talvi yllätti

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Rommitommi
"Hölösuu"

Re: talvi yllätti

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

Eilen oli helvetillistä lumipöllyä kun ajeli pk-seudulta Imatralle, mutta eipä se näitä suorittajia estänyt ohittelemasta.

Aura-auto ajoi edessä ja ei kertakaikkiaan nähnyt mitään 100-200m Auran takana. Suurin osa porukasta ajoi fiksusti auran perässä, mutta kun oli leveäkaistatie, niin pakkohan se oli joidenkin ohi päästä, mitä nyt tuli isoa rekkaa vastaan sieltä sumun seasta, ja sitten oltiinkin kolme vierekkäin ja eipä jäänyt ohittajan ja rekan väliin montaa senttiä.

Noh samainen ohittaja jatkoi vaan matkaa ja sen edessä joku seuraava hermoheikko lähti kanssa ohittamaan, huomaamatta tätä takanatulevaa. Sen jälkeen olikin taas pari autoa vierekkäin, mutta vastaantulijoiden kaistalla, ja näkyvyys eteen oli nolla...

Fiksua porukkaa, ei voi muuta sanoa..

Itse ajelin Auran perässä 70kmh vauhtia n. 10min, jonka jälkeen pääsi jatkamaan matkaa normaalisti, eipä se kauheasti tuntunut.

Muitakin ohituksia tuli nähtyä, ja näitä kaikki miespuolisia sankareita yhdisti n. 20v ikä ja autossa "kouvola-look" :roll:

Kyllä tuntuu Kehä III:lla meno turvalliselta ton touhun jälkeen..
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
harkon
"Tuplakaasari"

Re: talvi yllätti

Viesti Kirjoittaja harkon »

Rommitommin esimerkit on juuri sitä joka päiväistä liikenne käyttäytymistä, jonka seurauksena tänäkin viikonloppuna on esimerkiksi viattomia lapsia sairaalassa. ME EI EDES HALUTA miettiä sitä miten pienestä se voi olla kiinni, että seuraavat kärsiät on kenties omat läheiset. Itse olen kokenut elämässäni kaksi vakavaa onnettomuutta, jotka on lopullisesti muuttanut omaa ja läheisen elämää ja tiedän mitä se teettää sen jälkeen kun siitä on pari riviä kirjoitettu päivän lehteen, toisessa vastapuoli oli rattijuoppo ja toisessa syynä välinpitämättömyys! Tätäkin lukee useampi joskus kännissä ajanut ja voit vaan kuvitella miten olisi kiva "rupatella" naamatusten! No jotenkin fiksumminhan se vastuunkanto tuolla liikenteessä olisi syytä saada lisääntymään, mutta heikolta se näyttää....
Kesäharrasteet
Og 9-3 -99
900i -86
MTX125R
Vastaa Viestiin