Siksipä ei kannatakaan vääntää, vaan takoa, joko kämmenellä tai sitten sopivan kokoisella vasaralla Tyhjää hifistelyä tuommoset pulttimopot muutenkin, tosimies ruuvaa käsin
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
N*ssan Terrano 2.7t my90
#5850
Niin ne tosimiehet tekee kaikenlaista käsin, mutta mites on tosimummujen laita (67 v)? Loppuu voimat kesken jo lumitöissäkin....
Palstalaisille kuitenkin kuuluu tosikunnia hyvistä ohjeista, joka vuosi on katsastuksen vikalista itse hoidettu menestyksellisesti Haynesin ohjekirjan ja palstalaisten ohjeiden avulla.
Mainitaan nyt itsestäänselvä jutska kaikenlaisten jumien aukomiseen, lämmitys.
Bilteman pikkutoho http://www.biltema.fi/fi/Vapaa-aika/Ret ... met-17612/ on vallan erinomainen värkki, kuumat saa juuri sinne minne pitääkin ja menee aika ahtaaseenkin paikkaan. Isommat murikat kuumennetaan tietysti isommilla värkeillä.
joo..näinhän se on.itse noita rautatiekaluston kunnossapitohommia tehneenä voin sanoa et kaasupillit/toho on kaverit päivänä jos toisenakin.tahtoo päteä autohommissakin varsinkin jos auton alla olevia pultteja auotaan.vähän tilanteesta riippuen kuiteskin.
Tietysti jos tuleva remontti tiedossa niin vaikka viikkoa aiemmin alkava crc/wd-40 ruiskuttelu ei pahenna asiaa yhtään..
Noissa työhommissa vaan ei ole aikaa liotella pultteja.
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projektisäädöissäporsimusits back againIts dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-