemmissa täysin korjattu. Moniin vanhempiin autoihin on tehty jälkikäteen päivitys, jonka osat maksavat noin 80 euroa. Pääsääntöisesti ei kannata huolestua, mutta kannattaa varmistaa, että autoon on vaihdettu säännöllisesti ja tiuhaan öljyt. Ei ole järkevää ajaa täyttä 20 tkm -04 vanhemmilla autoilla, joissa ei ole päivitystä.
Moottoririkkoa voi myös ehkäistä öljypohjan puhdistuksella, joka on suositeltavaa -03 tai vanhemmille autoille, joiden huoltohistoria on epäselvä tai joilla on ajettu huolto-ohjelman maksimi 20 tkm tai jopa ylitetty huoltovälejä. Tuossa onkin yksi peruste tinkiä hinnasta, jos menopeli on vanhempaa mallia.
Takalokarin etuosasta löytyy todella usein alkavaa ruostetta. Pyöränkotelon muovisuojus ei yletä suojaamaan tuota alanurkkaa, josta muovinen korisarja alkaa. Taisin käydä neljää-viittä ysifemmaa katsomassa ennen ostopäätöstä ja jokaisessa oli jonkinasteista ruostetta, tai vanha korjaus. Nykyinen kulkine odottaa aurinkoisia ja lämpimiä kesäpäiviä, jolloin em. kohdat korjataan.
Kaikesta huolimatta helppo suositella saappia, saat paljon autoa kulutettua euroa kohden. Budjettisi on kuitenkin sen verran tiukka, että suosittelisin ennemmin valitsemaan yleiskunnoltaan parhaan löytämäsi 9-5:n, kuin valikoimaan vain Aero-malleista. Ikävä kyllä luulen, että on todella hankalaa löytää hyväkuntoinen Aero tuolla rahalla.
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 64
- Liittynyt: Su Tammi 26, 2014 22:45
Re: Saabsairaus iskemässä.
Ok.Kiitoksia jo tästä tieto pläjäyksestä.
Mersusta kun pääsisi eroon niin budjettia voisi kasvattaa, nyt kun perheessä on 5 autoa mutta ei yhtään farmaria niin jostain on päästävä eroon.
Opeleita harrastepeleinä 2 ja sitten on muijan kesäkulkine ja käyttövehje.
Siispä tarvii mennä katselemaan ja ihmettelemään saabeja paikan päälle.
Mersusta kun pääsisi eroon niin budjettia voisi kasvattaa, nyt kun perheessä on 5 autoa mutta ei yhtään farmaria niin jostain on päästävä eroon.
Opeleita harrastepeleinä 2 ja sitten on muijan kesäkulkine ja käyttövehje.
Siispä tarvii mennä katselemaan ja ihmettelemään saabeja paikan päälle.
Re: Saabsairaus iskemässä.
Kysele lisää jos tarviit apuja
V-M
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Re: Saabsairaus iskemässä.
Pitää silti muistaa, että vm 2002 faceliftissä alustoja tukevoitettiin siten, että (markkinointimateriaalin mukaan) uusi vakioalusta olisi vastannut jäykkyydeltään suunnilleen vanhaa sport-alustaa - korkeus säilyi. Tarkkaan vertailuun pitäisi mitata/etsiä jousilankojen halkaisijat yms. Samalla tavalla vm 2007 faceliftissä tuli kaikkiin (sen uudemman) sport-alustan vakaajat.Centar kirjoitti:Aerossa on lisäksi hieman matalampi ja kovempi "urheilu"alusta. Siinä missä normi 9-5:ssä on pehmeä ja mukavuuspainoitteinen alusta, Aeron alusta muistuttaa enemmän keskiverron Saksalaisen auton alustaa.
Edit: siis 2006 tietenkin facelift, mutta 2007:sta autokauppias kertoi tuon vakaajamuutoksen - kummassa se sitten tuli, joku varmaan tietää.
Viimeksi muokannut HEV, Ma Tammi 27, 2014 13:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
--Hannu H #1020
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH
Re: Saabsairaus iskemässä.
Millainenhan se vakioalusta sitten oli ennen -02:sta.
Omassa -02:sessa Vectorissa oli vakioalusta, ja se oli kyllä sanalla sanoen löysä (3 vuoden jälkeen sain sen itselleni). Eniten häiritsi kallistelu. Onneksi silloin sai tarjouskampanjasta Aeron alustan ja jäykemmät vakaajat, niin johan parani. Ja se "sport" Aeron alustassa saa todellakin olla lainausmerkeissä, se on ihan normaalin jämäkkä alusta joka soveltuu todella hyvin normaaliin arkiseen ajoon, ei kannata pelätä että menee mitenkään kivireeksi.
Omassa -02:sessa Vectorissa oli vakioalusta, ja se oli kyllä sanalla sanoen löysä (3 vuoden jälkeen sain sen itselleni). Eniten häiritsi kallistelu. Onneksi silloin sai tarjouskampanjasta Aeron alustan ja jäykemmät vakaajat, niin johan parani. Ja se "sport" Aeron alustassa saa todellakin olla lainausmerkeissä, se on ihan normaalin jämäkkä alusta joka soveltuu todella hyvin normaaliin arkiseen ajoon, ei kannata pelätä että menee mitenkään kivireeksi.
#2748, Saabiton, Utan Saab, Between Saabs
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
Re: Saabsairaus iskemässä.
Ajattelinpa vastailla näin uudehkon Saabistin näkökulmasta, varsinkin kun samat kysymykset olivat syksyllä mielessäni.
Olen ajellut nyt lokakuun alusta asti '00 Aerolla, jonka kävin vaatimattomasti 600km päästä hakemassa. Vähän tuli pikainen tarve, kun henkeen ja vereen VAG-miehen harrastekäyttiksestä alkoi loota renaamaan ja päätin tehdä hommasta koko talven projektin ja lisätä samalla vaihteiden määrää. Emäntä oli saanut kasvatuksensa Saabistiksi, joten päätin olla mieliksi - varsinkin kun bensafarkun hommaamisesta oli jo tovi keskusteltu. Aero oli oikeastaan ainoa vaihtoehto, koska perusmallit eivät aiheuta kovinkaan hirveästi tunteita, joita kuitenkin auton omasta mielestäni pitäisi herätellä. Ko. Aero oli paljon ajettu (nyt 364tkm), mutta lähes kaikki oleellinen vaihdettu laatikkoa, sekä ahdinta myöten. Loput kuluvat osat, kuten uuden sytkäkasetin, apulaitehihnan ja muuta hilpettä hoidin sitten itse, kuten myös tekemättömän myyntifiksauksen. Viinaohjelma ja hieman lisää tehoa koodattiin lähes välittömästi.
Kohta olen kymppitonnin tuolla vehkeellä päästänyt, eikä pahempaa sanottavaa ole. Varsin mukava laivahan tuo on, varsinkin talvikäytössä. Menee viinalla lähes dieselin kustannuksilla pitkää matkaa ajellessa ja voimaakin meinaa olla. Iskarit ja jarrut pitää vielä uusia, jonka jälkeen tuo lienee hyvinkin kohtuullisessa kuosissa, varsinkin auton hankintahinta huomioiden. Jos koneeseen tulee jotain isompaa, niin tehdasuuden saa mielestäni sellaisella hinnalla, ettei isompia koneen avauksia kannata edes miettiä.
Kaikissa autoissahan on huollettavaa ja näin autojen loppukäyttäjänä tämä on arkea. Vaihdetaan osakokonaisuuksia uusiin ja parempiin sitä mukaa kun niitä kuluu - mielellään ennen kuin jättävät tielle. Ikuista autoa ei ole olemassa, edes Toyotaa. Mielestäni kaikissa autoissa on 300tkm tauti, jossa kaikki kuluvat osat ovat viimeistään loppu ja/tai vaihdettu useampaan kertaan. Korjausten jälkeen uskaltaa ajella sitten toisen samanlaisen. Aerolla varsinkin, kun korissa ei ole varapyöräkotelon pohjaa lukuunottamatta mitään pahaa sanottavaa.
Suosittelisin vahvasti Aeroa perusmallien sijaan, mutta tuohon hintaluokkaan voinet varata tonnin-parin remontit, jos hyvän haluat. Onhan se kivaa ajella autolla, joka on maksanut aikanaan kahden perusauton verran ja valmistettukin sen mukaan.
Olen ajellut nyt lokakuun alusta asti '00 Aerolla, jonka kävin vaatimattomasti 600km päästä hakemassa. Vähän tuli pikainen tarve, kun henkeen ja vereen VAG-miehen harrastekäyttiksestä alkoi loota renaamaan ja päätin tehdä hommasta koko talven projektin ja lisätä samalla vaihteiden määrää. Emäntä oli saanut kasvatuksensa Saabistiksi, joten päätin olla mieliksi - varsinkin kun bensafarkun hommaamisesta oli jo tovi keskusteltu. Aero oli oikeastaan ainoa vaihtoehto, koska perusmallit eivät aiheuta kovinkaan hirveästi tunteita, joita kuitenkin auton omasta mielestäni pitäisi herätellä. Ko. Aero oli paljon ajettu (nyt 364tkm), mutta lähes kaikki oleellinen vaihdettu laatikkoa, sekä ahdinta myöten. Loput kuluvat osat, kuten uuden sytkäkasetin, apulaitehihnan ja muuta hilpettä hoidin sitten itse, kuten myös tekemättömän myyntifiksauksen. Viinaohjelma ja hieman lisää tehoa koodattiin lähes välittömästi.
Kohta olen kymppitonnin tuolla vehkeellä päästänyt, eikä pahempaa sanottavaa ole. Varsin mukava laivahan tuo on, varsinkin talvikäytössä. Menee viinalla lähes dieselin kustannuksilla pitkää matkaa ajellessa ja voimaakin meinaa olla. Iskarit ja jarrut pitää vielä uusia, jonka jälkeen tuo lienee hyvinkin kohtuullisessa kuosissa, varsinkin auton hankintahinta huomioiden. Jos koneeseen tulee jotain isompaa, niin tehdasuuden saa mielestäni sellaisella hinnalla, ettei isompia koneen avauksia kannata edes miettiä.
Kaikissa autoissahan on huollettavaa ja näin autojen loppukäyttäjänä tämä on arkea. Vaihdetaan osakokonaisuuksia uusiin ja parempiin sitä mukaa kun niitä kuluu - mielellään ennen kuin jättävät tielle. Ikuista autoa ei ole olemassa, edes Toyotaa. Mielestäni kaikissa autoissa on 300tkm tauti, jossa kaikki kuluvat osat ovat viimeistään loppu ja/tai vaihdettu useampaan kertaan. Korjausten jälkeen uskaltaa ajella sitten toisen samanlaisen. Aerolla varsinkin, kun korissa ei ole varapyöräkotelon pohjaa lukuunottamatta mitään pahaa sanottavaa.
Suosittelisin vahvasti Aeroa perusmallien sijaan, mutta tuohon hintaluokkaan voinet varata tonnin-parin remontit, jos hyvän haluat. Onhan se kivaa ajella autolla, joka on maksanut aikanaan kahden perusauton verran ja valmistettukin sen mukaan.
-
- "Viggen"
- Viestit: 587
- Liittynyt: Ma Marras 16, 2009 21:29
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Saabsairaus iskemässä.
Eipä noi aerot nyt niiiin ylivertasia ole että kannattaisi hirveästi maksaa extraa jos samalla hinnalla saa ilman aero lätkää ja runsailla varusteilla.tttalja kirjoitti:Ajattelinpa vastailla näin uudehkon Saabistin näkökulmasta, varsinkin kun samat kysymykset olivat syksyllä mielessäni.
Olen ajellut nyt lokakuun alusta asti '00 Aerolla, jonka kävin vaatimattomasti 600km päästä hakemassa. Vähän tuli pikainen tarve, kun henkeen ja vereen VAG-miehen harrastekäyttiksestä alkoi loota renaamaan ja päätin tehdä hommasta koko talven projektin ja lisätä samalla vaihteiden määrää. Emäntä oli saanut kasvatuksensa Saabistiksi, joten päätin olla mieliksi - varsinkin kun bensafarkun hommaamisesta oli jo tovi keskusteltu. Aero oli oikeastaan ainoa vaihtoehto, koska perusmallit eivät aiheuta kovinkaan hirveästi tunteita, joita kuitenkin auton omasta mielestäni pitäisi herätellä. Ko. Aero oli paljon ajettu (nyt 364tkm), mutta lähes kaikki oleellinen vaihdettu laatikkoa, sekä ahdinta myöten. Loput kuluvat osat, kuten uuden sytkäkasetin, apulaitehihnan ja muuta hilpettä hoidin sitten itse, kuten myös tekemättömän myyntifiksauksen. Viinaohjelma ja hieman lisää tehoa koodattiin lähes välittömästi.
Kohta olen kymppitonnin tuolla vehkeellä päästänyt, eikä pahempaa sanottavaa ole. Varsin mukava laivahan tuo on, varsinkin talvikäytössä. Menee viinalla lähes dieselin kustannuksilla pitkää matkaa ajellessa ja voimaakin meinaa olla. Iskarit ja jarrut pitää vielä uusia, jonka jälkeen tuo lienee hyvinkin kohtuullisessa kuosissa, varsinkin auton hankintahinta huomioiden. Jos koneeseen tulee jotain isompaa, niin tehdasuuden saa mielestäni sellaisella hinnalla, ettei isompia koneen avauksia kannata edes miettiä.
Kaikissa autoissahan on huollettavaa ja näin autojen loppukäyttäjänä tämä on arkea. Vaihdetaan osakokonaisuuksia uusiin ja parempiin sitä mukaa kun niitä kuluu - mielellään ennen kuin jättävät tielle. Ikuista autoa ei ole olemassa, edes Toyotaa. Mielestäni kaikissa autoissa on 300tkm tauti, jossa kaikki kuluvat osat ovat viimeistään loppu ja/tai vaihdettu useampaan kertaan. Korjausten jälkeen uskaltaa ajella sitten toisen samanlaisen. Aerolla varsinkin, kun korissa ei ole varapyöräkotelon pohjaa lukuunottamatta mitään pahaa sanottavaa.
Suosittelisin vahvasti Aeroa perusmallien sijaan, mutta tuohon hintaluokkaan voinet varata tonnin-parin remontit, jos hyvän haluat. Onhan se kivaa ajella autolla, joka on maksanut aikanaan kahden perusauton verran ja valmistettukin sen mukaan.
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 64
- Liittynyt: Su Tammi 26, 2014 22:45
Re: Saabsairaus iskemässä.
Tänään käytiin koeajamassa eka !!!
http://www.nettiauto.com/saab/9-5/6154106 Tuommoisen tarvii sanoa että olin todella positiivisesti yllättynyt auton ominaisuuksista, meni ihan sukkasillaan poislukien etupään pienen kolinan. On kyllä parhaita autoja joita olen ajanut.
Metsästys jatkuu
http://www.nettiauto.com/saab/9-5/6164391 Tuossa on seiraava uhri jos saadaan välirahat vaan kohdilleen, juttujen mukaan olisi Finnairin vanha. Luulisi että noilla kilometreillä olisi jo isommat tyyppiviat saatu korjattua.
Minkälainen automaattilaatikoiden kestävyys mahtaa olla? Sentronic kaiketi 5 lovinen rattivaihteilla? Hauskanen oli niilläkin ajella.
http://www.nettiauto.com/saab/9-5/6154106 Tuommoisen tarvii sanoa että olin todella positiivisesti yllättynyt auton ominaisuuksista, meni ihan sukkasillaan poislukien etupään pienen kolinan. On kyllä parhaita autoja joita olen ajanut.
Metsästys jatkuu
http://www.nettiauto.com/saab/9-5/6164391 Tuossa on seiraava uhri jos saadaan välirahat vaan kohdilleen, juttujen mukaan olisi Finnairin vanha. Luulisi että noilla kilometreillä olisi jo isommat tyyppiviat saatu korjattua.
Minkälainen automaattilaatikoiden kestävyys mahtaa olla? Sentronic kaiketi 5 lovinen rattivaihteilla? Hauskanen oli niilläkin ajella.
Re: Saabsairaus iskemässä.
Vähän on ehkä harvakseltaan vaihdettu moottoriöljyjä jos jopa 30tkm päästelty samoilla. Korjatkaa joku, jos olen väärässä.2slow4motion kirjoitti: Metsästys jatkuu
http://www.nettiauto.com/saab/9-5/6164391 Tuossa on seiraava uhri jos saadaan välirahat vaan kohdilleen, juttujen mukaan olisi Finnairin vanha. Luulisi että noilla kilometreillä olisi jo isommat tyyppiviat saatu korjattua.
Minkälainen automaattilaatikoiden kestävyys mahtaa olla? Sentronic kaiketi 5 lovinen rattivaihteilla? Hauskanen oli niilläkin ajella.
Kyllä kait ne 5-vaihteiset Aisinit ihan hyviä ovat, jos on laatikkoon vaihdettu öljyt säännönmukaisesti. Kyllä sen varmasti huomaa laatikon toiminnassa, jos on jotain vikaa. Ainakin tuo vm. -07 106tkm ajettu vastaava vaihtaa tuoreilla öljyillä tosi pehmeästi.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Saabsairaus iskemässä.
En ole varma mitä tarkoitat "säännönmukaisella", mutta.Cona kirjoitti: Kyllä kait ne 5-vaihteiset Aisinit ihan hyviä ovat, jos on laatikkoon vaihdettu öljyt säännönmukaisesti. Kyllä sen varmasti huomaa laatikon toiminnassa, jos on jotain vikaa. Ainakin tuo vm. -07 106tkm ajettu vastaava vaihtaa tuoreilla öljyillä tosi pehmeästi.
Tuo laatikon öljyjen vaihto on saabin valmistajan puolelta sorvattu siihen 120tkm tienoille eikä ole mitään eroa onko sentronic vai ei, mutta saabin valmistaja suosittelee Takseille, poliisiautoihin vain 60tkm tämä koskee myös yksityisiä omistajia jotka harrastavat lyhytajoa eli lyhyitä pyrähdyksiä kuten taksit!
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 64
- Liittynyt: Su Tammi 26, 2014 22:45
Re: Saabsairaus iskemässä.
On se 120tkm välein Myös säännöllistä. . Nyt vaan kysymys tuosta huoltovälistä et onko se 10tkm välinylitys romuttava?
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 64
- Liittynyt: Su Tammi 26, 2014 22:45
Re: Saabsairaus iskemässä.
Tarkemmin pohdittuani, mistä näistä ikinä mitään tietää. Huoltokirja on helppoväärentää ja ilman huoltokirjaa voi jutella mitä sattuu. No jos saamme välirahan paikalleen niin katsottava kortti tuo on ainakin. Saab kuume nousi ajamalla noin 47%
-
- "Ruisku"
- Viestit: 101
- Liittynyt: Ma Marras 04, 2013 15:02
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Saabsairaus iskemässä.
Muistaakseni omassa 5 pykäläisessä sentronicissa (2.3t 2003) on huoltokirjan mukainen vaihteistoöljyjen vaihto vasta 150tkm.
9-5 Aero 2.3TA wagon -00
900 S 2.0T 16v 5d -91
#6283
900 S 2.0T 16v 5d -91
#6283
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 64
- Liittynyt: Su Tammi 26, 2014 22:45
Re: Saabsairaus iskemässä.
Eipä tohonkaan tarvi varmaan seota. Myyjä ei tiennyt oikeen mistään mitään.
Onko näitä remmi ja ketjukoneella? Kun huoltopapereissa luki että remmivaihdettu?
Onko näitä remmi ja ketjukoneella? Kun huoltopapereissa luki että remmivaihdettu?